08-14-2015, 03:38 PM
به تازگی آقای Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
همانطور که می دانید، بازیکنان برای مخفی کاری در عنوان Ground Zeroes با محدودیت مواجه می شدند. به این علت که فضای بازی کوچک بود و راه های کمی برای وارد شدن یا فرار در اختیار بازیکن قرار داشت. بنابراین، بازیکنان گزینه های محدودی داشتند. در سمت دیگر، عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و این موضوع، بسیار خوشحال کننده است.
منبع
اگر علاقه مند هستید که مقایسه ای میان درجه سختی بازی های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Ground Zeroes، انجام گیرد باید به شما بگوییم که خود Hideo Kojima، این کار را به تازگی انجام داده است و در حساب توییتر خود، این دو عنوان را از نظر درجه سختی مقایسه کرده است.
نقلقول:اگر شما هنگام تجربه نسخه Ground Zeroes احساس می کردید که درجه سختی بازی، بالا است در هنگام بازی کردن Metal Gear Solid V: The Phantom Pain احساس خوبی خواهید داشت. اتمسفر عملیات ها، تغییری نکرده است اما تلاش کرده ایم که آن را بهبود دهیم. در واقع، شرایط این عنوان با نسخه Ground Zeroes متفاوت است. به این خاطر که در نسخه Ground Zeroes، فضای زیادی در اختیار نداشتید و در نتیجه فرار کردن کار دشواری بود.
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) August 14, 2015
او ادامه داد:
نقلقول:جمله فضای ماموریت ها دستخوش تغییر خاصی نشده است را بر اساس بازخورد های بازیکنان از تجربه نسخه Ground Zeroes، بیان کردم. در واقع این ماموریت ها در عنوان The Phantom Pain گیج کننده نیستند و شرایط را برای راحت تر کردن کار شما، تغییر داده ایم.
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) August 14, 2015
همانطور که می دانید، بازیکنان برای مخفی کاری در عنوان Ground Zeroes با محدودیت مواجه می شدند. به این علت که فضای بازی کوچک بود و راه های کمی برای وارد شدن یا فرار در اختیار بازیکن قرار داشت. بنابراین، بازیکنان گزینه های محدودی داشتند. در سمت دیگر، عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و این موضوع، بسیار خوشحال کننده است.
منبع