02-11-2017, 07:57 PM
استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) به تازگی اقدام به برگزاری یک پخش زنده (لایواستریم) با محوریت بازی در دست ساختشان، یعنی Horizon: Zero Dawn، کرده است و در جریان آن در خصوص مکانیزمهای اصلی و مشخصههای اصلی این بازی اکشن نقشآفرینی اطلاعاتی را ارائه داده است. دو تن از اعضای این استودیو، Jeron Roeding و Victor Zuylen، عرضهی دموی قابل بازی این عنوان را در فروشگاه پلیاستیشن تکذیب کردند و سپس در خصوص درجهی سختی Horizon: Zero Dawn صحبت کردند.
در جریان این پخش زنده که از طریق سرویس توییچ صورت گرفت، Jeron Roeding، مدیر انجمن و Victor Zuylen، ویرایشگر انجمنهای استودیوی گوریلا گیمز تائید کردند که بازی Horizon: Zero Dawn دموی قابل بازی نخواهد داشت و ادامه در خصوص حالت سخت و درجهی سختی این بازی اطلاعات بیشتری منتشر کردند.
بازی Horizon: Zero Dawn عنوانی بسیار گسترده است و عدم عرضهی دموی قابل بازی برای آن منجر میشود که نتوانیم احساسی هر چند کم، از تجربهی این بازی بدست آوریم. گوریلا اتخاذ این تصمیم را جهت بهرهوری بیشتر از تیم توسعه دانسته و اذعان داشته که منابعی که ممکن بود برای این نسخه صرف شود، برای نسخهی اصلی و نهایی بازی استفاده شده و در نهایت بازیکنان نتیجهی آن را به وضوح خواهند دید.
ماجراجوییهای این بازی با انتخاب درجههای سختی متفاوت منجر به تجربهای لذت بخشتر از آن خواهد شد؛ با انتخاب بالاترین درجهی سختی Horizon: Zero Dawn، که برای بازیکنان باتجربهتر طراحی شده، با دشمنان به مراتب سرسختتری مواجه خواهید شد و الوی (Aloy)، شخصیت اصلی بازی، آسیبپذیرتر از حالت معمول خواهد بود. همچنین بازیابی سلامتی در بازی نیز در قیاس با حالت معمولی، کندتر صورت خواهد گرفت. این حالت سخت، باعث میشود تا بازیکنان در طول بازی، به توسعهی مهارتها و ویژگیهای الوی بیشتر توجه کنند و با برنامه تصمیم بگیرند.
بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn از روز سهشنبه ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.
در جریان این پخش زنده که از طریق سرویس توییچ صورت گرفت، Jeron Roeding، مدیر انجمن و Victor Zuylen، ویرایشگر انجمنهای استودیوی گوریلا گیمز تائید کردند که بازی Horizon: Zero Dawn دموی قابل بازی نخواهد داشت و ادامه در خصوص حالت سخت و درجهی سختی این بازی اطلاعات بیشتری منتشر کردند.
بازی Horizon: Zero Dawn عنوانی بسیار گسترده است و عدم عرضهی دموی قابل بازی برای آن منجر میشود که نتوانیم احساسی هر چند کم، از تجربهی این بازی بدست آوریم. گوریلا اتخاذ این تصمیم را جهت بهرهوری بیشتر از تیم توسعه دانسته و اذعان داشته که منابعی که ممکن بود برای این نسخه صرف شود، برای نسخهی اصلی و نهایی بازی استفاده شده و در نهایت بازیکنان نتیجهی آن را به وضوح خواهند دید.
ماجراجوییهای این بازی با انتخاب درجههای سختی متفاوت منجر به تجربهای لذت بخشتر از آن خواهد شد؛ با انتخاب بالاترین درجهی سختی Horizon: Zero Dawn، که برای بازیکنان باتجربهتر طراحی شده، با دشمنان به مراتب سرسختتری مواجه خواهید شد و الوی (Aloy)، شخصیت اصلی بازی، آسیبپذیرتر از حالت معمول خواهد بود. همچنین بازیابی سلامتی در بازی نیز در قیاس با حالت معمولی، کندتر صورت خواهد گرفت. این حالت سخت، باعث میشود تا بازیکنان در طول بازی، به توسعهی مهارتها و ویژگیهای الوی بیشتر توجه کنند و با برنامه تصمیم بگیرند.
بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn از روز سهشنبه ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.