ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
(09-11-2014, 12:26 AM)'van helsing' نوشته است: آخه به شدت مثه اساینز کریده. استیل شخصیت اصلی در هنگام بالا رفتن از ارتفاعات یا دیوار و یا راه رفتن خیلی خیلی زیاد شبیه به AC هست یا صالا بهتره بگم همونه. یکی از عوامل سازنده بازی که فکر کنم طراح مراحل اسساسین کرید بود الان توی تیم سازنده هست.
نمی شه که فقط گیم پلی رو دید! گرافیک، داستان و ... هستن. بازی که فقط به گیم پلی نیست. مطمئنا نکات خیلی مثبتی در بازی وجود داره برای همین نمی شه فقط به خاطر گیم پلی از بازی نا امید شد!
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
09-11-2014, 01:01 AM
(آخرین ویرایش: 09-11-2014, 01:11 AM، توسط Old Snake.)
(09-11-2014, 12:47 AM)'van helsing' نوشته است: (09-11-2014, 12:44 AM)'HoomanGamer' نوشته است: (09-11-2014, 12:26 AM)'van helsing' نوشته است: آخه به شدت مثه اساینز کریده. استیل شخصیت اصلی در هنگام بالا رفتن از ارتفاعات یا دیوار و یا راه رفتن خیلی خیلی زیاد شبیه به AC هست یا صالا بهتره بگم همونه. یکی از عوامل سازنده بازی که فکر کنم طراح مراحل اسساسین کرید بود الان توی تیم سازنده هست.
نمی شه که فقط گیم پلی رو دید! گرافیک، داستان و ... هستن. بازی که فقط به گیم پلی نیست. مطمئنا نکات خیلی مثبتی در بازی وجود داره برای همین نمی شه فقط به خاطر گیم پلی از بازی نا امید شد!
خب بخش اصلی و مهم ترین بخش گیم پلی یه بازی هست. مثلا Hotline miami رو دقت کنی همش گیم پلی هست. گرافیکش هم پیکسل آرته. گرافیک که کم ارزش ترین پارامتر یه بازی در مسیر موفقیتش هست. تقلید از یه بازی خوبه ولی نه در این حد. شاید هم موفق شد ولی من چشمم آب نمی خوره[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
به نظر من که گیم پلی نمی تونه در برابر داستان و گرافیک و موسیقی و صدا گذاری وایسه و یک بازی رو نابود کنه. یکی دیگه از نکات مثبت بازی هوش مصنوعیشه و اونطور که پیداس خیلی خوبه و دوستانی که این بازی رو روی نسل هشتم تجربه می کنن می تونن لذت زیادی از این بازی ببرن! در کل ما امید واریم. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
ارسالها: 809
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: Jul 2013
پلتفرم های شما:
مثال زدم عزیز دلم
همین که ناشرش برادران وارنر باشه، باعث امیدواریه.
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
توضیحات سازندگان در مورد سلاح ها و دیگر وسایل Talion در Shadow of Mordor | ویدئو پشت صحنه
شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۶
محمد صادق شجاعی
همانطوری که از یک بازی جهان آزاد انتظار دارید، ایتم های قابل جمع آوری،یک جزء مهم در کمک به سازندگان برای بازگویی داستان هایی است، که امکان روایت آن ها در روند کلی بازی وجود ندارد. زمانی که به Middle-earth: Shadow of Mordor نگاه می کنیم، متوجه می شویم، ایتم های قابل جمع آوری به بازیکنان کمک می کند، در عمق داستان The Lord of the Rings فرو بروند. سوالاتی که در ذهن ما وجود دارد، چگونه و از چه راهی روایت این داستان ها است. در مصاحبه ای Kevin Stephens، مدیر عامل Monolith Productions در مورد تنوع ایتم های قابل جمع آوری Middle-earth: Shadow of Mordor و تاثیر آن ها بر روی Talion توضیحاتی داده است.
نقلقول: هرکسی که قصد آشنایی با The Lord of the Rings را دارد، ایتم های قابل جمع آوری زیادی وجود دارد که اطلاعاتی در مورد این دنیا ارائه می دهد. همچنین ایتم های سنتی نیز وجود دارد، که بر روی سلامتی، قدرت Talion و در پیشرفت او تاثیر دارند. دیگر آیتم ها Runes نام دارند، که بعد از کشتن کاپیتان بدست می آید و می توانید سلاح ها را ارتقا دهید. اسلحه تقویت می شود، اما ما بازی های سابق نیست که تعدادی زیادی سلاح وجود داشته باشد، تنها یک وجود در دسترس است، در طول بازی، orcها می توانند به مانند یک شخصیت، سلاح شما بشناسند. بهمین دلیل ما می خواهیم که بازیکنان بتوانند شمشیر، خنجر، کمان خود را ساخته، و به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید.
بازی های جهان آزاد مانند دیگر بازیها، با استفاده از ایتم های قابل جمع آوری گسترش می یابند، اما در یک بازی جهان آزاد این ویژگی منحصر بفرد است . احساس ناشی از گردش آزادانه در دنیا، و کشف رازها تنها در سبک جهان آزاد وجود دارد. Middle-earth: Shadow of Mordor تا چند هفته دیگر برای PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC در دسترس خواهد بود.