ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
به نظر میرسد سایت فروشگاه بزرگ Target، پیش از معرفی رسمی عنوان Middle-Earth Shadow of War، از این دنباله مورد انتظار برای عنوان Middle-Earth Shadow of Mordor رونمایی کرده است.
فروشگاه Target این عنوان را برای دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان لیست کرده و دو نسخه عادی و طلایی این عنوان را برای فروش قرار داده است. توضیحات نوشته در مورد این عنوان در سایت Target به شرح زیر است.
نقلقول: به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده تا ارتش خود را ساخته، دژها را فتح کرده و از درون به سرزمین موردور تسلط پیدا کنید. تجربه کنید که چگونه سیستم تحسین شده Nemesis داستانهای شخصی از هر برخورد شما با دشمنان و دوستانتان به وجود آورده، و در این داستان حماسی با نهایت قدرت ارباب تاریکی سائرون و ارواح حلقه (The Nazgûl) روبرو شوید.
نسخه طلایی این عنوان شامل محتویات زیر خواهد بود.
- بسته الحاقی Slaughter Tribe Nemesis
- بسته الحاقی Outlaw Tribe Nemesis
- بسته الحاقی داستانی شمشیر Galadriel
- بسته الحاقی داستانی ویرانی موردور (The Desolation of Mordor)
- جعبه جنگی طلایی
- ارزشی بالغ بر ۱۲۵ دلار
بستههای الحاقی Nemesis شامل یک قبیله جدید از Orcها از جمله دشمنان، همراهان، ماموریت، توانایی، سلاح، دژ و بهروزرسانیهای در حیات وحش و سری وسایل اسطورهای خواهد بود. بستههای الحاقی داستانی یک بخش قابل بازی داستانی جدید را معرفی کرده که در آن با شخصیتهای قابل بازی جدید، دشمنان، دوستان، ماموریتهای جانبی، تواناییها و بخشهای بسیار تازه دیگری روبرو خواهید شد.
نقلقول: دنیای جدیدی را تجربه کرده که به لطف سیستم تحسین شده Nemesis، زنده شده است. حلقه قدرت جدیدی به وجود آورده، در میادین نبرد غولآسا دژها را تسخیر نموده و با ارتش شخصی خود از Orcها، موردو را در عنوان Middle-Earth: Shadow of War، به تسلط در آورید.
فروشگاه Target این عنوان را برای دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان لیست کرده است، اما با توجه به نسخه اول این عنوان میتوان انتظار داشت که Middle-Earth Shadow of War برای رایانههای شخصی نیز منتشر شود. شایان ذکر بوده که این سایت تاریخ عرضه این عنوان را ۲۲ آگست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶) اعلام کرده است. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده از کاور دو نسخه عادی و طلایی این عنوان را مشاهده کنید.
ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
تماشا کنید: Middle-earth: Shadow of War رسما معرفی شد
علی سالمی ۹ اسفند ۱۳۹۵ |
پس از آنکه دیروز اطلاعات عنوان Middle-earth: Shadow of War توسط فروشگاه Target لو رفت، حال شرکت Warner Bros به صورت رسمی این عنوان را برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی معرفی کرده است.
این عنوان که قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود، بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. بدین معنی که خریداری این عنوان بر روی یک پلتفرم، قابلیت دسترسی بر روی فایلهای ذخیره، محتویات اضافی و دستاوردها (Achievements) را بدون هیچ هزینه اضافی برای دارندگان این عنوان در پلتفرم دیگر فعال خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این عنوان از دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز حمایت میکند.
ساخته شده توسط استدیوی Monolith Productions، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبالهای برای Middle-earth: Shadow of Mordor بوده که طی آن در یک داستان کاملا جدید که شاهد بازگشت Talion و Celebrimor خواهد بود، باید به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده و ارتشی ساخته تا تمام موردور را بر علیه ارباب تاریکی سائرون، متحد کنیم.
در ادامه میتوانید توضیحات منتشر شود توسط Warner Bros پیرامون این عنوان را مطالعه کنید.
در Middle-earth: Shadow of War، بازیکنان از یک حلقه قدرت جدید استفاده کرده و در نبردی غولآسا برای سرزمین میانه، با مرگبارترین دشمنان از جمله سائرون و Nazgulهای او روبرو میشوند. این اکشن ماجراجویی دنیای باز، به لطف سیستم تحسین شده و گسترش یافته Nemesis، زنده شده است. سیستم قدرتمند شخصیت دهی به دشمنان در نسخه اول، حال در تمام دنیای بازی تاثیر گذاشته، جایی که تمامی محیط و شخصیتها توسط انتخابات و اعمال بازیکن شکل گرفته و به وجود آورنده دنیای شخصی در هر بار بازی کردن خواهد بود.
آقای دیوید حداد (David Haddad)، رییس شرکت سرگرمیهای تعاملی Warner Bros، در مورد این عنوان چنین میگوید.
نقلقول: استدیوی Monolith Productions با معرفی سیستمهای شخصیتدهی عمیقتر به گیمپلی بازیکنان، در کنار داستانگویی مناسب، به نوآوری خود ادامه میدهد. Middle-earth: Shadow of War با پیشرفت و رساندن سیستم Nemesis به سطحی جدید و اجازه دادن به بازیکنان برای به وجود آوردن سفر شخصی خودشان در سرزمین میانه، این سبک از عناوین را حقیقتا به سمت جلو حرکت میدهد.
آقای مایکل دی پلاتر (Michael de Plater)، معاون رییس استدیوی Monolith Productions نیز در این باره میگویند
نقلقول: به دنبال بازخورد بینظیر Middle-earth: Shadow of Mordor، ما تمامی بخشهای این عنوان از جمله دنیا، داستان، سیستمهای نقشآفرینی، هسته گیمپلی و البته داستانهای شخصی بازیکنان از سیستم Nemesis، را به صورت بسیار بزرگی گسترش دادهایم، به عنوان هواداران قدیمی سری Middle-Earth، ما بسیار خوشحال هستیم که این مزیت را داشته تا بزرگترین دنیای فانتزی ساخته شده در تاریخ را به صورتی جدید، برای یک نسل جدید به زندگی بیاوریم. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا ببینیم بازیکنان در عنوان Middle-earth: Shadow of War، چه داستانهای شخصی به وجود آورده و به اشتراک میگذارند.
سیستم نوآورانه Nemesis با به وجود آوردن دشمنانی که روبروییهایشان با شما در طول بازی را به یاد میآورند و دارای شخصیت، قدرت و نقاط ضعف خود هستند، داستانهای شخصی خاصی برای شما میسازد. Middle-earth: Shadow of War با معرفی دنبالکنندهها (Followers) که داستانهای از وفاداری، خیانت و انتقام به وجود میآورند، این سیستم را گسترش میدهد. سیستم Nemesis همچنین در تمام دنیای بازی گسترش یافته تا با استفاده از دژهای Nemesis که به بازیکنان اجازه داده تا از استراتژیهای متفاوتی برای تسخیر این سنگرها استفاده کنند، و به واسطه ارتش شخصی خود از Orcها، دنیای شخصی خودشان را بسازند.
قرار گرفته بین دو سری The Hobbit و The Lord of the Rings، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبال کننده داستان اصلی Middle-earth: Shadow of Mordor، خواهد بود. بازیکنان در دنیای غنی، شخصی و بزرگتر، مملو از دشمنان و قهرمانان حماسی، مکانهای به یادماندنی، دشمنان تازه، حتی شخصیتهای جدید بیشتر (برای هر دشمن) و داستانهای ناگفته، غرق خواهند شد.
دانلود تریلر با کیفت ۴۸۰ |
دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰ |
دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰
ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
نسخه کلکسیون Middle-Earth: Shadow Of War به هنگام عرضه ۳۰۰ دلار قیمت دارد
علی سالمی ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ |
شرکت Warner Bros از نسخه کلکسیون عنوان تازه معرفی شده Middle-Earth: Shadow Of War، رونمایی کرده است. این کلکسیون که محتویاتی بسیاری را در خود جا داده، به هنگام عرضه از ارزش مالی برابر با کنسول نینتندو سوییچ برخوردار بوده و با قیمت ۳۰۰ دلار آمریکا به فروش میرسد.
همانطور که ذکر شد محتویات بسیاری در این نسخه کلکسیون قرار گرفته، اما این که آیا این محتویات ارزشی برابر با ۳۰۰ دلار دارند یا خیر، سوالی است که جوابش را به شما واگذار میکنیم. در ادامه میتوانید لیست محتویات موجود در این کلکسیون را مطالعه کنید.
- نسخه طلایی Middle-Earth: Shadow Of War با قاب استیل و انحصاری
- جعبه پریمیوم با یک حلقه قدرت آهنربایی
- جعبه جنگی انحصاری از جنس Mithril
- مجسمه ۱۲ اینچی (حدودا ۳۰ سانتیمتری) محدود و انحصاری از مبارزه Tar-Goroth Balrog و Carnan Drake
- نقشه پارچهای از سرزمین موردور
- موسیقیهای رسمی Middle-Earth: Shadow Of War
- کلکسیونی از چاپسنگیهای انحصاری
- استیکرهای قبایل موجود در بازی
- جعبه کلکسیون
تصویری از محتویات این کلکسیون نیز منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.
عنوان Middle-Earth: Shadow Of War دیروز به صورت رسمی برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی معرفی شد. این عنوان قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود.
ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
تماشا کنید: ۱۶ دقیقه از گیمپلی عنوان Middle-Earth: Shadow of War منتشر شد
امیرحسین دهنوی ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ |
پس از معرفی بازی Middle-Earth: Shadow of War، حال شاهد انتشار پیشنمایش گیمپلی بازی هستیم.
داستان عنوان Middle-earth: Shadow Of War، بین وقایع هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) اتفاق میافتد که این نسخه، از شخصیت های جدید، مکانهای تازه و دنیایی پهناور برخوردار بوده است. در
اینجا میتوانید به صورت کامل جزئیات معرفی نسخه جدید را مطالعه کنید.
همچنین اطلاعات نسخه ویژه ۳۰۰ دلاری بازی که جزئیات زیادی مانند یک بستهبندی شکیل، مجسمه مخصوص و … را شامل میشود ، میتوانید در
اینجا مطالعه کنید.
این عنوان که قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود، بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. بدین معنی که خریداری این عنوان بر روی یک پلتفرم، قابلیت دسترسی بر روی فایلهای ذخیره، محتویات اضافی و دستاوردها (Achievements) را بدون هیچ هزینه اضافی برای دارندگان این عنوان در پلتفرم دیگر فعال خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این عنوان از دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز حمایت میکند.
ساخته شده توسط استدیوی Monolith Productions، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبالهای برای Middle-earth: Shadow of Mordor بوده که طی آن در یک داستان کاملا جدید که شاهد بازگشت Talion و Celebrimor خواهد بود، باید به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده و ارتشی ساخته تا تمام موردور را بر علیه ارباب تاریکی سائرون، متحد کنیم.
دانلود با کیفیت ۴۸۰P |
دانلود با کیفیت ۷۲۰P |
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
توسعهدهندگان Shadow Of War از اندازه دنیای بازی و سپاه تالیون میگویند
امیرحسین دهنوی ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
اخیرا استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیمپلی بازی مورد انتظار Middle-Earth: Shadow of Warr را منتشر کرد و بازیبازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آنها از اندازه دنیای بازی و قوانین ایجاد سپاه میگویند.
در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) میاندازیم.
سوال: اگر یکی از Orcهایی که تحت کنترل شما هستند در نبردی کشته شود، میتواند بهعنوان دشمنمان به بازی برگردد؟ این فرایند چطور کار میکند؟
نقلقول: از همان ابتدا ما به این فکر میکردیم که چطور از هر اتفاقی، چه کوچک و چه بزرگ، میتوانیم داستانی خارج کنیم؟ برای مثال به همین قلعهای که در گیمپلی نشان داده شده فتح کردیم نگاه کنید. اگر ما به قلعه حمله کردیم و نتوانستیم آن را فتح کنیم، چه اتفاقی میافتد؟ سربازانی که در نبرد با ما بودند اتفاقاتی گوناگونی برایشان میافتد. آنها ممکن است کشته شده باشند، اگر کشته شده باشند ممکن است از مرگ بازگردند و ردی نیز داشته باشند. اگر برگردند ممکن است دوباره به ارتشمان ملحق شوند اما ممکن است از دستمان ناراحت شده باشند و خیانت کنند. شاید به اسارت گرفته شدهاند، سپس زمانی برای اعدام آنها در نظر گرفته میشود یا ممکن است زندانیشان کرده باشند پس حالا ما یک ماموریت نجات داریم. اگر این ماموریتهای نجات را ادامه دهیم و آنها از مرگ نجات دهیم، آنها بیش از پیش به ما وفادار میشوند. شاید هم کلا بیخیال آنها شویم و بگذاریم بمیرند که در این صورت ما به آنها خیانت کردهایم.
ما همواره سعی میکنیم با قرار دادن این سیستمها و بازخوردها داستانهای بیادماندنی خلق کنیم.
سوال: در پیشنمایش گیمپلیای که نشان دادید، بعضی اوقات Orcهای سپاه تالیون در آخرین لحظات به او کمک میرساندند. این چطور اتفاق میافتد؟ آیا باید دکمهای بزنیم یا بهصورت خودکار است؟
نقلقول: در واقع مخلوطی از عمل خودکار و دستی است. شما میتواند یکی از فرماندههان خاصتان را بهعنوان محافظ شخصیتان قرار دهید پس او همواره آماده کمک است. اگر او آنجا باشد و کاری نداشته باشد، درهنگام نیاز به کمکتان میآید. افراد دیگری هم هستند که بهصورت خودکار ناگهانی به کمکتان میآیند. در پیشنمایش گیمپلیای که نشان دادیم هردوی آن را داشتیم. در آخر گیمپلی Ragdug آمد که ما به او دستور دادیم بیاید. این قابلیت همیشه قابل استفاده نیست. Deadeye هم داشتیم که از راه دور با تیرش جان ما را نجات داد و آن خودکار بود. هردوی اینها میتواند در هنگان نبرد اتفاق بیوفتد.
سوال: پس اینطور که میگویید آنها با اراده خود میآیند و میروند؟
نقلقول: آنها براساس وضعیتشان به کمکتان میآیند. اگر نزدیکتان باشند و سرگرم کاری نباشند ممکن است بیایند. اگر به آنها وظیفه خاصی بدهید، به آن عمل میکنند.
سوال: امکانش وجود دارد که Orcهای سپاهمان را در دنیای بازی نیز ببینیم و با آنها تعامل داشته باشیم؟ یا تنها این اتفاقات و دیدارها مربوط به میدان نبرد است؟
نقلقول: شما میتوانید آنها آنطور که میخواهید در دنیای واقعی مدیریت کنید. یعنی آنها به مناطق نبرد بفرستید یا بهصورت جاسوس در قلعهها استفاده کنید. میزان استفاده و تعامل به خود شما بستگی دارد.
سوال: نمیشود برویم و حال و احوال بپرسیم؟!
نقلقول: ما هیچگونه مکالمه یا تعامل خارجی با Orcهای سپاه نداریم. آنها دیالوگهای زیادی دارند که همه براساس اعمال شما استفاده میشوند.
سوال: هسته سبکی بازی چیست؟ بازی حس جهان باز را میدهد اما بهنظر میاید ژانرهای دیگر نیز در آن وجود دارد.
نقلقول: بازی کاملا جهان باز است به شما اطمینان میدهم. ما تمام سعی خود را کردهایم تا ابعاد گستردهای داشته باشد. داستان اصلی بازی نسبت به نسخه قبلی طولانیتر و عظیمتر است. تمام ماموریتهای جانبی حال شخصیتهای خاص خود و میانپردههای مخصوص دارند. پس شما در بازی چندین انتخاب دارید. اول داستان اصلی را پیش ببرید، دوم داستانها و ماموریتهای جانبی را دنبال کنید و یا در دنیای عظیم بازی بگردید و فعالیتهای جانبی آن را انجام دهید. انتخابهای دیگر نیز وجود دارد، سیستم نقش آفرینی خود نیز انتخابی ایجاد میکند، شما میتوانید بهدنبال سلاح جدید بروید یا قلعهها را فتح کنید و سپاه خود را گسترش دهید. بازی حقیقتا جهان باز است و دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.
سوال: وسعت دنیای بازی چقدر است؟
نقلقول: نقشه و دنیای بازی عظیم است. دنیای بازی در ابعاد گستردهای بزرگ است. هرکدام از بخشهای بازی بزرگ هستند. از Minas Ithal و Minas Morgul همه و همه مناطق عظیمی خواهند بود. تمامی این مناطق از عمق و جزئیات بیسابقهای برخوردار هستند. در هرکدام از این مناطق هم پایگاههایی همانند آنچه در Shadow of Mordor دیدیم وجود دارد. در بالای همه اینها قلعههای مناطق وجود دارند که کل منطقه را کنترل میکند. فرهنگ Orcهای موجود در آن مناطق تاثیر مستقیمی برروی فصای آن منطقه بهخصوص دارد و زندگی جریان یافته در آنجا را تغییر میدهد. فرهنگ Orcها واقعا تاثیر گذار است مثلا قبیلهای که بیشتر ماشینی شده دارای کارخانههای بیشتر در مناطق خود است و از طرفی مناطق سنتی دارای تعداد کارگرها و یا همان Orcهای بیشتر است.
هنوز نمیتوانم سایز دقیقی از جهان بازی به شما بدهم اما جهان Middle-Earth: Shadow of War بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود است.
در ادامه مصاحبه نیز صحبتهایی از سیستم Nemesis شد که شما میتوانید در
اینجا مطالعه کنید.
عنوان Middle-earth: Shadow Of War قرار است در تاریخ ۲۲ آگست مصادف با(۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶) برروی پلی استیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانه شخصی منتشر شود، این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد همچنین Middle-earth: Shadow Of War از دو کنسول پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز پشتیبانی میکند.