نسخه های Xbox One و Xbox 360 بازی The Crew تفاوت های زیادی دارند
مهر ۳ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۷
محمد صادق شجاعی
بازیهای میان نسلی همواره مجبور بوده اند، برای اجرا بر روی کنسول های ضعیف تر، برخی ویژگی ها را قربانی کنند. در مصاحبه ای با Ubisoft در مورد عنوان ریسینگ، The Crew که در تاریخ ۱۱ نوامبر عرضه می شود، سوالاتی شده است. Julian Gerighty، کارگردان هنری The Crew گفته است:
نقلقول: تفاوت های زیادی وجود دارد. تیم حاضر در بوردو، یعنی Asobo که نسخه ۳۶۰ را ساخته اند، کار بسیار فوق العاده ای کرده اند، زیرا این عنوان بر روی نسل قبل یک بازی متفاوت است. مطمئنا امکاناتی حذف شده است. در حالت آنلاین و PvP به جای حضور ۸ بازیکن، ۴ بازیکن حضور دارند. از نظر گرافیکی، این دو بازی شبیه هم نیستند، اما بر روی نسل قبل باور نکردنی است.
دلیل حذف این امکانات و انتشار این عنوان بر روی Xbox 360 چه بوده است؟ Julian می گوید، که این تصمیم Ubisoft بوده نه آن ها.
نقلقول: فکر می کنم انتشار نسخه ۳۶۰ به دلیل سود بیشتر بوده است. ما در Ivory Tower، که در کنار Reflections بر روی نسخه اصلی کار می کنیم، توانایی ساخت نسخه ۳۶۰ را نداریم. هدف از انجام این کار مالی بوده، بهمین دلیل Ubisoft از Asobo خواسته این نسخه را بسازد. برای ساخت نسخه نسل جدید، فکر نمی کنم می توانستیم همکار بهتری از استودیو Reflections پیدا کنیم.
در مورد عدم انتشار نسخه PlayStation 3، سازنده بازی Ubisoft اعلام کرده که به لطف زیرساخت های Xbox 360 پورت این عنوان بر روی این کنسول راحت تر از کنسول Sony است.
Kinect در The Crew کاربردی ندارد
مهر ۴ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۷
محمد صادق شجاعی
لوازم جانبی بخش بزرگی از تجربه Xbox One و PlayStation 4 را تشکیل می دهند. چه Kinect متعلق به Microsoft باشد یا پد لمسی بر روی کنترلر Sony، هر دوی آن ها توسط عناوین مختلفی بر روی پلتفرم مربوط استفاده می شوند. در مصاحبه ای با Julian Gerighty، کارگردان هنری The Crew در مورد استفاده از این امکانات در Ubisoft سوال شده است.
نقلقول: در مورد Kinect خیر. در مورد PS4 ما از پد لمسی برای اسکرول کردن نقشه و برخی از صداها از طریق کنترلر پخش می شوند. این ها امکانات عادی Sony TRC بوده، که برای کار ما بسیار مناسب هستند.
Kinect بیش از ۱۰ درصد CPU کنسول Xbox One را به خود اختصاص می دهد، به این دلیل در اغلب موارد PlayStation می تواند بازیها را با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا کند. استفاده نکردن از Kinect چه مزایایی برای Ubisoft دارد؟ Gerighty مطمئن نیست
نقلقول: من فرد مناسبی برای صحبت در مورد CPU اضافه ای که به دلیل استفاده نکردن از Kinect بدست می آوریم، نیستم. تمامی کارهای مهندسی برای من جادویی است، آن افراد جادوگر هستند. من فکر می کنم که ما واقعا از فضای اضافه CPU برای داشتن بهترین نرخ فریم استفاده می کنیم. این بازی تا کامل شدن فاصله دارد، اما همه چیز بزرگ است. فواصل فوق العاده بزرگی برای سفر با زمان بارگذاری بسیار کمی وجود دارد، بنابراین این بازی برای CPU سنگین است. حتی نمی دانم که آیا از قدرت پردازش بیشتری که از نبود Kinect بدست می اید، استفاده می کنیم یا خیر.
مسلما این بازی سال ها در حال ساخت بوده نا به این مرحله برسد. Grighty می گوید:
نقلقول: بدیهی است که ما قبل از معرفی Xbox One، ساخت این بازی را شروع کرده ایم.