ارسالها: 395
موضوعها: 31
تاریخ عضویت: Oct 2014
پلتفرم های شما:
- PC
- Playstation 3
- Playstation 4
- Mobile
دقیقا
نکاتی تو انچارتد وجود داره که تو هیچ بازیی نیست
چروک های لباس نیتن و مردم رو نگاه کنید
یه جایی از تریلر که نیتن کاور میگیره
بالای سرش یه پنکه هست که وقتی بهش تیر میخوره
میسوزه و بعد دقایقی می ایسته
وقتی ماشین چپ میکنه صورتش زخمی میشه و خون میاد
در اخر تریلر میبینیم که همونجای صورتش کبود شده
یا همون قضیه ی کیسه های برنج
حتی مردم هم هوش مصنوعی غولی دارن
واقعا جزییات خیره کننده هستن
اصلا مگه داریم؟؟؟مگه میشه؟؟؟
بقیه استودیو ها یاد بگیرن
psn id : amir110111112
ارسالها: 1,103
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: Jan 2015
پلتفرم های شما:
جدا از بحث گرافیکی، بازی های ناتی داگ و راک استار یه فرمول خاصی رو پیش میرن که هیچ شرکتی ازشون پیروی نمیکنه و اونم : LEVEL DESIGN فوق العاده و پرباره و به نظرم لول دیزاین مهم ترین بخش یه بازی رو تشکیل میده نه هیچ فرمول دیگه ای
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
(10-17-2015, 11:42 PM)The J0ker نوشته است: کوانتوم بیشتر روی جلوه ویژه کار میکنه، تا بافتها، فقط صورت شخصیت ها رو با صورت شخصیتهای انچارتد مقایسه کنید میفهمید.
در ضمن انچارتد به نکات خیلی ریز هم توجه کرده،
مثلا:وقتی که نیتن خم میشه پیراهنش بزرگ میشه، و وقتی که دوباره ایستاد میشه پیراهن به تنش میچسپه.
نقلقول: یه نکتهی دیگه توی همون گیمپلی که از انچارتد توی E3 بود، همونی که حدود 30 ثانیه نیتن گیر میکرد، اولش اگه دقت کرده باشید، وقتی که نیتن میگه:فکر کنم اون ساختمون Sim باشه. بعدش ساختمون منفجر میشه، و بعد از 2 یا 3 ثانیه صدای انفجار میاد، یعنی که توی این حتی قوانین فزیک رو هم رعایت کردن، قانونی که میگه صورت نور از صوت هم بیشتره.
درسته ناتی داگ خیلی به جزئیات توجه میکنه. ولی این چیزیه که اگه کسی رعایتش نکنه باید بهش خرده گرفت! دیگه بقیه هم انقد شوت نیستن دیگه.
در ضمن اون تیکه میگه ساختمان سم. (ساختمانی که برادر نیت اونجا قرار بوده باشه)