امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خواسته‌های طرفداران از یک عقاب: توقعات ما از Assassin's Creed: Unity
#1
[تصویر:  30777574821688168734.jpg]

شاید کمتر کسی در این کره خاکی وجود داشته باشد که تا به حال نام سری پرآوازه Assassin's Creed را نشنیده باشد. این فرنچایز محبوب برای اولین بار در سال 2006 و در مراسم E3 معرفی شد و بعد از نسخه دوم بازی، به فرنچایزی سالانه تبدیل شد. AC علی رغم اینکه یک فرنچایز سالانه شده بود با قدرت تمام توسط شرکت بازی سازی Ubisoft که عناوینی درخشان مانند سری Far Cry, Rayman, Splinter Cell, Prince of Persia و... را در کارنامه خود دارد ادامه داده می شد. هر یک از نسخه های سری AC، دارای پسرفت ها و پیشرفت هایی مختلف بودند و در کل، این سری فراز و نشیب های زیادی را تا الان طی کرده است. برای مثال می توان به نسخه اول بازی اشاره داشت که با وجود تمامی زیبایی هایی که داشت، از کمبود محتوا و مراحلی تکراری رنج می برد. نسخه دوم پیشرفتی بسیار فوق العاده داشت اما متاسفانه نتوانست در اوایل بازی، یک اساسین قوی و با ابهت مانند Altair نشان دهد. نسخه بعدی که Brotherhood بود متاسفانه با تکرار مواجه شد و نسخه بعدی یعنی Revelations دارای پسرفت هایی نظیر نبود اسب بود. نسخه سوم نتوانست Connor را شخصیتی نشان دهد که همگی آن را دوست داشته باشند و باگ هایی بسیار وحشتناک در خود قرار داده بود! آخرین نسخه ای که از بازی منتشر شد، یعنی نسخه چهارم، مراحلی بسیار تکراری داشت. در کل، این سری در هر نسخه کنار پیشرفت هایی که داشته؛ پسرفت های مختلفی هم در خود جای داده بود؛ اکنون با معرفی نسخه جدید AC به نام AC: Unity باری دیگر موجی از شادی طرفداران به وجود آمد. اطلاعات بسیار اندکی درباره بازی وجود دارد و این خود توانسته شعله انتظارات و توقعاتی مختلف در دل طرفداران روشن کند. در حال حاضر، توقعات بسیار زیادی از نسخه جدید بازی داریم و در اینجا قرار است نگاهی بیندازیم به انتظاراتی که از این نسخه داریم و امیدواریم این نسخه، سراسر پیشرفت باشد!

[تصویر:  41674474632114620286.jpg]
اولین تریلر منتشر شده از بازی، ما را یاد اولین تریلر AC 1 می اندازد؛ یعنی چه؟ آیا شاهد بازگشت
بازی به ریشه ها هستیم؟!


1. در داستان، این انتقام و سوژه های قدیمی باید رها شود!
حتی اگر دو-سه نسخه از این سری را تجربه کرده باشید، حتماً به تکراری بودن برخی از عناصر داستان پی برده اید؛ مثلاً در نسخه دوم و سوم دیدیم که داستان حول و پیرامون انتقام بود. Ezio Auditore Da Firenze، شخصیت اصلی نسخه دوم، پس از مرگ پدر و دو برادش، به دنبال انتقام می رود. کانر شخصیت اصلی نسخه سوم، پس از کشته شدن مادرش، قسم می خورد به دنبال قاتلین مادرش برود. همان طور که دقت کردید، اینگونه داستان ها بسیار تکراری شده است. مخصوصاً اینکه در بازی، پس از کشتن هر آدم بد (!) دشمنان هر چیزی را که می دانستند اعتراف می کردند و باز دوباره آن صفحه شطرنجی تکراری در صفحه ظاهر می شد! انتظار داریم که در این نسخه، یوبی سافت بالاخره این انتقام از اشخاص را رها کند و به دنبال ایده های جدیدتری برود.

[تصویر:  36909058407221618140.jpg]
اُبهت اتزیو در AC: Revelations به عنوان کسی که واقعاً یک Master Assassin شده بود مثال زدنی
نیست! انتظار داریم تا Arno شخصیت جدید AC، پس از AC: Unity در نسخه های دیگر بازی نقش
اصلی را بر عهده داشته باشد.


2. شخصیت های اصلی نباید سریع عوض شوند.
سازندگان شخصیت های زیادی نظیر الطایر، اتزیو، کانر، ادوال، ادوارد و... در بازی قرار داده اند که همگی از شخصیت پردازی بسیار خوبی برخوردار بوده اند. متاسفانه به جز زندگی اتزیو، تا الان زندگی هیچ یک از اساسین ها دنباله دار نبوده و یوبی سافت به جز Brotherhood, Revelations و نسخه دوم، هر نسخه جدیدی که منتشر کرده دارای یک شخصیت کاملاً جدید بوده است. یکی از توقعاتی که از این نسخه داریم، این است که زندگی شخصیت اصلی بازی یعنی Arno در نسخه های بعدی ادامه دار باشد و مانند داستان کانر و ادوارد، تنها در یک نسخه به تصویر کشیده نشود. مطمئناً اگر زندگی کانر یا ادوارد در نسخه های بعدی وجود داشت، الان کانر و ادوارد در حد و اندازه اتزیو بین طرفداران محبوب شده بودند! اکنون که این صحبت به میان آمد، بهتر است نگاهی بیندازیم به نظریه ای نسبتاً شکه کننده درباره آرنو شخصیت جدیدی که قرار است در یونیتی با آن ملاقات کنیم. با توجه به گفته های Juno (یکی از فرشتگان بازی) درباره کانر و اینکه پایان کار این شخصیت، اینجا تمام نمی شود، شباهت بسیار زیاد آرنو به کانر و شماره دار نبودن این نسخه، به این شایعه که کانر همان شخصیت اصلی باشد بیشتر قوت می بخشد و امیدواریم شخصیت جدید همان کانر باشد و دوباره با ادامه زندگی او همراه باشیم. (هر چند یوبی سافت خیلی وقت پیش گفته بود دیگر از کانر استفاده نمی کنیم!)

[تصویر:  59691275154898435521.jpg]
جداً روابط ادوارد و ادِوال اصلاً خوب نبود و بازیکن با آن ها هیچ رابطه ای برقرار نمی کرد. بعضی مواقع
فکر می کردیم ادِوال یک NPC ساده است! انتظارداریم تا یوبی سافت یک دوست واقعی در حد لئوناردو
برای Arno بسازد.


3. یار و همدم شخصیت اصلی بازی، از شخصیت پردازی قوی ای برخوردار باشد.
تقریباً در هر کدام از نسخه های بازی، شخصیت اصلی یک دوست صمیمی داشته است؛ مثلاً اتزیو با لئوناردو داوینچی و ادوارد با Adewale، بسیار گرم و صمیمی بود و در واقع یک دوست صمیمی برای هر کدام از آن ها بود. ولی در هیچ یک از نسخه ها به جزء نسخه دوم و Brotherhood شاهد یک دوست صمیمی واقعی برای شخصیت ها نبودیم و به همه آن ها بسیار سرسری و سطحی پرداخته شده بود و این باعث می شد بازی در شخصیت پردازی ضعف داشته باشد اما اگر به عملکرد لئوناردو در نسخه دوم نگاهی بیندازیم، می بینیم که انگار اتزیو و لئوناردو مکمل یک دیگر هستند! همچنین آن ها روابط خوبی داشته اند و به یک دیگر کمک های بسیار زیادی می کردند و الحق که سازندگان، در شخصیت پردازی لئوناردو هیچ چیزی را از قلم ننداختند و این یکی از مواردی است که در نسخه بعدی منتظر آن هستیم.

[تصویر:  08116735687304884773.jpg]
شاید اگر جوکر در Batman: Arkham City و Batman: Arkham Asylum وجود نداشت، موفقیت
های دو بازی ذکر شده نصف می شد! بد نیست اگر AC: Unity هم شخصیت منفی ای منحصر
به فرد در حد جوکر داشته باشد.


4. بد نیست اگر Villain یا همان شخصیت منفی بازی ابهت بیشتری داشته باشد!
طبیعتاً یکی از موفقیت های بازی، وجود یک شخصیت منفی فوق العاده است که از شخصیت پردازی خوبی برخوردار باشد. تا به حال در مجموعه AC، آرزو به دل مانده ایم تا شخصیت منفی بازی به جای این که آدمی اشرف زاده و Templar باشد همراه با ارتشی نیرومند، شخصی مرموز به دور از هر گونه گروهی باشد که مخالف فرقه اساسین ها و تمپلار ها باشد یا اصلاً مانند Joker منحصر به فرد و دیوانه باشد یا.... همچنین بسیار مشتاق هستیم تا دیگر دشمنان و شخصیت منفی عضو فرقه تمپلار نباشد و این بار با دشمنان و گروهی جدید به جدال و قتال بپردازیم، چون در تمامی نسخه ها، همیشه دشمنان ما تمپلار بوده اند و این بسیار تکراری و قدیمی است که دوباره با آن ارتش سرخ پوش فنا ناپذیر رو به رو شویم.

5. کمی هم به زمان آینده باید اهمیت داده شود
در بسیاری از نسخه ها، در زمان آینده و در نقش نفر 17 آزمایش شرکت Abstergo یعنی Desmond Miles بودیم. دزموند اساساً کار خاصی در بازی انجام نمی داد و از شخصیت پردازی بسیار ضعیف و سرسر ای رنج می برد اما وضعیت در نسخه سوم تغییر کرد و سازندگان بیشتر به زمان آینده و داستان دزموند اهمیت دادند و بی شک یکی از خاطره انگیز ترین و بهترین مراحل را در زمان قدیم و آینده بازی قرار دادند! متاسفانه در نسخه چهارم، به علت مرگ دزموند، در قالب شخصیتی جدید بودیم. شخصیتی بدون هویت و چهره که هیچ گاه در بازی حرف نزد و نامی از آن به میان نیامد! در حقیقت، وضع بدتر شد و زمان آینده بازی، به یکی از کسل کننده ترین قسمت های نسخه چهارم بازی مبدل گردید. حال از Ac: Unity توقع داریم تا زمان آینده آن، نقش پر رنگ تری داشته باشد و کسی که قرار است در نقش آن باشیم، مانند شخصیت نسخه چهارم فاقد یک شخصیت پردازی درست نباشد.

[تصویر:  93254537128100171922.jpg]
محیط AC II خارق العاده بود، یاد آن معماری های فوق العاده و شهر ونیز و جاری بودن رود در وسط
شهر بخیر! توقع داریم تا AC: Unity محیطی به مراتب زیبا تر از AC II تحویل طرفداران دهد.


6. نقشه و محیط، باید از ریشه دگرگون و دوباره ساخته شود.
 هر چیز AC را که فراموش کنیم، نمی توانیم آن محیط های فراموش نشدنی ونیز، ماسیاف، استانبول، روم و آن ساختمان هایی که از معماری فوق العاده ای برخوردار بودند را فراموش کنیم. پس از انتشار نسخه سوم، محیط های جنگلی به بازی اضافه شدند که متاسفانه از نهایت پتانسیل آن استفاده نشد و یک جنگل سرسبز را به بازیکنان ارائه نداد. اضافه بر آن، محیط های خلق شده بازی مانند شهر های نیویورک و بوستون بسیار کسالت آور و شبیه هم ساخته شده بودند. در AC IV: Black Flag، محیط ها در واقع بندرگاه هایی فوق العاده کوچک و بی آلایش بودند که تنها توانسته بودند یک آبروریزی برای این سری به جای بگذارند! چیزی که AC: Unity نیاز مبرمی به آن دارد، دگرگونی دوباره محیط ها می باشد. محیط ها این بار نه باید شبیه روم و مکان های خیلی باستانی شود و نه مانند شهر های AC: III و AC IV: Black Flag باشد؛ بلکه باید چیز مجزا و جدید باشد که قبلاً در این سری دیده نشده است. همچنین محیط ها به شدت به تنوع نیاز دارند و امید است تا این بار، به بازی مناطقی بیابانی و خشک هم اضافه شود.

7. انقلاب فرانسه، باید نسبت به انقلاب آمریکا متفاوت به تصویر کشیده شود
متاسفانه، AC: Unity از ایده ای تکراری در داستان بهره می برد، یعنی انقلاب فرانسه. انقلاب، یکی از سوژه هایی است که قبلاً در AC III استفاده شده بود و این مورد به نوبه خود می تواند بازی تکراری ای به بازیکنان تحویل دهد. به همین علت همگی منتظریم تا این انقلاب، نسبت به انقلاب آمریکا کاملاً متفاوت باشد تا تجربه جدیدی از بازی کسب کنیم. همینطور بهتر است تا در طی انقلاب فرانسه، شخصیت های واقعی نسبت به قبل بسیار بیشتر شوند تا واقعاً احساس کنیم در یک انقلاب واقعی قرار داریم.

8. مخفی گاه ها تغییرات گسترده ای داشته باشند.
همیشه سری AC، در خود عناصری مخفی کاری قرار داده است و برای زیباتر کردن آن از مخفی گاه های مختلفی مانند انبار کاه، بوته ها و علف ها، چاه، در و... استفاده کرده است که همیشه عضوی جداناپذیر از بازی بوده اند و با تغییرات کوچکی به هر کدام از نسخه ها راه پیدا کرده اند ولی انتظار داریم تا در AC: Unity این مخفی گاه ها با تغییرات گسترده ای رو به رو شوند چرا که مطمئناً همگی از شکل انبار کاه و مخفی شدن در آن ها به یک شکل به شدت خسته شده اید و یوبی سافت باید فکری به حال این موارد کند و آن ها را از ریشه دگرگون کند و به جای آن ها، چیز های جدیدتر و زیباتری قرار دهد.
 
9. تعداد مراحل زیاد تر شود و مراحل تنوع بیشتری داشته باشند.
در دو نسخه اخیر بازی، با اضافه شدن کشتی سواری و عارت گری از طریق کشتی، تنوع شگرفی در تنوع مراحل بازی به وجود آمد ولی مراحلی که در خشکی بودند یک افتضاح به تمام معنا بودند! مخصوصاً AC IV: Black Flag که می توان آن را بعد از نسخه اول بازی، جزء بدترین نسخه بازی از نظر کیفیت مراحل در خشکی قرار داد. هیچ گاه نمی توان از مرحله نسخه دوم بازی که سوار کایت می شویم و بر فراز شهر ونیز پرواز می کنیم و نبرد Bunker Hill در AC III را فراموش کنیم. از AC: Unity انتظار داریم تا مراحل مانند قبل، به یاد ماندنی و متنوع باشند تا در اواسط بازی بازیکن را به خواب فرو نبرند! همینطور، تعداد مراحل بسیار زیاد تر باشند. بدبختانه (!) بعد از AC II که بالاترین تعداد مراحل و سکانس را در خود جای داده بود، شاهد روند رو به افول تعداد مراحل بودیم که از 14 قسمت مجزا، به 8 قسمت و 12 قسمت تقسیم شدند و AC IV: Black Flag با وجود اینکه Spin-Off نبود، 11 قسمت یا همان سکانس را در خود قرار داده بود و قسمت آخر بازی تنها به چند ویدئو ختم می شد! به همین علت، عاجزانه منتظریم تا AC: Unity حداقل 15 سکانس داشته باشد و مراحل آن از AC II بسیار تا بسیار بیشتر باشد.

[تصویر:  28936263955017955134.jpg]
یکی از بدترین باگ های سری AC مربوط به AC IV: Black Flag بود که در آن یک دفعه کشتی به
زیز آب می رفت! شاید شما نیز وقتی چشمتان به جمال این باگ حماسه آفرین روشن شد فوراً
"پوکر فیس" (!) شدید.


10. باگ ها نیست و نابود شوند!
دو نسخه اخیر بازی، از باگ های وحشتناکی رنج می بردند. مخصوصاً نسخه سوم بازی که فوق العاده باگ داشت! باگ هایی بعضاً خنده دار و باگ هایی که فقط باعث وحشت (!) بازیکنان می شد! با انتشار نسخه بعدی، از تعداد باگ ها کاسته شد ولی باز هم آن قدر بازی باگ و گلیچ داشت که در سال 2013، توانست در Glitch Awards برنده دو گلیچ شود! باگ، عضوی جدانشدنی از بازی ها است و امروزه هر بازی ای دارای چند باگ است ولی AC در خلق باگ های حماسه آفرین (!) کولاک کرده است. همینطور از حیث صداگذاری، سری AC معمولاً باگ داشته است. در کل چیزی که حتمی باید در نسخه بعدی بازی رفع شود. باگ های فاحش بازی هستند.

[تصویر:  69178285522323314173.jpg]
وقتی AC IV: Black Flag را تجربه کنید، در کنار تجربه شیرین کشتی سواری، تجربه تلخ و تکراری
زیادی با کنترل کردن بیش از حد کشتی تجربه می کنید. در AC: Unity اگر
کشتی وجود دارد، باید
به اندازه لازم از آن استفاده شود.


11. در بازی اگر کنترل کشتی وجود دارد، کمتر از آن استفاده شود و با ارتقاء دادن آن، وضعیت فیزیکی کشتی تغییر کند.
شکی نخواهد بود که بسیاری از طرفداران بازی، پس از منتشر شدن AC IV: Black Flag کم کم دریا زده شدند چرا که بیشتر بازی در آب اقیانوس ها جریان داشت و برای رفتن به منطقه مورد نظر، باید دقیقه هایی طولانی برای رسیدن به مقصد صبر می کردید و این خود باعث شده بود بازی کم کم بعد از مدتی خسته کننده شود.هنوز معلوم نیست در AC: Unity کشتی وجود دارد یا خیر، اما اگر وجود دارد، امید است تا مانند AC III به اندازه از آن استفاده شود و مثل AC IV: Black Flag در آن بتوان هر موقع که بخواهیم سوارش شویم و در دریا با آن، به غارت و دریانوردی بپردازیم. همچنین علاوه بر بهبود سیستم آپگرید و پیشرفته تر کردن آن، وقتی کشتی خود را آپگرید کردیم، کشتی از لحاظ فیزیکی نیز بزرگ تر شود.

[تصویر:  90476811827581491392.jpg]
AC: Unity شدیداً به بازگشت اساسین ها در کنار یک دیگر نیازمند است.

12. بازی به ریشه ها بازگردد.
 مدت های طولانی ای می گذرد که هنوز که هنوز است AC به ریشه ها بازنگشته و ما هر چه با این سری جلو می رویم، شاهد نقش کم رنگ اساسین ها و کم شدن تعداد آن ها هستیم. دیگر آن حس قدیمی بودن اساسین ها در کنار یک دیگر وجود ندارد و انگار نسل اساسین ها منتقرض شده است! در نسخه سوم و چهارم، حضور اساسین ها بسیار کم بود! بعضی مواقع که کنترل ادوارد را به دست می گرفتیم، احساس می کردیم ادوارد یک غارت گر پول پرست دریانورد است که اصلاً تا به حال اسم فرقه اساسین به گوشش خطور نکرده است! در AC: Unity توقع بیشتری نسبت به قبل داریم، می خواهیم در نسخه جدید شاهد گرمی و صمیمیت بیشتری بین اساسین ها باشیم و Arno، به قوانین اساسین ها کاملاً پایبند باشد.

 13. تا حد امکان، کار ها واقعی شوند.
شاید شما نیز وقتی با یکی از شخصیت های AC در شهر ها در حال حرکت بودید، از خود چند بار پرسیده اید: (مگر می شود یک آدم هزاران کیلومتر بدود اما ذره ای خسته نشود؟!) شاید هم بعضی مواقع از مانعی چند متری و بسیار بلند به زمین پرت شده اید و دیدید شخصیت هیچ صدمه ای ندیده و سلامتی آن به سرعت در حال پر شدن است دهانتان باز مانده است! از AC: Unity و سازندگانش توقع داریم که این موارد که نمی توان اسم آن را مشکل گذاشت را بهبود بخشند و بازی را واقعی تر کنند، یعنی هنگامی که Arno پس از مدتی دوید، خسته شود و دیگر نتواند سریع حرکت کند یا سلامتی، به طور خودکار پر نشود. همچنین بسیار عالی می شود که مانند GTA V و GTA: San Andreas شخصیت اصلی با انجام یک فعالیت خاص، در آن مهارت کسب کند.

14. شخصی سازی ها گسترش یابند.
در هر کدام از نسخه های AC، می توانستیم شخصیت اصلی، کشتی یا ویلا خود را ارتقاء دهیم. شخصی سازی شخصیت اصلی، تنها به عوض کردن لباس ختم می شد، بهتر است ویژگی هایی که برای شخصی سازی برای Arno استفاده می شود، گسترش یابند و این بار برای لباس عوض کردن، بتوانیم اجزاء لباس را خودمان انتخاب کنیم. لازم است تا سلاح ها مانند شمشیر و تپانچه نیز شخصی سازی شوند و بتوان آن ها را قوی تر کرد یا بر روی آن ها نقش و نگار هایی زیبا نصب کرد. ویلا ها به بازی بازگردند و بتوان آن ها را مدیریت و بزرگ تر کرد. همچنین به جای استفاده از یک ویلا برای ارتقاء دادن، بتوان ویلا های دیگری برای افزایش تعداد گروه اساسین ها خرید.

 15. موتور گرافیکی بازی یا بهبود یابد یا عوض شود.
از موتور گرافیکی Anvil Next خیلی وقت است که یوبی سافت استفاده کرده است و وقت آن رسیده که موتور گرافیکی جدیدی معرفی کند و انیمشین و حرکات شخصیت ها را به طور کلی تغییر دهد. در اولین تریلر منتشر شده از بازی، شاهد گرافیک فوق العاده با کیفیتی بودیم اما در آن مشکلاتی مختلف وجود داشت. برای مثال می توان به جزئیات معلق در هوا اشاره کرد. با اینکه جزئیات معلق در هوا، مانند عنوان Watch Dogs بسیار با وسواس ساخته شده بود، آن ها یک باره در هوا ناپدید می شدند. همینطور در تریلر دیدیم که سایه ها گاهی لبگی داشتند و مشکلاتی در آن ها دیده می شد! هر چند سری AC در زمان خود، همیشه گرافیک بسیار عالی ای داشته است، اما این مشلاتی که در تریلر اول مشاهده شد کمی توی ذوق می زند ولی نباید زیاد نگران شد چرا که تریلر اول بازی، نسخه آلفا بوده است.

[تصویر:  78382862780432542907.jpg]

آیا انتظارات طرفداران برآورده می شود؟
خواسته های طرفداران از AC: Unity بسیار بالاست! هر شخصی از بازی توقعاتی دارد و یوبی سافت باید توقعات یا به نحوی دیگر بگوییم، مشکلات بازی را برطرف کند تا بتواند علاوه بر بردن این سری به قله اوج و سرفرازی، هم بتواند طرفداران بازی قدیمی را خوشحال کند هم کسانی که تازه با این بازی آشنا شده اند. اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست، هنوز موفقیت بازی معلوم نیست و نکته مبهم این است که هنوز نمی دانیم یوبی سافت چه خوابی برای این نسخه دیده است و قرار است این بازی را به کجا ببرد! آیا بازی سقوط می کند؟ آیا بازی موفق می شود و کارنامه یوبی سافت را درخشان تر می کند؟ برای جواب این سوالات، فقط کافی است تا زمان انتشار بازی صبر پیشه کنید.

*مطلب نوشته شده دارای 3200 کلمه است.*

 

 
پاسخ
#2
اولا ممنون برای زحمتی که کشیدی [img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
من به شخصه دوست دارم یه دست درست و حسابی به سر گرافیکیش بکشن 
گیم پلی بازی تعقیرات خوبی به خودش ببینه ,  نمیگم عوض بشه ,  ولی چیزهای جدیدی بهش اضافه کنن
داستان بازی هم به نظرم باید برگرده به ریشه هاش  ,  انقلاب ها زیاد جالب نیستند ( مخصوصا دزد دریایی [img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img] )
باگ هم که تو همه بازی ها هست و خیلی سخته کاری کنی که اصلا در بازی دیده نشه ,  پس بیخیال باگ [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
و در آخر دوست دارم هر سال بیاد ,  چون من اگه هر سال کالاف و اساسینز بازی نکنم نابود میشم [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
[تصویر:  vdy6nrznnj8ruqar5rh7.jpg]
پاسخ
#3
مقاله خيلى جالبى بود. راستش انتظاراتت از AC Unity خيلى بالاست. اگه بازى بخواد تمامى اين فاكتور ها رو داشته باشه كه ديگه نقصى نخواهد داشت. 
درباره نوشتارت بگم كه فن بيان خوبى دارى به نظرم. نكات نگارشى رو به جز يه مورد كه بعد از نقطه فاصله نزدى خوب رعايت كردى. بعضى از جا ها هم از , استفاده كرده بودى و يكبار هم از ؛ در جاى اشتباه استفاده كرده بودى اگه اشتباه نكنم. 
كلمه ى آبرو هم اشتباه نوشته بودى. يه جا هم از كلمه بدبختانه استفاده كردى كه متاسفانه معادل بهترى هست. 
سپاس[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#4
نقل‌قول: باگ هم که تو همه بازی ها هست و خیلی سخته کاری کنی که اصلا در بازی دیده نشه ,  پس بیخیال باگ [تصویر:  s0%20%2825%29.gif][تصویر:  s0%20%2825%29.gif]
 توی متن هم اشاره کردم که:
نقل‌قول: باگ، عضوی جدانشدنی از بازی ها است و امروزه هر بازی ای دارای چند باگ مختلف است
نقل‌قول: درباره نوشتارت بگم كه فن بيان خوبى دارى به نظرم. نكات نگارشى رو به جز يه مورد كه بعد از نقطه فاصله نزدى خوب رعايت كردى. بعضى از جا ها هم از , استفاده كرده بودى و يكبار هم از ؛ در جاى اشتباه استفاده كرده بودى اگه اشتباه نكنم. 
كلمه ى آبرو هم اشتباه نوشته بودى. يه جا هم از كلمه بدبختانه استفاده كردى كه متاسفانه معادل بهترى هست. 
سپاس[تصویر:  s0%20%2874%29.gif]

ممنون از اینکه مشکلات رو گفتین[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
الان اون آبرو هم ویرایش میشه [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#5
دیگه فکر نکنم مثل قبل بشه اتزیو که رفت نتونستن یه شخصیت خوب مثل اون جایگزینش کنن داستان بقیه هم که جالب نبود[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]یادش خوشAC2
[img=0x224]http://upload7.ir/uploads/thumb_1f232dc811e0c556ec34d08224b68ffb57b1f995.jpg[/img]
پاسخ
#6
دوستان سلام . واقعا خوب نوشته بودی - نظرات من در مورد این بازی 

1- استراحت مطلق تا اطلاع ثانوی به دلیل پر رو شدن گیمر ها - دلیل : باهاتون شرط می بندم اگر همون نسخه III رو بعد از دو سال به بازار عرضه می کرد بدون هیچگونه تغییر کیفیت الان همه می گفتند عجب بازی بود !!!!!  مثل آدم گشنه میمونه وقتی گشنشه نون خالی هم براش مثل چلو کباب . 

2- آخه براد من ، یوبیسافت عزیز این دلیل نمیشه که قرار هرسال یک نسخه بدی بیرون از کیفیتش بزنی ، الان که یک نسخه به دو نسخه تبدیل شده ( خدا به خیر کنه !!!! ) 

3- یک حرفت رو لایک شدید می کنم ، طبق گفته خانم مایری نسخه در نسخه BF فقط 40 درصد از قدرت موتور بازی استفاده شده بود - خوب خواهر من اون 40 درصد رو بکن 80 درصد نمی تونی خودم بیام !!! والا !!!  - یا اینکه یک دستی به سر روی موتور گرافیکی بازی تون بزنید ، که فکر کنم تو این نسخه با موتور unreal engine 4  تغییراتی در گرافیک بازی دادن که تریلری هم در این باره ازش پخش شد .

4- شخصی سازی رو هم خیلی پایه ام ، خواهشن لباسای متنوع و سازگار با اصلحه ها درست کنند ، در نسخه BF خیلی وحشتناک بود وقتی لباس عوض می کردی ، تفنگ ها رو هوا به لباست چسبیده بودن ( خداییش تو کدوم بازی اینجوری بود !! نه من از شما می پرسم !!!! ) 

5- با نام Assassins creed بازی نکنید ، هرچه تا AC: Revelations آبرو جمع کرده بود دارین از بین میبرین . خواهشن یک استراحت بهش بدین [img]images/smi/s0 (41).gif[/img]

6- دوستان دقت کردین شخصیت جدید چقدر شبیه کانره !!!! مونمیزنه مخصوصا بینی و لبش ، یک عکس هم هستش که با لباس تقریبا سرخ پوستی هستش !!!!

7- آقا یک کم از بازی ها بزرگ کپی برداری کنید ، وقتی موتور بازی سازیتون با یک پلتفورمی مشکل داره خوب منتشر نکنید که این باگ ها پیش بیاد .

سوال : این باگی که شما گفتید رو من در نسخه pc و ps3 ندیدم ، خیلی هم بازی کردم ولی نبود !!! شاید نسخه بازی مشکل داشته یا خوب کرک نشده . 

8- ولی خداوکیلی با توجه به وسعت نسخه قبلی تعداد باگ ها کم شده بود .

ممنون از همه گیم فایی ها - و ممنون از نویسنده این متن ، متاسفانه اعتبار ندارم وگرنه حتما دمت و می دیدم 

 
[تصویر:  t4379_OnSfl616ME1wpMVYiazTqw.jpg]
پاسخ
#7
ممنون یونس جان. اینشاا... نسخه بعدی بازی این مشکلات رو دیگر نخواهد داشت.
موفق باشی [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
پاسخ
#8
نقل‌قول: سوال : این باگی که شما گفتید رو من در نسخه pc و ps3 ندیدم ، خیلی هم بازی کردم ولی نبود !!! شاید نسخه بازی مشکل داشته یا خوب کرک نشده .

سلام
من خودم بازی رو روی X360 رفتم، حدوداً 80 ساعتی هم بازی کردم ولی همچین باگی رو ندیدم! قرار دادن این باگ ــه بخاطر این بود که بازی بخاطر این باگ، جزء 10 باگ برتر نظر سنجی یه سایت معتبری بود (فک کنم IGN بود) توی این مقاله قرار دادمش.
نقل‌قول: - ولی خداوکیلی با توجه به وسعت نسخه قبلی تعداد باگ ها کم شده بود .

توی متن هم به همین مورد اشاره کردم.
درسته بازی وسعت زیادی داشت، ولی اگه قرار باشه هر بازی ـی وسعتش بره بالا بهش کلی باگ اضافه بشه، اصن بهتر میشه اگه عرضه نشه!
الان یه بازی مثل GTA V یا GTA IV با اون وسعت دیگه اینقدر هم باگ نداشتند!
پاسخ
#9
فوق العاده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  xkpv6dutvrec.jpg]
یاد اون روزگاری که نه رو اسماشون خط خورده بود و نه رنگ اسماشون انقدر کم رنگ بود به خیر...
پاسخ
#10
اینترستینگ [img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
تقریبا خواسته های منم همینه

" امیدواریم شخصیت جدید همان کانر باشد و دوباره با ادامه زندگی او همراه باشیم "
من نیستم [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خنجری که بوی خون میدهد (نقد بازی Assassin's Creed III) NS game 18 7,152 04-11-2020, 02:22 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  بازبینی بازی Assassin's Creed: Syndicate​ بر روی MSI GE72VR Apache Pro Gabit0 3 2,453 04-18-2017, 04:48 PM
آخرین ارسال: The Grand Tour
  من یک دزد دریایی بی احساس نیستم!|نقد و بررسی Assassin's Creed IV:Black Flag Hidden Shadow 5 4,156 12-02-2016, 02:23 PM
آخرین ارسال: Farhad01
  لذت ناب Assassin’s Creed با المانهای نقش آفرینی| بررسی Assassin’s Creed IV Black Flag saeed aghababaee 9 3,678 10-01-2016, 10:15 PM
آخرین ارسال: Marcus Holloway
  نقد و بررسی Assassins Creed Rogue/خیانتکار؟؟ Big Killer 18 6,073 09-29-2016, 12:18 PM
آخرین ارسال: Marcus Holloway

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان