ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
رئیس Monolith از تعادل Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor می گوید
شهریور ۱۶م, ۱۳۹۳| ۱۹:۰۶
محمد صادق شجاعی
Middle-earth: Shadow of Mordor یکی از بازیهای مهم ۲۰۱۴ است که توجهات زیادی را جلب خود می کند. یکی از دلایل توجه به Middle-earth: Shadow of Mordor، نوآوری های این بازی، و ویژگی جدیدی به نام Nemesis System است. در مصاحبه ای اخیر با Kevin Stephens، رئیس Monolith Productions، در تعادل، ماهیت این سیستم، و نگرانی او از عدم تعادل در هنگام بازی کردن Middle-earth: Shadow of Mordor، سوالاتی شده است.
نقلقول: نه واقعا. همانطور که آن ها تکامل پیدا می کنند، Talion هم تصحسح خواهد شد، و هریک از سرکرده ها نقطه ضعفی دارد و راهی برای شکست آن ها وجود دارد. هیچ یک از فرماندهان جنگی، روشی اجباری برای شکست ندارند. خودتان باید انتخاب کنید که به دنبال کدام فرمانده جنگی بروید. بازیکنان می توانند بر محافظین فرمانده نظامی تسلط پیدا کرده و آن ها را بر علیه او بشورانند. اگر قصد جنگ مستقیم ندارید و از نقطه ضعف آن ها خوشتان نمی آید، می توانید هیولاها را به دنبال فرمانده جنگی بفرستید. همواره راه جایگزین برای شکست فرماندهان جنگی وجود دارد.
با استفاده از Nemesis System، هریک از فرماندهان دارای نقطه ضعف خاصی هستند، که منجر به مرگ آن ها می شود. در حالی که بازیکنان ممکن است راه حلی برای شکست دشمنان دشوار پیدا نکنید، اما Monolith اطمینان داده که همواره راهی وجود ددارد. پیدا کردن نقطه ضعف به امتحان روش های مختلف گیم پلی توسط بازیکن بستگی دارد. این تکنیک باعث می شود، که باید با دقت بیشتری عمل کرده، تکرار در کشتن هر دشمن را از بین می برد. از Stephens پرسیده شد، که اگر یک دشمن بازیکن را شکست دهد، ایا نقطه ضعف تغییر می کند یا خیر او اینگونه پاسخ داد، که از غیرقابل پیش بینی بودن و ثابت ماندن نقطه ضعف یک دشمن بی اطلاع است. Monolith Productions و معرفی Nemesis System در Middle-earth: Shadow of Mordor، می توانند این بازی را به یکی از بهترین بازیهای سال تبدیل کنند. بالاخره می توان یک عنوان جهان آزاد ساخته شده براساس دنیای Lord of the Rings، را ببینیم، اما امیدواریم که این استودیو به وعده های خود عمل کند.Middle-earth: Shadow of Mordor، در تاریخ ۳۰ سپتامبر(۸ مهر) برای PS4, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
احتمال ساخت دنباله Middle-earth: Shadow of Mordor sequel وجود دارد
شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۰۶
محمد صادق شجاعی
امروزه در صنعت بازیسازی، اغلب به IP های جدید به چشم یک سری نگاه می شود. در مورد Middle-earth: Shadow of Mordor این موضوع هنوز مشخص نیست.کاملا مشخص است که Monolith نمی تواند به این سوال پاسخی قطعی دهد، Kevin Stephens، مدیر عامل Monolith Productions، در مصاحبه ای، در مورد احتمال وجود دنباله و نحوه پایان یافتن Middle-earth: Shadow of Mordor، توضیحاتی داده است.
نقلقول: بخشی از لذت بازی، اطلاع از اتفاقات آینده است، بنابراین ما این موضوع را افشا نمی کنیم، اما ما احساس می کنیم داستان های زیادی وجود دارد که باید گفته شوند. ما خود را در داستان نویسی بازی محدود نمی کنیم.
مطمئنا برای ساخت دنباله Middle-earth: Shadow of Mordor کمی زود است. این بازی باید منتشر شده و موفقیت تجاری مناسبی بدست آورد. در ادامه از او در مورد تفاوت Nemesis System در نسل فعلی و قبل پرسیده می شود.
نقلقول: فکر نمی کنم تفاوت قابل توجه وجود داشته باشد. این موضوع هنوز مشخص نیست، و Monolith برای ساخت نسخه نسل قبل با Behavior Interactive همکاری می کند. به این دلیل ما هنوز مطمئن نیستیم که این بازی بر روی کدامیک از سیستم های نسل قبل منتشر خواهد شد.، اما ما قصد داریم که بهترین تجربه در گیم پلی را بر روی تمامی پلتفرم های به ارمغان بیاوریم.
از زمان معرفی این عنوان، بازی همواره در حال پیشرفت است. Nemesis System ویژگی جدیدی است که تنها در این بازی وجود دارد. این ویژگی می تواند Middle-earth: Shadow of Mordor را در سال بهرین بازی های سال قرار دهد. Middle-earth: Shadow of Mordor در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر می شود.
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی Middle-earth: Shadow of Mordor تاخیر خورد
شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۳| ۱۸:۰۶
آرش سعادتمند
تاخیر در بازی های امسال تمامی ندارند و اینبار نوبت به نسخه های نسل هفتمی بازی پر طرفدار Middle-earth: Shadow of Mordor رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید. طبق اعلامیه رسمی شرکت Warner به عنوان ناشر، دو نسخه Xbox 360 و Playstation 3 بازی Middle-earth: Shadow of Mordor به زمان بیشتری نیاز دارند تا اینکه مراحل ساخت آنها به پایان برسد. تاریخ انتشار جدید برای کنسول های نسل هفتمی در آمریکای شمالی، ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) اعلام شده است. تاریخ انتشار Middle-earth: Shadow of Mordor برای PC ،PS4 و Xbox One دست نخورده باقی مانده و همچنان ۳۰ سپتامبر (مصادف با ۸ مهر) می باشد.استدیو Monolith Productions این روزها حسابی با ساخت جدیدترین بازی خود یعنی Middle-Earth: Shadow of Mordor مشغول است. عنوانی که داستان آن مابین دو کتاب بسیار محبوب The Lord of the Rings و The Hobbit می باشد و آقای Christian Antamessa به عنوان یکی از نویسندگان و کارگردان Middle-earth: Shadow of Mordor اعلام کرده اند، که داستان بازی مذکور فضای خالی بین دو فیلم سینمایی The Hobbit و The Lord of the Rings را پر خواهد کرد در حالی که به نوشته های آقای J.R.R. Tolkien نیز وفادار خواهد ماند. طوری که ایشان می گویند اعضای حاضر در استدیو کاملا به داستان آقای Tolkien وفادارا مانده اند.
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
موسیقی Shadow of Mordor ارتباطی با سری فیلم ها ندارد
شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۶
محمد صادق شجاعی
بازیها جنبه های مختلفی دارند، که باعث شگفتی می شوند. موسیقی یکی از این جنبه ها است. می دانیم که موسیقی عالی می تواند بازی را کامل کند. موسیقی Middle-earth: Shadow of Mordor توسط گروهی از آهنگسازان و به صورت انحصاری ساخته شده است. Kevin Stephens، مدیرعامل Monolith Productions، درباره موسیقی، و اینکه چگونه Middle-earth: Shadow of Mordor هویت مستقل دارد، توضیحاتی داده است.
نقلقول: ما آهنگسازان متععدی، از جمله Garry Schyman داریم، و آهنگ ساز داخلی ما Nathan Grigg است. هردوی آن ها آهنگسازان خوبی هستند، و Shadow of Mordor موسیقی های فوق العاده ای دارد، که منحصر به بازی و مناسب سبک آن هستند. ما نمی خواهیم که موسیقی مشابه فیلم ها داشته باشیم، با اینکه این شباهت فوق العاده است، اما ما موسیقی خاص خود را داریم. داستان و احساس متفاوت است، بنابراین ارتباطی با موسیقی فیلم نداریم.
Howard Shore، آهنگساز سه گانه The Lord of the Rings، یکی از آهنگسازان بزرگ تاریخ سینما است. با این حال Middle-earth: Shadow of Mordor، احتیاجی به تکرار کارهای Shore ندارند، اما تم های خاصی وجود دارد، که بازیکنان خواهان وجود آن ها در موسیقی بازی هستند. موسیقی در بازی یا فیلم، این قدرت را دارند، که یک صحنه را به کمال برسانند. محیط یا یک دنیا را قابل درک می کند. موسیقی یک بازی، می تواند بر روی تجربه کلی تاثیر داشته باشد. Middle-earth: Shadow of Mordor در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر می شود.
ارسالها: 1,259
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: May 2013
پلتفرم های شما:
این بازی بیش از اندازه شبیه سری AC هست و میشه گفت به شدت از روش اسکی رفته[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] فکر نمی کنم موفق بشه. تریلر گیم پلیشو ببینین بعد با AC مقایسه کنین[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
(09-11-2014, 12:00 AM)'van helsing' نوشته است: این بازی بیش از اندازه شبیه سری AC هست و میشه گفت به شدت از روش اسکی رفته[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] فکر نمی کنم موفق بشه. تریلر گیم پلیشو ببینین بعد با AC مقایسه کنین[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
منم بعد دیدن گیم پلی بازی یاد AC افتادم.
به نظرم گرافیک و داستان خوبی داره و من بر عکس شما بهش امید وارم و فکر می کنم موفق بشه!
ارسالها: 809
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: Jul 2013
پلتفرم های شما:
هومن نظر خودت چیه؟
به نظر من میتونه بازی خوبی بشه.
امسال هیچی نیومد. معلوم نیس چه چرتی میخواد GOTY بشه.
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
(09-11-2014, 12:19 AM)'PWLG' نوشته است: هومن نظر خودت چیه؟
به نظر من میتونه بازی خوبی بشه.
امسال هیچی نیومد. معلوم نیس چه چرتی میخواد GOTY بشه.
نظرم رو گفتم در بالا D:
من بهش امید دارم و ازش خوشم اومده!
ارسالها: 1,259
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: May 2013
پلتفرم های شما:
آخه به شدت مثه اساینز کریده. استیل شخصیت اصلی در هنگام بالا رفتن از ارتفاعات یا دیوار و یا راه رفتن خیلی خیلی زیاد شبیه به AC هست یا صالا بهتره بگم همونه. یکی از عوامل سازنده بازی که فکر کنم طراح مراحل اسساسین کرید بود الان توی تیم سازنده هست.