ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
خب سازندهها شاید نخواستن چیزی درباره منطقه بیابانی بگن و خواسته باشن سوپرایز باقی بمونه. به هر حال نمیشه که همه چی رو قبل از تجربه بازی به ما بگن.
اتفاقاً من از منطقه بیابانی خیلی خوشم میاد. نقشه بازی خیلی بزرگه وجود منطقهای بیابانی میتونه تنوع خیلی خوبی باشه. تصور کنید، ویچری که در بیابانها به کشتن هیولا میپردازه. وجود مناطقی پوشیده از درخت و ... جنگلی، وجود مناطق برفی در کنارش هم وجود مناطق بیابانی! به هر حال وجودش من رو خوش حال میکنه.
ارسالها: 1,025
موضوعها: 14
تاریخ عضویت: Jan 2015
پلتفرم های شما:
- PC
- Xbox 360
- Playstation 4
- xbox one
- Wii U
- Mobile
عكس ها تقلبي كه نبوده چون دوستانمون توي CD Projekt RED منتشر و تاييد كردن
ولي ميشه مثل Dragon Age و قشنگ ميشه به نظر من با بودن اين مناطق
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
04-26-2015, 08:15 PM
(آخرین ویرایش: 04-26-2015, 08:23 PM، توسط Old Snake.)
بعضی از بازی ها هستن که قبل از انتشار اصن معلومه قراره شاهکار بشن؛ مثل GTA V, BloodBorne, Batman: AK و... ویچر۳ یکی از همیناس.
دیروز یه تریلر جدید از بازی منتشر شد که مربوط به یه مرحله فرعی به نام Precius cargo بود، با این تریلر واقعا تعجب کردم.
چند موردی توش به چشمم خورد و باعث شد هایپم بچسبه به آسمون. یکی از این موارد شب های فوق العاده بازی بود؛ توی شب، این بازی فوق العاده به نظر میرسه چه از لحاظ فنی که هیچ جای حرفی رو باقی نمیزاره، و همچنین فضاسازی و گیم پلی متفاوتش نسبت به روز! گیم پلیش علاوه بر اون شکلی که در طول روز داره، Horror هم بهش اضافه میشه تقریبا و این ترسناک بودنش یه استرس رو بوجود میاره، استرس از این که الان یه چیزی بهم حمله میکنه یا این چیزا. علاوه بر اون مبارزات هم کمی سخت تر میشن چون در یه دست باید مشعل باشه.
همینا کافی بود تا من سکته رو بزنم. اما وقتی که گرالت که کنار آتش نشسته بود دیدم زمان رو چند ساعت به جلو برد، تقریبا یه چیزی تو مایه های تغییر زمان متال گیر بود با این تفاوت که بیگ باس سیگار میکشید ولی گرالت کنار آتیش بود.
اگربه بقیه تریلر ها هم توجه کنید کاملا متوجه این جزییات بی نظیر بازی میشید که هر روز بیشتر از دیروز هایپتون رو بالا میبره، در کل انتظار بسی سخته.
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
شما شادو رو دارید با ویچر مقایسه میکنید؟ درسته شادو از طرف بازیبازان زیادی ستایش شد ولی ویچر واقعاً از شادو خیلی حرفهای تر هست. بعدش هم تمام بازیها که نباید شبیه همدیگه باشن. بالاخره باید یک سری تفاوتهایی هم با هم داشته باشن. اتفاقاً من تو گیمپلی از مبارزات و شمشیر زنی بسیار خوشم اومد و مشکل خاصی نداره اتفاقاً همین تفاوتها باعث شد من به این بازی علاقه مند بشم.
درباره باگها هم باید بگم که قبلاً هم این بحث پیش اومده و بازی با این نقشه و عظمتش باید باگ داشته باشه و نبود باگ درش عجیبه! اما خب مطمئناً سازندهها با آپدیت و ... درستش میکنن.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
04-26-2015, 10:38 PM
(آخرین ویرایش: 04-26-2015, 11:10 PM، توسط Blue Sun.)
دوستان امروز هم دو تصویر جدید دیگه از بازی منتشر شد. (راستش سه تصویر منتشر شد اما خب متاسفانه یکی از اون ها رو به دلایلی که میدونید نمیشد قرار داد D: )
این تصویر به نوعی ادامه دو تصویریه که دیروز قرار دادم (به خاطر این که ماموریت هنوز همونه، اما خب فکر میکنم که اتفاقاتی که توی تصاویر در حال رخ دادنه قبل از دو تصویر دیروزی بوده، چون توی یکی از تصاویر دیروزی ما گرالت رو توی ارتفاعات و به نوعی کوهستان میبینیم)
توی این تصویر گرالت رو در حین مبارزه با یک گریفین میبینیم. دوستان به سمت راست عکس دقت کنید. مسئله ای که تا به حال میشه گفت متوجهش نشده بودیم (حداقل من که متوجهش نشده بودم) اینه که گرالت هنگامی که داره از اون شمیشرش که مخصوص کشتن هیولا ها هست استفاده میکنه، دو گزینه متفاوت حمله سریع و حمله قدرتمند رو در اختیار داره.
درباره نبود امکان ضد حمله، به نظر من که جا خالی دادن میتونه توی این بازی حتی موثر تر هم ظاهر بشه، به خاطر این که مبارزه رو کند نمیکنه و سرعت اون رو بالا نگه میداره. (امیدوارم منظورم رو گرفته باشید D: )
عکس منطقه بیابانی هم به هیچ وجه تقلبی نیست. من خودم شخصا نقشه بازی رو مورد بررسی قرار دادم و اون طور که به نظر میرسه، جزایر موجود در بازی اکثرا دارای چنین محیطی هستن. (البته من خودم این بررسی رو انجام دادم، پس نمیشه 100 درصد بهش مطمئن بود D: )
ارسالها: 3,464
موضوعها: 257
تاریخ عضویت: Mar 2014
پلتفرم های شما:
- PC
- Playstation 3
- Playstation 4
- xbox one
- Wii U
- Mobile
خب من یه چیزی بگم در مورد ضد حمله و دفاع
همان جور که ابراهیم جان گفت این قضیه باعث کندی در مبارزه میشه ولی اگه توی تریلر 15 دقیقه ای گیم پلی بازی توجه کردید اون قسمتی که گرالت داره با اون روح ها مبارزه می کنه در قسمتی چند روح اون رو محاسره می کنند و در اون قسمت گرالت از جادویی استفاده می کنه که میزنه روی زمین و تمام روح ها دور میشند و بعد گرالت به یکیشون حمله می کنه و طرف رو نابود می کنه.
در مورد باگ هم بازم میگم این موجود جز جدا ناپذیر هر بازی و نرم افزاری هست و به هیچ عنوان نمیشه اونن رو کنترل کرد به خصوص توی چنین بازی ای با چنین وسعتی که احتمال داشتن باگ های زیاد و بزرگ خیلی کم هست اونم به دلیل تاخیر هایی که سازندگان بازی برای رفع مشکلات قرار دادند.
توی نسه ی قبلی هم باگ زیاد بود ولی با آپدیت های متوالی اکثر اون ها رفع شد و و قتی نسخه ی EE بازی اومد دیگه مشکل کم در اون دیده میشد.
و یک چیزی در مورد داستان من فکر کنم کل محوریت داستان بازی روی شخصیت Ciri متمرکز شده چون تام افراد داخل بازی به دنبال این فرد می گردند و قصد پیدا کردن اون رو دارند که یا اون رو بکشند و یا از قدرت اون برای منافع خود استفاده کنند.
راستی ابراهیم جان نمیشه اون عکس سومی رو برای ما بفرستی ببینیم درجه اش تا چه حد هست؟ :D (خصوصی بفرست بچه ها نفهمند)
انصافا گرالت انهدام ناپذیرده!!
خیلی انتظار بازی رو می کشم.
ولی بیشتر از این منتظر TD هستم