ارسالها: 237
موضوعها: 125
تاریخ عضویت: Jan 2015
به نظر می رسد انتشار مجدد بازی ها در زمره ی فعالیت های کلیدی شرکت Capcom قرار گرفته است. با ما در ادامه ی خبر همراه باشید.
Capcom بازسازی کیفیت بالای (HD) بازی های قدیمی را به عنوان یکی از زمینه های کلیدی رشد بالقوه برای شرکت نامیده است.
اخیرا Capcom در پرسش و پاسخی به عنوان بخشی از یک جلسه مالی اذعان داشت که بازی های بازسازی شده ی HD بیشتری را منتشر خواهد کرد و مدعی شد که تقاضا برای این نوع محصولات وجود دارد.
نقلقول: “ساخت نسخه های بازسازی شده از فهرست بازی های پر فروش شرکت یکی از فعالیت های کلیدی ما خواهد بود…[فروش های دیجیتالی] تقاضاهای جدیدی برای این عناوین ایجاد کرده است. به عنوان مثال، میزان فروش Resident Evil HD Remastered از طریق دانلود در خارج از کشور در سال مالی گذشته بسیار بیشتر از میزانی بود که انتظار داشتیم.”
“این ریسک نیست بلکه رشد میزان فروش از طریق دانلود، گزینه های بیشتری به کاربران می دهد. ما به این موضوع به عنوان پیشرفت در دستیابی به ایجاد فرصت برای لذت بردن افراد بیشتر از بازی هایمان نگاه می کنیم.”
عرضه ی محتویات دیجیتالی، کانون توجه بزرگی برای Capcom در سال مالی گذشته بود به همین منظور شرکت تلاش کرد تا کانال های توزیع محصولاتش را تنوع بخشد. شرکت گفته است که انتظار داشته این استراتژی “رشد پایدار رو به جلویی را فراهم کند.”
Resident Evil HD Remaster در تاریخ بیست ژانویه بر روی PC و کنسول ها عرضه شد. این بازی رکورد فروش Capcom را شکست و عنوان سریع ترین فروش دیجیتال را در تاریخ شرکت در آمریکای شمالی و اروپا از آنِ خود کرد.
این بازی هم چنین رکورد PlayStation Network را نیز شکست و با توجه به Capcom، عنوان “بزرگترین فروش روز اول عنوان دیجیتال” را کسب کرد. هرچند ناشر، تعداد کل نسخه های به فروش رفته ی بازی یا آمار شکسته شدن میزان فروش در پلتفرم ها را منتشر نکرده است.
پاسخ ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
**
منبع
I will... never be a memory
ارسالها: 1,188
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: Aug 2014
پلتفرم های شما:
اصلا با این سیا ستش موافق نیستم . شما یک آی پی جدید بسازی ( البته نه هر چیزی ) چند برابر نسخه بازسازی شده فروش نمیکنه ؟
به نظر من بهتره به فکر آی پی جدید باشه .
ممنون بابت خبر .
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
سیا ست جالبی نیست، اما خب ریسک بالایی برای شرکت نداره. کپکام بازی های معروفش رو که در زمان خودشون فروش خوبی داشتن رو با هزینه بسیار کم تری نسبت به ساخت یه IP جدید، بازسازی میکنه و افرادی که نتونستن تجربشون کنن، با یه گرافیک بهتر این کار رو میکنن، و حتی بعضی از اون هایی هم که تجربه کرده بودن باز به خاطر گرافیک بهتر سمتشون میرن. فروششون هم اون طور که معلومه تونسته انتظاراتش رو برآورده کنه.
ساخت یه IP جدید علاوه بر ریسک هایی که داره، مثلا شکستش در همین زمینه فروش، هزینه بالایی هم میطلبه.
ارسالها: 523
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Feb 2015
به نظرم نسل جدید نباید روی کار میامد. چون اکثر بازیهای مهم الان بازسازی شده هستند...!
فقط مانده بیا فوتبال 98 را برای کنسولهای نسل هشتم بازسازی کنند.
مروری بر بازی های بازسازی شده:
THE Last Of US
Grand Theft Auto V
god of war 3
DmC: Devil May Cry Definitive Edition
Dark Souls II
Final Fantasy X / X-2 HD Remaster
Beyond: Two Souls
و.....
خودتون قضاوت کنید.
ارسالها: 36
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: May 2015
پلتفرم های شما:
05-18-2015, 10:11 PM
(آخرین ویرایش: 05-18-2015, 10:13 PM، توسط POIROT.)
همین کار اچ دی کردن زحمت خیلی زیادی می خواهد و همچنین مهارت بسیار زیاد :heart:
این کارای Capcom ( اچ دی کردن مخصوصا رزیدنت اویل (فعلا) ) بی دلیل نیست شاید داره دل افراده بخصوصی رو به دست میاره ( Shinji / Keiji ) برای ساخت نسخه جدیدی از شیطان مقیم :exclamation:
------------------------------------------------
ارسالها: 359
موضوعها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2014
پلتفرم های شما:
05-18-2015, 10:14 PM
(آخرین ویرایش: 05-18-2015, 10:17 PM، توسط Last Warrior.)
ممنون از خبر
این سیا ست برای بازیهای قدیمی تر و البته بازیهایی که پتانسیل بالایی دارند کار جالبی هستش، بخصوص تعدادی از بازیها مدت زمان زیادی از زمان ساختشون میگذره و شاید گیمرهای بسیاری اونها رو تجربه نکرده باشن و با پیشرفت گرافیکی بازیها رغبتی برای تجربه اونها با گرافیک اون زمان نداشته باشن، با وجود اینکه بسیاری از این بازیهاب قدیمی ممکنه بسیار قدرتمندتر از بازیهای زمان حال باشن! خود من امیدوارم Resident Evil 3: Nemesis بازسازی بشه. البته این موضوع نباید باعث تمرکز کمتر بر روی بازیهای جدیدتر بشه که فکر نمی کنم این طور باشه و به نظر میاد این سیا ست درکنار ساخت بازیهای جدید خواهد بود.
ارسالها: 3,464
موضوعها: 257
تاریخ عضویت: Mar 2014
پلتفرم های شما:
- PC
- Playstation 3
- Playstation 4
- xbox one
- Wii U
- Mobile
05-18-2015, 10:20 PM
(آخرین ویرایش: 05-18-2015, 10:22 PM، توسط مجیدنصر.)
خب میشه گفت سیا ست خوبیه چون من مثلا بازی رزیدنت اویل 1.2.3 رو به خاطر گرافیک پایین و اینکه روی سیستمم اجرا نمیشه نتونستم بازی کنم ولی الان می تونم نسخه ی 1 این بازی رو با یه گرافیک تقویت شده تر بازی کنم ولی اگه بخواهد تمام بازی ها رو ریمستر کنه اصلا خوب نیست چون توی این نسل خیلی ریمستر عرضه شده و جای عناوین تازه کم رنگ تر شده.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
(05-18-2015, 10:11 PM)POIROT نوشته است: همین کار اچ دی کردن زحمت خیلی زیادی می خواهد و همچنین مهارت بسیار زیاد :heart:
این کارای Capcom ( اچ دی کردن مخصوصا رزیدنت اویل (فعلا) ) بی دلیل نیست شاید داره دل افراده بخصوصی رو به دست میاره ( Shinji / Keiji ) برای ساخت نسخه جدیدی از شیطان مقیم :exclamation:
------------------------------------------------
نیاز به زحمت زیاد و مهارت بالایی داره کاملا درسته، اما خب اصلا قابل مقایسه با زحمتی و مهارتی که برای ساخت یه IP جدید نیازه هست؟
بعدش هم کپکام سال ها فرصت داشت که دل اون افراد رو به نحوی به دست بیاره... فکر نکنم به خاطر تنها بدست آوردن دل اون افراد، این همه آدم با چنین مهارت بالایی رو مشغول چنین کاری که این هم زحمت میبره، بکنه.
اگه واقع بین باشیم، باید بگیم که کپکام متوجه شده که بازسازی عناوین قبلیش میتونه سود خوبی براش بدست بیاره، به همین دلیل داره این کار رو انجام میده.