06-03-2016, 09:42 PM
Dishonored 2 – آزمایشکنندگان به روشهای غیر منتظرهای قدرتها را ترکیب میکنند
آرش سعادتمند ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۲
آرش سعادتمند ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۲
مجله OXM به تازگی مصاحبهای با هاروی اسمیت به عنوان کارگردان Dishonored 2 داشته است و او در رابطه با نحوه به کار گرفته شدن قدرتها میگوید:
دینکاباکبا به عنوان طراح ارشد در ادامه یک مثال دیگر را مطرح میکند:
نقلقول:Emily که یکی از دو شخصیت قابل بازی است، قابلیتی تحت عنوان Domino دارد که به او اجازه میدهد، دشمنان را به یکدیگر لینک کرده و آنها را با یک حرکت نابود کند. این حرکت در ترکیب با قابلیتی دیگر که یک بدل را به وجود میآورد، توسط یک بازیکن مورد استفاده قرار گرفت تا حواس دشمنان را پرت کرده و او آنها را از بین ببرد.ما زمانی که قدرتهایمان کاربردی انعطاف پذیر دارند را دوست میداریم. ما از همین حالا روشهای حیرتانگیزی را داریم که مردم آنها را ترکیب کرده و ما را شوکه میکنند این نوعی ازگیمپلی است که حاصل میشود و همه ما آن را دوست داریم.
دینکاباکبا به عنوان طراح ارشد در ادامه یک مثال دیگر را مطرح میکند:
نقلقول:Dishonored 2 در ۱۱ نوامبر (مصادف با ۲۱ آبان) برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میشود.یک نفر در آرکین (استودیو) سراغ من آمد و سوالی را پرسید: آیا مینهای تیغدار توسط شخصیت بدل فعال میشوند؟
من معمولا به این گونه سوالات پاسخ نمیدهم و فقط میپرسم که برای چه چنین چیزی را میپرسید؟ او گفت که من یک بدل را احظار کردم و سعی کردم با قرار دادن یک مین، تلهای را به وجود بیاورم اما من آن را بر روی بدل قرار دادم. اینطوری هر موقع که نگهبانان سر برسند و او را تعقیب کنند، بَم! زمانی که آنها بدل را به چنگ بیاورند، تکهپاره خواهند شد.
اگر چنین چیزهایی برای بازیکن اتفاق بیفتد و سرگرم کننده باشند، ما از آنها استفاده خواهیم کرد.