08-28-2013, 10:05 PM
هنگامی که از گیم پلی عنوان Ryse : Son Of Rome در کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال رونمایی شد. بیشتر منتقدان
از بخش QTE _ Quick Time Event بازی یا همان بخش های دکمه زنی , و تکراری بودن آن انتقاد کرده بودند و این QTE ها
بیشتر مبارزات را تشکیل می دادند. به هر حال در GamesCom مبارزات و هوش مصنوعی بسیار بهتر از قبل شده بودند .
طراح ارشد بازی آقای P J Esteves بعد از E3 در Eurogamer توضیح داد که مشکلات آن نمایش و بازی را فهمیده است.
" و QTE . بله , مشکل اصلی گیم پلی این بود . اما ما سازندگان از این بخش راضی بودیم و همانگونه شده بود که
میخواستیم. ما تمام مدت در حال طراحی انیمشن های آن بودیم , اما شما چگونه آن را می بینید ؟ دکمه ی X و ... .
ما میدانستیم که این مکانیک مبارزه در بازیمان عالی خواهد شد و ما این مکانیک را نگه خواهیم داشت اما واکنش
گیمر ها چیز دیگری بود , آنها می گویند که بیش از حد QTE است. "
حتی اگر آن QTE ها هم باقی مانده بودند. طریقه ی نمایش آنها متفاوت تر از قبل می شد. حالا شما نوع دیگر از
دکمه هایی را خواهید دید که نیاز دارید به موقع آنها را فشار دهید این فقط یک X و Y معمولی نخواهد بود. Esteves اظهار
داشت : " ما به Andy Serkis و The Imaginarium رفتیم و با افراد زیادی کار کردیم و تلاش های فراوان کردیم اما تنها چیزی
که شما موقع گیم پلی دیدید یک دکمه ی X بود . مدیر طراح صحنه های سینماتیکی های استودیو ما میگفت : مردم شما
منو کشتید ! "
" اما در حال حاضر با تغییرات ما شما هنگام بازی کردن احساس تازگی می کنید . ما به شما نکاتی را می آموزیم با طرح
های آبی یا زرد و وقتی هم که دکمه ها را با رنگ ها و حروف ها عوض کردیم احساس بهتری داشتیم , احساس زیبا بودن
بازی . واقعا انیمشن های بازی در این زمان زیبا خواهند بود. خب حالا در مورد دکمه زنی ها و زمان بندی برای آن : ما فقط
آن را کمی پویا تر بازسازی کردیم. "
Ryse: Son of Rome در ماه نوامبر امسال به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهد شد.
http://gamingbolt.com/ryse-son-of-rome-c...on-changed