06-15-2015, 01:29 PM
(06-15-2015, 01:08 PM)Blue Sun نوشته است: چیزی که به ما نشون داده شد (گرافیکی که دیدیم) بدون شک in-engine بوده، اما خب نمیشه با اطمینان گفت که قراره in-game هم باشه (البته احتمالاش خیلی بالاست، اما خب گرافیک in-game ممکنه کمی بالا و پایین شه و تا زمان انتشار ممکنه بهبود و یا افت پیدا کنه).
اون طور که از تریلر مشخص بود، بتسدا همون طور که گفتم قرار که محیط های خیلی بزرگ تری رو بسازه.
چیزی که توی تریلر خیلی روش مانور داده شده بود، این بود که بازی هم برای اکشن بازان و هم کسانی که به مخفی کاری علاقه دارن مناسبه (برعکس نسخه قبلی که فقط باید با مخفی کاری پیش میرفتی وگرنه دخلت میومد). امیدوارم با این کارشون خیلی از اصالت بازی فاصله نگیرن و اون رو کاملا اکشن نکرده و طرفداران سبک مخفی کاری رو فراموش نکنن و مکانیزم های مخفی کاری رو خیلی گسترده تر و بیش تر از قبل کنن.
خیلی ها به گرافیک نسخه قبلی ایراد میگرن و از اون به عنوان یه گرافیک بد (!) یاد میکنن، اما خب گرافیک بازی به هیچ وجه بد نبوده. به نظرت Arkane Studios با Unreal Engine 3 نمیتونست یه گرافیک در حد گیرز 3 و یا جاجمنت ارائه بده؟
البته که میتونست، مسئله اینه که نمیخواست. قصدش این بود که گرافیک بازی به این شکل هنری باشه و این موضوع رو به هیچ وجه نمیشه یه چیز بد تلقی کرد.
امیدوارم به جای این که Arkane Studios از یه نسخه بهنیه شده از Unreal Engine 3 استفاده کنه (که فک نکنم چنین کاری کنه)، بره سراغ استفاده از Unreal Engine 4 که یه موتور کاملا نسل هشتمیه و بهشون اجازه ساخت این بازی با یه گرافیک فوق العاده رو میده.
به نظر من گرافیک نسخه یکش خیلی هم خوب بود!
اصا اگه اون شکل هنری رو گرافیکش نداشت به نظرم انقد بازیش جذاب نمیشد!!!!!!!!