03-02-2016, 10:28 PM
ممنون بابت مقاله آقای احمدی.
یوبیسافت با این بازی دو چیز رو رسما ثابت کرد: 1- هر موقع که دلش بخواد میتونه ایده های نو و جذاب طراحی کنه 2- تاریخچه عناوین براش اصلا مهم نیست.
برای گزینهی دوم دلیل هم میتونم بیارم. نمونش سری Assassiins Creed که از اون هیبت و کمالات فقط یه گیم پلی تکراری ازش باقی مونده و از تغییرات توش خبری نیست. سری فارکرای هم داره میشه یه چیزی شبیه این موضوع. فارکرای عنوانی بود که بیشتر به اکشن هاش و صحنه های تیراندازی مشهور بود. مخصوصا شخصیت پردازی های عالیش... تو این نسخه بنظر من این دو مورد اصلا بهش اهمیت داده نشده در حالی که این موضوع جزو کارنامهی عناوین فارکرای هم محسوب میشه...
در کل بابت این مقالهی جذاب و پربار ممنون.
یوبیسافت با این بازی دو چیز رو رسما ثابت کرد: 1- هر موقع که دلش بخواد میتونه ایده های نو و جذاب طراحی کنه 2- تاریخچه عناوین براش اصلا مهم نیست.
برای گزینهی دوم دلیل هم میتونم بیارم. نمونش سری Assassiins Creed که از اون هیبت و کمالات فقط یه گیم پلی تکراری ازش باقی مونده و از تغییرات توش خبری نیست. سری فارکرای هم داره میشه یه چیزی شبیه این موضوع. فارکرای عنوانی بود که بیشتر به اکشن هاش و صحنه های تیراندازی مشهور بود. مخصوصا شخصیت پردازی های عالیش... تو این نسخه بنظر من این دو مورد اصلا بهش اهمیت داده نشده در حالی که این موضوع جزو کارنامهی عناوین فارکرای هم محسوب میشه...
در کل بابت این مقالهی جذاب و پربار ممنون.