05-05-2016, 09:56 PM
کاور مجله جدید گیماینفورمر به بازی Dishonored 2 اختصاص داده شده است و به همین دلیل آنها اطلاعات بسیار زیادی را از آن منتشر کردند. Dishonored 2 ادامهای بر نسخه اول این سری خواهد بود که توسط استودیوی آرکین ساخته شد و بتسدا نیز نقش ناشر آن را داشت. همانطور که گفتیم، مجله جدید گیماینفورمر به این عنوان اختصاص داده شده و جزئیات بسیار زیادی را میتوان در آن پیدا کرد. یکی از کاربران انجمن نئوگف به نام Nirolak در همین راستا تصمیم گرفت تمامی اطلاعات مربوط به این عنوان در مجله گیماینفورمر را در یک لیست کامل جمعآوری کند.
همانطور که در اطلاعات منتشر شده توسط بتسدا در مجله گیماینفورمر میتوان مشاهده کرد، Dishonored 2 از قابلیت Co-Op پشتیبانی نمیکند. سازندگان گفتند دلیل عدم پشتیبانی از چنین قابلیتی، این بود که آنها دقیق نمیدانستند چگونه Co-Op را در Dishonored 2 پیادهسازی کنند.
علاوه بر این، گفته شد Dishonored 2 با موتور اصلاحشده اید تِک ۵ ساخته خواهد شد که کارکنان استودیوی آرکین، آن را Void Engine مینامند. همچنین رویدادهای این عنوان، ۱۵ سال پس از حواشی نسخه اول روی میدهد. بازی در شهر Dunwall آغاز و به پایان میرسد اما بهنظر میرسد بیشتر بازی در Karnaca روایت میشود؛ برای طراحی Karnaca در واقع از کشورهای مدیترانهای اروپا الهام گرفته شده است.
در ادامه میتوانید لیست کامل جزئیات را مطالعه کنید:
Karnaca
همانطور که در اطلاعات منتشر شده توسط بتسدا در مجله گیماینفورمر میتوان مشاهده کرد، Dishonored 2 از قابلیت Co-Op پشتیبانی نمیکند. سازندگان گفتند دلیل عدم پشتیبانی از چنین قابلیتی، این بود که آنها دقیق نمیدانستند چگونه Co-Op را در Dishonored 2 پیادهسازی کنند.
علاوه بر این، گفته شد Dishonored 2 با موتور اصلاحشده اید تِک ۵ ساخته خواهد شد که کارکنان استودیوی آرکین، آن را Void Engine مینامند. همچنین رویدادهای این عنوان، ۱۵ سال پس از حواشی نسخه اول روی میدهد. بازی در شهر Dunwall آغاز و به پایان میرسد اما بهنظر میرسد بیشتر بازی در Karnaca روایت میشود؛ برای طراحی Karnaca در واقع از کشورهای مدیترانهای اروپا الهام گرفته شده است.
در ادامه میتوانید لیست کامل جزئیات را مطالعه کنید:
- بازی در کیفیت بصری شامل جزئیات بیشتر و بهتری از نسخه اول خواهد بود.
- قبل از آنکه کسی قصد سوال کردن در رابطه با Co-Op داشته باشد، باید بگوییم Dishonored 2 از آن پشتیبانی نخواهد کرد چراکه سازندگان نمیدانستند چهطور آن را در این عنوان پیادهسازی کنند.
- بازی با موتور اصلاح شده اید تِک ۵ ساخته خواهد شد که سازندگان آن را Void Engine لقب دادهاند.
- وقایع Dishonored 2 قرار است ۱۵ سال پس از حواشی نسخه اول باشد.
- بعد از حواشی نسخه اول، Corvo نگران این بود که برخی از مردم تصمیم گیرند تا امیلی را به قتل برسانند بنابراین هر زمان که امیلی چندان هم مشغول شغل ملکهای خود نبود، Corvo نیز او را برای یک قاتل جادویی بودن آموزش میداد.
- خطر اسپویل نحوه روایت اوایل بازی: در آغاز بازی شما کنترل امیلی را طی یک کودتا بهدست خواهید گرفت و باید از آنجا فرار کنید.
- پس از موردی که در بالا ذکر شد، شما باید بین امیلی و Corvo، یکی را برای از بین بردن ظلم و سختیها انتخاب کنید.
- بازی در Dunwall آغاز و به پایان میرسد اما بیشتر وقایع بازی در Karnaca جریان دارد که درواقع از کشورهای مدیترانهای اروپا الهام گرفته شده و همچنین محل تولد Corvo است.
Karnaca
- خطر اسپویل: شخصیت Anton Sokolov بازگشته است.
- طرح یک نقشه برای چگونگی انجام یک ماموریت کاملا با ماموریتهای دیگر مشابه خواهد بود. تعدادی از افراد در حال انجام کارهای ظالمانه و بد هستند و شما باید از شخصیتهای دیگر کمک بگیرید یا اطلاعاتی برای نابودی آنها جمعآوری کنید.
- بهنظر میرسد مسائل زیادی در رابطه با طراحی هنری بازی وجود دارد. بگذارید اینگونه بگوییم که اگر شما از ظاهر و جهان نسخه اول راضی بودید، از Dishonored 2 نیز لذت خواهید برد.
- دشمنان اینبار باهوشتر خواهند بود.
- امیلی مجموعههای جدیدی از قدرت با خود بههمراه دارد. Far Reach، یکی از قلابهایی خواهد بود که با آن میتوانید به سرعت در جاهای دیگر بروید اما نگهبانان متوجه شما میشوند. از Far Reach همچنین میتوانید به عنوان یک سلاح برای خود استفاده کنید.
- در Dishonored 2 موانع برای بالا رفتن از ساختمانها بسیار زیاد هستند بنابراین چنین سلاحهایی بسیار مهم خواهند بود.
- شما میتوانید چندین دشمن را با یک حرکت از کار بیندازید که مرگبار نخواهد بود.
- مانند نسخه قبلی، روشهای زیادی برای به پایان رساندن یک ماموریت وجود خواهد داشت.
- شما میتوانید از نگهبانان به عنوان سپر انسانی استفاده کنید.
- حرکاتی که مرگبار نیستند و قابلیت مخفیکاری مقدار کمی گسترش یافتهاند تا با گزینههای کشنده دیگر نیز تعادل داشته باشند.
- یکی دیگر از قدرتهای امیلی، Mesmerize نام دارد که نگهبانان را بهطور موقت در حالت مستی و بیهوشی نگه میدارد.
- شما میتوانید برای جلوگیری از سوء ظنها، نگهبانان را برروی تحت خواب بیندازید.
- یک سری نمودارها برای چیزهایی مانند اینکه تا چه اندازه در حالتی که کاور گرفتهاید قابل رویت هستید وجود دارد.
- ذخیرهسازی و بارگزاری بازی در تمامی نسخهها دارای سرعت بسیار خوبی خواهد بود.
- قدرت دیگر امیلی، Domino نام دارد. شما چهار نگهبان را به یکدیگر میچسبانید و هر چه برای اولین آنها اتفاق بیفتد، برای سایر نگهبانانی که مشخص کردهاید نیز رخ خواهد داد. بهطور مثال، شما چهار دشمن را شناسایی و علامت گذاری کرده سپس یکی از آنها را بیهوش میکنید و چنین اتفاقی برای بقیه آنها روی میدهد.
- چنین موردی با استفاده از Doppelganger نیز امکانپذیر است که یک کلون از خود میسازید سپس آن را به سمت نگهبانان میبرید که منفجر خواهد شد.
- امیلی همچنین توانایی Shadow Walk را دارد که به او اجازه میدهد گامهای دزدکی در سایهها بردارد و وارد مکانهای تنگ شود.
- بعضی از مراحل دارای ناحیههای عادی است که شما میتوانید به آنجا بروید و با مردم گفتوگو کنید تا از آنها برای رد کردن مرحله کمک بخواهید و به شما احساس یک شهر واقعی را میدهد.
- پایگاه عملیات شما یک قایق است.
- شما میتوانید مانند بتمن، پشت دیوارها و موانع را مشاهده کنید.
- امیلی و Covro صاحب هفتتیر، شمشیر و کمان پولادی هستند اما ظاهر آنها متفاوت خواهد بود. همچنین آیتمهای ارتقاء آنها در اواخر بازی با یکدیگر فرق دارند.
- Corvo قدرتهای نسخه پیشین را دارد اما بهصوت ارتقاء و گسترش یافته.
- توانایی Bend Time شخصیت Covro میتواند سرعت گذر زمان را بیشتر کند.
- توانایی Possession شخصیت Corvo میتواند بین موجودات زنجیر شود.
- این توانایی را میتوانید از طریق یک درخت آزاد کنید!
- توانایی Blink شخصیت Corvo از همان سطح یک میتواند یک دشمن را از طریق یک پنجره شیشهای به قتل برساند.
- عمارتی که در تریلرها مشاهده کردید، یک پازل به هم پیوسته بوده که از طریق آن میتوانید مناطق و آیتمهای جدیدی را آزاد کنید.
- جنس سربازهای کلاکورک در گذشته بهصورت پورسلین بوده است اما هماکنون آنها چوبی هستند!
- سازندگان سعی میکنند تا سیستم اخلاق و پایان بازی به بدی نسخه اول نباشد.