امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حرف اضافه، ضد بازی، ضد مخاطب – جایگاه داستان سرایی در بازی‌ها
#22
نقل‌قول: پس لابد تو مدیوم بازی نمی‌شه مفهومی رو طرح کرد
تقریبا همینه. به نظرم مفاهیم مینیمالی رو میشه ساخت تو بازی ولی مفاهیم قلمبه رو نه، شاید درست‌تر اینه که بگیم فعلا به اونجا نرسیدیم. مشکل سر اینه که چرا وقتی من میتونم حرفی رو که تو سینما بزتم، باید بیام تو بازی برنم؟ این "بازی بودنِ" اثر، باید برای سازنده سودی داشته باشه ولی ظاهر فقط یه بهانه‌اس.
نقل‌قول: گفتی بازی‌ای که مفهومی رو بخواد با مدیوم بازی درست انتقال بده خیلی کم دیدی
واقعا کمن، من نمیدونم ولی به نظرم حتما Braid و Antichamber رو بازی کن، به خصوص Antichamber. اونجا ما کاملا از گیم‌پلی می‌رسیم به مفاهیم زندگی و روشنفکرانه‌ای که بازی داره می‌گه. به نظرم سازنده‌اش کار بزرگی انجام داده!
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: حرف اضافه، ضد بازی، ضد مخاطب – جایگاه داستان سرایی در بازی‌ها - توسط Clegane - 09-09-2016, 03:23 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تاپیک جامع اسپویل داستان بازی های ویدیویی Devil Prince 106 47,567 05-17-2023, 12:38 AM
آخرین ارسال: Ali Gudarzi
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 1,851 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  مقایسه بازی wow با new world beh123 1 628 01-06-2023, 11:00 AM
آخرین ارسال: PEYMAN66
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,016 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 1,030 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان