امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حرف اضافه، ضد بازی، ضد مخاطب – جایگاه داستان سرایی در بازی‌ها
#27
سلام به همگی.مطلب خیلی خوبی بود نمیگم درست بود بنظرم ولی خوب بود به نظر من باید بین تمام اجزا نه فقط بازی ویدویی بلکه هر هنری یه هارموتی وجود داشته باشه یعنی تمام اجزای اون سیستم بتونن بصورت متظم جلو برن و اون وحدت جمله رو داشته باشن.حالا بایوشک بنظر بنده از این هارمونی و تعادل برخوردار بود و اونقد هم پیچیدگی نداشت.بازم میگم تعادل و هارمونی بین اجزا . بازم ممنون از مطلبت ک باعث شد بعد سال ها اینجا کامنت بزارم . امیدوارم از این جور مطالب و بحثها بیشتر بشه . ممنون
در روزگار جهل،شعور خود جــــــرم است
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Re: حرف اضافه، ضد بازی، ضد مخاطب – جایگاه داستان سرایی در بازی‌ها - توسط razhaypenhan - 09-09-2016, 03:08 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تاپیک جامع اسپویل داستان بازی های ویدیویی Devil Prince 106 48,535 05-17-2023, 12:38 AM
آخرین ارسال: Ali Gudarzi
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 1,934 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  مقایسه بازی wow با new world beh123 1 694 01-06-2023, 11:00 AM
آخرین ارسال: PEYMAN66
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,072 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 1,088 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان