02-18-2019, 03:41 PM
(آخرین ویرایش: 02-18-2019, 03:48 PM، توسط mpeighaminasab.)
خواهش میکنم، طراحی محیط اگر 2 بعدی باشه که همون فتوشاپ کافی است ( البته انیمیشن ها میتونه با فلش یا همون فتوشاپ پیاده بشه و به صورت Sprite Sheet وارد یونیتی بشه، بازی " هادس 1 " که در کافه بازار هست رو 4 سال پیش با فلش پیاده کردم و از انجین استفاده نشده ) ولی اگر 3 بعدی باشه خیلی تکنیکی و پیچیده تر میشه و باید بجز اصول اولیه طراحی محیط، انیمیشن، ریگ، نورپردازی، تکسچرینگ، طراحی آبجکت های Low poly و ... را کامل آموزش دیده باشید، به هیچ عنوان نیازی به برنامه نویسی ندارد و فقط هنگامی که قرار است پیاده سازی شود به نسبت بازی یک سری از قسمتهای محیط که در طراحی هم بایستی از قبل مشخص شده باشد ( آبجکت های داینامیک ) برنامه نویسی و انیمیشن دارد مثل : درب ها - آبجکتهایی که قرار کار خاصی انجام بدن و ...
از افتر افکت برای تریلر استفاده شده، چون 0 تا 100 این بازی رو خودم انجام دادم اون هم جز نرم افزارهای پیاده سازی بازی آوردم
از افتر افکت برای تریلر استفاده شده، چون 0 تا 100 این بازی رو خودم انجام دادم اون هم جز نرم افزارهای پیاده سازی بازی آوردم