09-21-2013, 09:28 PM
این بای واقعا یکی از برگ های برنده سونی هستش .. شاید فروش چندانی نداشته باشه مثل بازی Heavy Rain یا منتقد ها و گیمر ها ازش راضی نباشن ولی این نوع سبک بازی ها در واقع نشون دادن قدرت مطلق سخت افزار ها هستش .. این نوع بازی های مثل فیلم های اسکورسیزی می مونه که شاید جایزه نداشته باشه ولی واقعا دنیای گیم بهش نیاز داره و ارزش رو با یه جایزه نمی شه کم یا زیاد کرد ....
................................................................................................................................
نوشته و سبک نوشتاری خوب بود اما با توجه به بزرگی بازی بهتر بود روی جزئیات بازی بیشتر تمرکز می کردی ...
گیم پلی :
در مورد گیم پلی بازی نوشتی و خوب هم نوشتی .. اینکه این بازی شبیه به گیم پلی Heavy Rain هستش ... ولی نکته ای که شاید از قلم انداختی این بود که گیم پلی بازی رو می تونستی خیلی بهتر از روی تریلر های به نمایش در اومده بنویسی .. همیشه مصاحبه هایی از سازنده ها هستش در مورد تریلر ها و گیم پلی هاشون که بیشتر سایت گیم اسپات انجام میده .. خیلی به کارت میان این نوع مصاحبه ها ..
گرافیک بازی :
در مورد گرافیک بازی با اینکه جای کار زیادی داشت ولی خیلی کم نوشتی .. می تونستی از آخرین تکنیک های موشن کپچر های استدیو مثال بزنی یا نحوه رندر کردن هارو توضیح بدی تا مخاطب با سنگینی کار گرافیک و سازنده ها بیشتر آشنا بشه و به عمق کار پی ببره ... اون شات هایی که گذاشتی کمک شایانی کرده بود به بخش گرافیک ..
صدا گذاری :
در مورد صدا گذاری و موسیقی خیلی کم نوشتی در این موارد بیشتر دقت کن .. تطبیق صدای شخصیت ها در حالات و صحنه های مختلف ، صدای محیط ، تعامل با محیط ( مثلا اکو داشتن صدا در یک فضای بسته که از روی تریلر ها میشه بهشون پی برد ) این موارد خیلی حیاتی هستند و یکی از مولفه های نقد و بررسی بازی های به حساب میان ... بیشتر روی این موارد تمرکز کن ..
.....................................................................................................................
بخش های جا افتاده نوشته :
-- در مورد هوش مصنوعی هم تیمی و دشمنان چیزی نگفتی !
-- از داستان بازی چیزی نگفتی با اینکه ممکنه خیلی ها بدونن و گفتنش یه جورای لازم هستش ..
-- یه چیزی که خیلی کم توی نوشته های بچه ها دیده میشه پرداختن به تکرار پذیری بازی هستش ... مثلا تصمیمات تاثیر گذار در بازی وجود دارن یا نه .. یا روند طی شدن خطی مراحل ( منظورم اینه که در بازی برای رسیدن به نقطه B و انجام کار چند حالت وجود داشته باشه ..( مخفی کاری ، اکشن ، یا حالت های دیگه ..) خیلی از بازی های هستند که در صورت مخفی کاری و نکشتن یک نفر در طول انجام یک مرحله امتیاز قابل توجهی به بازی کن می دن !)
-- نوع محیط بازی هم گفته نشد .. اینکه بازی تنوع محیطی داره یا نه .. معمولا توی تریلر ها از محیط ها ی بازی گفته میشه ..( این نوع محیط در واقع برگ های برنده گیم پلی هایی حساب میشن که تعامل زیادی با بازیکن دارن یا بازیکن باهاشون به نحوی درگیر هستش .. محیط های یکنواخت و تکراری زیاد به مزاق بازیکن ها خوش نمیاد .. برای همین هم هستش که بازی مثل COD همیشه دو محیط و داستان رو به صورت موازی پیش می بره تا هم عطش رو زیاد کنه و هم تنوع محیطی بده بازیش تا یکنواخت نشه ..)
...................................................................................................................
سبک نوشتاریت و نوع قلم و اشتیاقی که در نوشته ات داری خوب هستش و با کمی دقت می تونی نوشته های خوب و فوق استانداردی رو تقدیم دوستداران کنی ..
موفق باشی
حسین براتی
................................................................................................................................
نوشته و سبک نوشتاری خوب بود اما با توجه به بزرگی بازی بهتر بود روی جزئیات بازی بیشتر تمرکز می کردی ...
گیم پلی :
در مورد گیم پلی بازی نوشتی و خوب هم نوشتی .. اینکه این بازی شبیه به گیم پلی Heavy Rain هستش ... ولی نکته ای که شاید از قلم انداختی این بود که گیم پلی بازی رو می تونستی خیلی بهتر از روی تریلر های به نمایش در اومده بنویسی .. همیشه مصاحبه هایی از سازنده ها هستش در مورد تریلر ها و گیم پلی هاشون که بیشتر سایت گیم اسپات انجام میده .. خیلی به کارت میان این نوع مصاحبه ها ..
گرافیک بازی :
در مورد گرافیک بازی با اینکه جای کار زیادی داشت ولی خیلی کم نوشتی .. می تونستی از آخرین تکنیک های موشن کپچر های استدیو مثال بزنی یا نحوه رندر کردن هارو توضیح بدی تا مخاطب با سنگینی کار گرافیک و سازنده ها بیشتر آشنا بشه و به عمق کار پی ببره ... اون شات هایی که گذاشتی کمک شایانی کرده بود به بخش گرافیک ..
صدا گذاری :
در مورد صدا گذاری و موسیقی خیلی کم نوشتی در این موارد بیشتر دقت کن .. تطبیق صدای شخصیت ها در حالات و صحنه های مختلف ، صدای محیط ، تعامل با محیط ( مثلا اکو داشتن صدا در یک فضای بسته که از روی تریلر ها میشه بهشون پی برد ) این موارد خیلی حیاتی هستند و یکی از مولفه های نقد و بررسی بازی های به حساب میان ... بیشتر روی این موارد تمرکز کن ..
.....................................................................................................................
بخش های جا افتاده نوشته :
-- در مورد هوش مصنوعی هم تیمی و دشمنان چیزی نگفتی !
-- از داستان بازی چیزی نگفتی با اینکه ممکنه خیلی ها بدونن و گفتنش یه جورای لازم هستش ..
-- یه چیزی که خیلی کم توی نوشته های بچه ها دیده میشه پرداختن به تکرار پذیری بازی هستش ... مثلا تصمیمات تاثیر گذار در بازی وجود دارن یا نه .. یا روند طی شدن خطی مراحل ( منظورم اینه که در بازی برای رسیدن به نقطه B و انجام کار چند حالت وجود داشته باشه ..( مخفی کاری ، اکشن ، یا حالت های دیگه ..) خیلی از بازی های هستند که در صورت مخفی کاری و نکشتن یک نفر در طول انجام یک مرحله امتیاز قابل توجهی به بازی کن می دن !)
-- نوع محیط بازی هم گفته نشد .. اینکه بازی تنوع محیطی داره یا نه .. معمولا توی تریلر ها از محیط ها ی بازی گفته میشه ..( این نوع محیط در واقع برگ های برنده گیم پلی هایی حساب میشن که تعامل زیادی با بازیکن دارن یا بازیکن باهاشون به نحوی درگیر هستش .. محیط های یکنواخت و تکراری زیاد به مزاق بازیکن ها خوش نمیاد .. برای همین هم هستش که بازی مثل COD همیشه دو محیط و داستان رو به صورت موازی پیش می بره تا هم عطش رو زیاد کنه و هم تنوع محیطی بده بازیش تا یکنواخت نشه ..)
...................................................................................................................
سبک نوشتاریت و نوع قلم و اشتیاقی که در نوشته ات داری خوب هستش و با کمی دقت می تونی نوشته های خوب و فوق استانداردی رو تقدیم دوستداران کنی ..
موفق باشی
حسین براتی
این مهم نیست که من بمیرم ! من از این دنیا خسته شدم ! همه افراد حتی دوستانم نیز به دنبال چشم های من هستم .
-چشم های من نفرین شده است ، قوی ترین گنجوتسو در بین تمام نینجاها .
-جوتسوی من یکی از پیچیده ترین جوتسو ها است ، کوتوآماتسوکامی ( تکنیک انتقال بدن )
تنها ارزوی من صلح بین نینجاها و ارامش است ، شاید مرگ من قدمی کوچک برای این ارزوی بزرگ باشد. امیدوارم نسل های بعد نیز این صلح را جویا باشند....
------شیسویی اوچیها ------
-چشم های من نفرین شده است ، قوی ترین گنجوتسو در بین تمام نینجاها .
-جوتسوی من یکی از پیچیده ترین جوتسو ها است ، کوتوآماتسوکامی ( تکنیک انتقال بدن )
تنها ارزوی من صلح بین نینجاها و ارامش است ، شاید مرگ من قدمی کوچک برای این ارزوی بزرگ باشد. امیدوارم نسل های بعد نیز این صلح را جویا باشند....
------شیسویی اوچیها ------