همان طور که مطلع هستید در بخش پایانی کنفرانس سونی در گیمز کام ریس بخش سرگرمی های سونی کنایه ای به تغییر سیاست های متوالی مایکروسافت وارد کرد.
در همین راستا Phil Spencer رئیس استودیو مایکروسافت طی یک مصاحبه با eurogamer ضمن روشن کردن سیاست های مایکروسافت.دلایل این شرکت را در مورد تمامی تغییر های به وجود امده بیان کرد.
PhilSpener
Phil Spencer در ابتدا با بیان این اتهام که بعضی ها(همان ها که کنایه میزنند) تلاش می کنند این تغییر سیاست های MS را به یک چیز بد تبدیل کنند.انتقاد کرد ودر جواب به انها گفت:توانایی MS برای واکنش نشان دادن به حرف ها و باز خورد های مردم از قدرت ما هست.
در ادامه نیز با اشاره به این که نظرات مردم در سایت های اجنماعی و... همیشه برای ما مهم است و ما خوشحالیم که در چنین موقعیتی قرار داریم. در واقع این مردم هستند که در نظراتشان به ما میگویند که چه احساسی در مورد تصمیمات ما دارند.
قدرت ما در برقراری مکالمه دو طرفه بین ما و مشتریان است که البته بعضی ها میخواهند ان را بد جلوه دهند.
این مکالمه دوطرفه باید به عنوان هسته ای که ;XOne را به عنوان یک پلتفرم تعریف میکند در بیاید.در غیر این صورت حتما ارتباط ما با مشتریان قطع خواهد شد.و ما هم اصلا اینرا نمیخواهیم.همان طور که ما به نظرات مردم در مورد بازی های XOne در GC توجه داشتیم.
و همین طور اگر ما قابلیت گوش کردن به سخنان مردم را نداشته باشیم نمیتوانیم انتظار داشته باشیم انها به طرف ما بیایند.
او تلویحا در جواب به سونی بیان کرد: سایر مردم چیزی را میگویند وانجام خواهند داد که باید انجام دهند ولی ما در حال اجرای برنامه های خودمان هستیم(شاید همه این تغیرات برنامه ریزی شده بود).واین قدرت واقعی ما است.
XOne خیلی بیشتر از یک جعبه بسته و ثابت است وتغییر هم برای تکامل لازم و طبیعی است. در نتیجه به نظر من این تغییرات چیز عجیبی نیست.
ودر اخر درمورد سیاست های MSدر مورد اینده دیجیتالی گفت:ما اصلا از اینده دیجیتالی خود عقب نشینی نکرده ایم و اینده دیجیتالی به عنوان فلسه وجودی XOne باقی خواهد ماند.و ما فقط شدت ان را کاهش دادیم و در اینده انرا اجرا خواهیم کرد. البته که با توجه به مکالمه دو نفره ان را بهینه هم کرده ایم.
ترجمه از eurogamer
در همین راستا Phil Spencer رئیس استودیو مایکروسافت طی یک مصاحبه با eurogamer ضمن روشن کردن سیاست های مایکروسافت.دلایل این شرکت را در مورد تمامی تغییر های به وجود امده بیان کرد.
PhilSpener
Phil Spencer در ابتدا با بیان این اتهام که بعضی ها(همان ها که کنایه میزنند) تلاش می کنند این تغییر سیاست های MS را به یک چیز بد تبدیل کنند.انتقاد کرد ودر جواب به انها گفت:توانایی MS برای واکنش نشان دادن به حرف ها و باز خورد های مردم از قدرت ما هست.
در ادامه نیز با اشاره به این که نظرات مردم در سایت های اجنماعی و... همیشه برای ما مهم است و ما خوشحالیم که در چنین موقعیتی قرار داریم. در واقع این مردم هستند که در نظراتشان به ما میگویند که چه احساسی در مورد تصمیمات ما دارند.
قدرت ما در برقراری مکالمه دو طرفه بین ما و مشتریان است که البته بعضی ها میخواهند ان را بد جلوه دهند.
این مکالمه دوطرفه باید به عنوان هسته ای که ;XOne را به عنوان یک پلتفرم تعریف میکند در بیاید.در غیر این صورت حتما ارتباط ما با مشتریان قطع خواهد شد.و ما هم اصلا اینرا نمیخواهیم.همان طور که ما به نظرات مردم در مورد بازی های XOne در GC توجه داشتیم.
و همین طور اگر ما قابلیت گوش کردن به سخنان مردم را نداشته باشیم نمیتوانیم انتظار داشته باشیم انها به طرف ما بیایند.
او تلویحا در جواب به سونی بیان کرد: سایر مردم چیزی را میگویند وانجام خواهند داد که باید انجام دهند ولی ما در حال اجرای برنامه های خودمان هستیم(شاید همه این تغیرات برنامه ریزی شده بود).واین قدرت واقعی ما است.
XOne خیلی بیشتر از یک جعبه بسته و ثابت است وتغییر هم برای تکامل لازم و طبیعی است. در نتیجه به نظر من این تغییرات چیز عجیبی نیست.
ودر اخر درمورد سیاست های MSدر مورد اینده دیجیتالی گفت:ما اصلا از اینده دیجیتالی خود عقب نشینی نکرده ایم و اینده دیجیتالی به عنوان فلسه وجودی XOne باقی خواهد ماند.و ما فقط شدت ان را کاهش دادیم و در اینده انرا اجرا خواهیم کرد. البته که با توجه به مکالمه دو نفره ان را بهینه هم کرده ایم.
ترجمه از eurogamer