امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج تغییر بزرگ در سری Metal Gear Solid در عنوان جدید Metal Gear Solid 5
#1
[تصویر:  kojimalagz610.jpg]

به عنوان بخشی از مراسم افتتاحیه استودیو LA که توسط Kojima Productions تاسیس شد , یک دمو از جدیدترین عنوان این شرکت
,Metal Gear Solid: Ground Zeroes, نیز به نمایش در آمد. این دمو همان اردوگاه نظامی را نشان میداد البته با قبلا کمی متفاوت بود و
جنبه های سینمایی و عناصر جدیدی به این عنوان اضافه شده بودند.

ما قبلا از MGS V اطلاعاتی داشتیم مثلا : میدانستیم که بازی برای اولین بازی Open World خواهد بود و صدا پیشه ی Snake نیز تغییر
پیدا کرده است. اما در این دمو و در بازی سیستم جدیدی مشاهده شد.

[ لازم به ذکر است که Metal Gear Solid Ground Zeroes و The Phantom Pain به همراه هم MGS V را تشکیل میدهد که MGS GZ پیش
در آمد آن و TPP بخش اصلی آن را تشکیل می دهد ]

اگر شما یکی از طرفداران سری Metal Gear هستید , این تغییرات جدید شما را متعجب خواهد کرد.


1. بدون نوار سلامتی

وقتی Snake بعد از اینکه توسط سربازان دیده میشد و صدمه میدید هیچ نشانه ای از نوار سلامتی در صفحه وجود نداشت. به نظر می رسد که
کوجیما از عناوین شوتر محبوب این نسل الهام گرفته است و برای نشان دادن صدمه از صفحه ی خونی و رنگی استفاده کرده است. او همچنین
می تواند به طور خودکار سلامتی از دست رفته ی خود را بازیابد. حالا که نوار سلامتی در بازی وجود ندارد به احتمال زیاد نحوه ی استفاده از جیره
های غذایی یا حتی Cure ها هم عوض شده است و یا به طور کل حذف شده اند.

[تصویر:  la_05.jpg]

----------
2. صفحه ی نمایشی کاملا خالی ( بدون HUD ها )

ناپدید شدن نوار بهداشتی به بیشتر سینمایی شدن بازی گردش آزاد کمک میکند اما کوجیما به همراه آن عناصر دیگری را نیز حذف کرده استو در
دمو هیچ نشانه ای از اسلحه ی مورد استفاده یا حتی یک نقشه ی کوچک یا رادار در صفحه نبود و آن کاملا خالی نمایش داده می شد. از یک طرف
شما در یک وضعیت شبیه ساز به عملیات واقعی قرار داده می شوید و بیشتر از بازی لذت میبرید, این باعث خواهد شد که شما حواستان را
بیشتر از قبل جمع کنید. از طرف دیگر ممکن است تمام شگفتی ها این بازی را تجربه نکنید مانند : مکان ها و راز ها و ... .

[تصویر:  kojimalagz6101.jpg]

----------
3. درجه تشخیص

نسخه های قبلی از سری Metal Gear دارای یک درجه ی تشخیص متفاوت بودند و شما دقیقا نمیتوانست متوجه شوید که چگونه نگهبانان
شما را دیده اند و راه فرار بهتر از دست آنها و جلوگیری از دیده نشدن را پیدا کنید. اما در MGS V این شرایط فرق خواهد داشت چون به بازیبازان
اجازه ی بیشتر به سنجیدن شرایط داده می شود و راه های بهتر برای مخفی شدن.اگر شما یک شعله ی سفید را در صفحه مشاهده کردید
می توانید دریابید که در حال جلب توجه هستید و مکان درستی ندارید.شما میتوانید با ارزیابی وضعیت حرکت کنید. این اساسا یک هشدار
برای نحوه ی رویکرد شما در بازی است.

[تصویر:  la_03.jpg]

----------
4. یک راه فرار

هنگامی که شما در تاریکی چشم در چشم یک سرباز دوخته اید ( البته در بعضی شرایط خاص ) و او به آن مکان که شما در آن حضور دارید
شک کرده به سمت شما می آید , هنوز هیچ چیز تمام نشده است. هنگامی که شما توسط یک دشمن شناسایی شده اید می توانید با
سینه خیز حرکت کردن از آنجا دور شوید و توانایی های خود را محک بزنید. اثر slow-motion در این عنوان بسیار جذاب اس. اما شما میتوانید
دشمنان خود را به آرامی از بین ببرید و از زنگ خطر کامل در بازی جلوگیری کنید. البته این ویژگی در مواردی که با تعدادی از سربازان روبرو شده اید
عملی نیست و شرایط از این نیز بسیار سخت تر خواهد بود

[تصویر:  la_01.jpg]

---------
5. میان پرده های کمتر

به تازگی آقای کوجیما اعلام کردند که اینبار MGS دارای میان پرده های کمتری نسبت به قبل خواهد بود.او گفت که یک تیم جدا بر روی میان
پرده ها کار میکنند.برای اولین بار در این سری دوربین برای نمایش گیم پلی بعد از میان پرده متوقف نخواهد شد و تمام این شرایط با گرافیک
و دوربین یکسان به نمایش در خواهند آمد. اما در آن زمان یک سوال پیش می آمد که آیا اینبار تمرکز به روی داستان از طریق میان پرده ها
کمتر صورت خواهد گرفت ؟ جواب خیر , این تغییر در نحوه ی روایت داستان هیچ دخالتی ندارد و با این تغییر بازی بهتر هم جلو میکند. بهتر از
آن است که مدت زمان زیادی را برای دیدن میان پرده های بازی بگذرانیم. یکی از میان پرده های عنوان MGS 4 تقریبا 1 ساعت و 20 دقیقه
بود و این یعنی عملا یک فیلم کوتاه و من دوباره دوست ندارم که این اتفاق تکرار شود. با این حال باز هم داستانی گیرا و حماسی قلب تپنده
ی Metal Gear را تشکیل میدهد قلبی جدایی ناپذیر.


منتظر Tokyo Game Show باشید امکان دارد که این عنوان بر روی یک PS4 به نمایش در آید.
Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain در سال 2015 برای پلتفرم های PS3 , PS4 , Xbox 360 , Xbox One و PC منتشر خواهد شد.



http://www.gameinformer.com/games/metal_...lid-v.aspx
پاسخ
#2
هنوز نخوندمش؛ ولی اول کاری یک چیزی بگم، بهتر بود که بنویسید یا بنویسند، پنج تغییر بزرگ در سری Metal Gear Solid در عنوان جدید Metal Gear Solid V!
آخه Metal Gear Rising که HnS هست هم جزء سری Metal Gear هست![img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ
#3
(09-07-2013, 04:25 PM)'a.gamer' نوشته است: هنوز نخوندمش؛ ولی اول کاری یک چیزی بگم، بهتر بود که بنویسید یا بنویسند، پنج تغییر بزرگ در سری Metal Gear Solid در عنوان جدید Metal Gear Solid V!
آخه Metal Gear Rising که HnS هست هم جزء سری Metal Gear هست![img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
بله درسته
چون من محوریت سری رو MGS حساب کردم دیگه Solid رو ننوشتم.
ویرایش شد
ممنون از شما [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#4
دموی بازی رو ازکجا میتونم دانلود کنم؟
پاسخ
#5
(09-07-2013, 07:09 PM)'Mohsen ps4' نوشته است: دموی بازی رو ازکجا میتونم دانلود کنم؟

 
برای دانلود موجود نیست
این یک دموی نمایشی بود و برای خبرانگارا پخش شد
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ویدیوی نقد و بررسی بازی جدید واچ داگز لیجن به زبان فارسی mrdot2010 0 1,760 11-05-2020, 01:32 AM
آخرین ارسال: mrdot2010
  (شیوه ای جدید در مقاله نویسی)Battlefield-vs-Call of duty one.aiden 13 5,521 04-11-2020, 02:39 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  عشق فداکاری تغییر ، نقد و برسی بازی Brothers A Tale Of Two Sons kaladin 3 2,407 10-04-2019, 03:53 PM
آخرین ارسال: kaladin
  نقد و بررسی بازی Just Cause 2 | دنیایی بزرگ hadiac 14 14,027 02-26-2019, 03:34 PM
آخرین ارسال: amir.gamer
  نگاهی جدید به سری متال گیر به مناسبت سی سالگی این بازی gardeshgar 3 2,898 08-12-2017, 10:45 AM
آخرین ارسال: gardeshgar

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان