امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Death Stranding |Offical Thread
#1
[تصویر:  j68o9.jpg]
سبک بازی:
Action
سازنده بازی: Kojima Productions
ناشر بازی: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS4
( PC هنوز رسما تایید نشده)
تاریخ انتشار: 2018

  Death Stranding در طول کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شده بود. بازی از آن زمان تاکنون بسیار مرموز باقی مانده و ما سوالات زیادی راجع به آن داریم. با این حال، کوجیما می‌گوید بازی هنوز مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند بنابراین انتظار نداشته باشید به این زودی‌ها عرضه شود و احتمالا 2018 تاریخ مناسبی برای انتشارش خواهد بود.
تریلر معرفی بازی در E3 2016:
پس از همایش E3 2016 و معرفی بازی Death Stranding برای اولین بار از سوی کوجیما، شاهد هیچ‌گونه تریلری از بازی نبودیم اما حالا کوجیما در مراسم The Game Award امسال یک تریلر جدید را از بازی به نمایش گذاشت. کوجیما در این نمایش در وعده اول جایزه نماد صنعت بازی‌های رایانه‌ای را دریافت کرد، ولی این پایان کار نبود و کوجیما با نمایش یک تریلر از حضور دو بازیگر برجسته در صنعت سینما یعنی Guillermo Del Toro و Mads Mikkelsen در بازی Death Stranding پرده‌برداری کرد. ما در این تریلر توانستیم کارگردان فیلم “هزارتوی پن” یعنی گیرمو دل تورو را که در حال حمل یک بچه بود، مشاهده کنیم. او از یک نیروی نظامی که ظاهرا توسط مدس میکلسن، ستاره فیلم “هانیبال”، اداره می‌شد، خود را پنهان می‌کرد. شخصیت میکلسن رهبر یک گروه نظامی خواهد بود. او احتمالا شخصیت منفی داستان است که قدرت‌های منحصر به‌فردی دارد. همچنین از طریق میکلسن شاخک‌های حساسی به سربازانش متصل شده بود و زمانی که سربازان خود را برای شکار آزاد می‌کرد، این شاخک‌ها از آن‌ها جدا می‌شدند. پس از پخش تریلر، Geoff Keighley به عنوان میزبان این مراسم تایید نمود Death Stranding با رزولوشن ۴k نیتیو برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد.
تریلر مراسم The Game Award 2016
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#2
مارک سرنی توضیحاتی در رابطه با کارایی موتور بازیسازی استفاده شده در ساخت بازی Death Stranding داده است

[تصویر:  1480103125-bpfull.jpg&w=48&id=25295&random=1480103125] امیرحسین اعتمادیان ۱۴ آذر ۱۳۹۵ |
[تصویر:  death-stranding-768x432-250x141.jpg]
عنوان جدید شرکت Kojima Productions، بازی Death Stranding از موتور بازیسازی جدید Decima استفاده می‌کند. این موتور بازیسازی از تکنولوژی‌های شرکت Guerrilla Games که در ساخت بازی Horizon: Zero Dawn استفاده کرده است، بهره می‌برد. در پیرامون رویداد PlayStation Experience، مارک سرنی در رابطه با عملکرد این موتور بازیسازی جدید و همکاری شرکت Kojima Productions و Guerrilla Games توضیحاتی داده است.
سرنی در آغاز صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که هیچ نظر خاصی در رابطه با گنجایش این موتور بازیسازی جدید ندارد و Decima را موتوری بسیار قدرتمند خطاب کرد، به گفته او:
نقل‌قول:
من فکر می‌کنم نکات قابل توجه در رابطه با تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت گوریلا گیمز و این موتور بازیسازی فقط معطوف به گرافیک بالای یک بازی نمی‌شود، شما با استفاده از این تکنولوژی یک دنیای بزرگ را طراحی می‌کنید، هوش مصنوعی دشمنان را در سطح بالایی برنامه ریزی می‌کنید، در واقع شما با یک سری ابزار کاملا حرفه‌ای و کاربردی مواجه هستید. من در واقع نمی‌دانم که گنجایش این موتور تا چه اندازه است اما چیزی که به خوبی از آن اطلاع دارم این موضوع است که هر دو شرکت در حال کار بر روی این موتور هستند و در تلاشند تا بتوانند آن را به درجه بالاتر و بهتری برسانند.
هر دو شرکت Kojima Productions و Guerrilla Games مشغول کار بر روی این موتور بازیسازی هستند با این حال شرکت Guerrilla Games پایه و اساس این موتور را برنامه ریزی کرده است.
بازی Death Stranding هم اکنون در مرحله ساخت قرار دارد و قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.
 

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#3
نسخه نهایی بازی Death Stranding در کنسول پلی‌استیشن ۴ کیفیت گرافیکی بهتری نسبت به تریلر TGA دارد

[تصویر:  1480103125-bpfull.jpg&w=48&id=25295&random=1480103125] امیرحسین اعتمادیان ۱۴ آذر ۱۳۹۵ 
[تصویر:  Death-Stranding-768x432-1-250x141.jpg]
اخیرا تریلری مرموز و دیدنی از بازی Death Stranding منتشر شد که شاهد نمایش بسیار خوب بازی با کیفیت ۴K بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بوده‌ایم با این حال در پیرامون رویداد PlayStation Experience کوجیما، کارگردان بازی در رابطه با کیفیت گرافیکی این عنوان معتقد بود که با انتشار نسخه نهایی بازی شما شاهد کیفیت گرافیکی به مراتب بهتری نسبت به تریلری که در مراسم The Game Awards مشاهده کردید، خواهید بود.
عنوان قبلی کوجیما، Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain توانسته بود با کیفیت ۱۰۸۰p و با نرخ فریم ۶۰fps بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عملکرد خوبی داشته باشد اما تصور اینکه در بازی Death Stranding ما شاهد عملکرد به مراتب بهتری نسبت به عنوان قبلی کوجیما اینبار در کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو باشیم کمی سخت به نظر میرسد با این حال باید صبر کنیم و عملکرد تیم سازنده کوجیما را در آینده بررسی کنیم.
بازی Death Stranding از موتور بازیسازی جدید Decima استفاده می‌کند، طراحی و توسعه اولیه این موتور توسط شرکت Guerrilla Games انجام شده است، این موتور از بروزترین و کاربردی ترین ابزار طراحی بازی استفاده می‌کند و به احتمال زیاد باید شاهد قدرت نمایی آن در عنوان Death Stranding باشیم.
تاریخ انتشار بازی جدید کوجیما هنوز مشخص نشده است. Death Stranding بصورت انحصاری در ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و شایعاتی مبنی بر انتشار بازی پس از مدتی برای رایانه‌های شخصی نیز به گوش می‌رسد.
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#4
تریلر PSX 2016 بازی
| نسخه جدید از تریلر TGA که موسیقی زیبای گروه Low Roar را برروی خود دارد.|
[تصویر:  photo_2016-12-06_17-06-02.jpg]

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#5
متاسفانه که در مورد گفته ی اخیر کوجیما مبنی بر بهتر شدن گرافیک بازی در نسخه نهایی کمی اشتباه صورت گرفته. کوجیما دقیقا اون موقعی که گفت گرافیک بازی بهتر میشه، با دست داشت به مانیتور پشت سرش اشاره میکرد که در حال نمایش عکس هایی از مدلهای 3 بعدی که برای تست شخصیت ها و وسائل دیگه ساخته شده بودن، بود. و خیلیا فکر کردن منظور کوجیما تریلر بازی هست.
پاسخ
#6
اولین تریلر Death Stranding با موتور Decima ساخته نشده بود

[تصویر:  1481628787-bpfull.jpg&w=48&id=36832&random=1481628787] شایان مددی ۲۹ آذر ۱۳۹۵ 
[تصویر:  death-stranding-2-250x141.png]
اخیرا از این موضوع آگاهی یافتیم که برای ساخت Death Stranding همانند Horizon: Zero Dawn، از موتور گوریلا گیمز یعنی Decima استفاده می‌شود. با این حال، ظاهرا اولین تریلر Death Stranding توسط این موتور ساخته نشده و در آن موقع، کوجیما هنوز تصمیم‌گیری نکرده بود.
هیدئو کوجیما به‌عنوان کارگردان Death Stranding، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت معتبر IGN، تایید کرد که اولین تریلر بازی که در نمایشگاه E3 2016 و ماه ژوئن آن را مشاهده کردیم، توسط Decima توسعه نیافته بود:
نقل‌قول:
همکاری با گوریلا گیمز، دیرتر آغاز گردید و اولین تریلری که در E3 مشاهده کردید، توسط موتور دیگری ساخته شده بود.
کوجیما در پاسخ به این سوال که چرا او Decima را انتخاب کرده است، این‌گونه گفت:
نقل‌قول:
گوریلا گیمز موتور درستی داشت که برای سیستم‌ها و ابزار یک بازی جهان باز مناسب بود. این نکته‌ی مهمی از نظر ما به حساب می‌آمد.
Death Stranding در تاریخ نامشخصی برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#7
یه تیکه از تریلر بازی رو به سبک فیلم‌های جنایی آلفرد هیچکاک دراوردم [تصویر:  19.gif]

دانلود ویدیو با کیفیت: 1080 | 720 | 360 
[تصویر:  tjxu_untitled.jpg]
... ویدیوهای بیشتر در آپارات ...
پاسخ
#8
کوجیما در ساخت Death Stranding از همکاران قدیمی خود در کونامی استفاده می‌کند

[تصویر:  1439639501-bpfull.jpg&w=48&id=767&random=1439639501] مهرداد میرشاهی ۲۵ دی ۱۳۹۵ |
[تصویر:  KojimaProductions-ds1-670x350-constrain-250x131.jpg]
به صورت کلی، وقتی رهبر یک تیم از شرکتی که در آن فعالیت داشته است، خارج می‌شود و اقدام به ایجاد یک تیم دیگر می‌کند، همکاران قبلی‌اش برای پیوستن دوباره به او تمایل دارند. حال به نظر می‌رسد این امر اجتناب ناپذیر، برای کوجیما نیز رخ داده است. گویا وی نیز خواهان استفاده از همکاران قدیمی‌ خود، جهت ساخت جدیدترین بازی‌اش است.
همانطور که مطلع هستید، کوجیما پس از کش‌وقوس‌های فراوان از کونامی جدا شد و اقدام به تاسیس استودیوی مستقلش تحت عنوان Kojima Productions کرد؛ هنگام رونمایی از نخستین بازی وی تحت عنوان Death Stranding، مشخص شد که برخی از اشخاصی که با کوجیما در کونامی فعالیت می‌کردند، وی را در استودیوی جدیدش نیز همراهی می‌کنند. از جمله‌ی این افراد می‌توان به یوجی شینکاوا (کارگردان هنری)، Ken-Ishiro Imaizumi (تهیه کننده)، آیاکو تراشیما (دستیار شخصی) و شینجی هیرانو (رئیس سابق کونامی) اشاره کرد.
با این حال به نظر می‌رسد اشخاص دیگری از کونامی به استودیو کوجیما جهت ساخت بازی Death Stranding ملحق شده‌اند. اخیراً مطلع شدیم که کوجیما، ماساکی سایتو و جکی تان (طراح بازی)، یاسوهیرو کاواکامی (هنرمند بخش سینماتیک)، چیهوکو اوچیاما (طراح ارشد کاراکتر) را نیز وارد تیم خود کرده است. همچنین آکیو ساکاموتو، شخصی که هسته‌ی اصلی موتور بازی‌سازی فاکس (Fox Engine) را طراحی کرده نیز به کوجیما پیوسته است.
این انتقال‌ها بی‌شک تاثیر مثبتی در ساخت بازی Death Stranding خواهد گذاشت؛ چراکه این افراد ضمن داشتن روحیه‌ی خلاق و استعداد بالا، با چگونگی همکاری با کوجیما نیز آشنایی خواهند داشت و باعث پیشرفت هرچه بهتر این پروژه می‌گردند. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی، به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#9
یه تیکه از تریلر بازی Death Stranding رو با موسیقی متن فیلم Sicario تلفیق کردم (سازنده آهنگ: Jóhann Jóhannsson) و افکت سبز رنگ گذاشتم.

مشاهده ویدیو در آپارات
[تصویر:  unax_sicario.jpg]
(Death Stranding - The Beast (Sicario Soundtrack
دانلود ویدیو با کیفیت: 1080p | 720p | 360p
پاسخ
#10
بخش اکشن Death Stranding آزادی عمل فراوانی دارد

[تصویر:  1439639501-bpfull.jpg&w=48&id=767&random=1439639501] مهرداد میرشاهی
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ |
[تصویر:  death-stranding-768x432-250x141.jpg]
هیدئو کوجیما اخیراً در رویداد RTX که در سیدنی استرالیا برگزار شده حضور به عمل آورد، و جزئیات جدیدی از Death Stranding، تازه‌ترین ساخته‌اش منتشر کرده است. وی در خصوص ساختار جهان باز این عنوان و آزادی عملی که بخش اکشن آن به بازیکنان ارائه می‌دهد، صحبت‌های کرده است. همانطور که وی پیشتر به آن اشاره داشت، این بازی و پس‌زمینه‌ی اصلی داستان آن، معطوف به مفهوم «ارتباطات» است.
بازی Death Stranding همچنان مراحل ساخت و توسعه‌ی اولیه‌ی خود را طی می‌کند. طبق گفته‌های اخیر کوجیما، این عنوان، جهان باز (Open World)‌ی با المان‌هایی است که تاکنون در دیگر تولیدات مشابه نظیر آن‌ها را ندیده‌ایم. بسیاری از ویژگی‌های این بازی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چگونگی آن مشخص نیست، با این حال تازه‌ترین ساخته‌ی کوجیمای افسانه‌ای یکی از موردانتظارترین عناوین حال حاضر صنعت بازی‌های ویدئویی است.
همانطور که اشاره شد، مفهوم اصلی این بازی بر مبنای «ارتباطات» نهاده شده و با توجه به دو تریلر اخیر این بازی، شاهد تفاوت‌های بارز آن با روندهای معمول بازی‌های مشابه هستیم و اینطور که پیداست در Death Stranding تنها به شلیک به سوی دشمنان نخواهیم پرداخت. کوجیما در این رابطه بیان کرد:
نقل‌قول:
نخستین اختراع بشر، چوب بود که از آن جهت مبارزه کردن بهره می‌برد. دومین [اختراع] نیز طناب است که مردم را به یکدیگر ارتباط می‌دهد و متصل نگه می‌دارد.
طبق گفته‌های طراحان ژاپنی بازی‌های ویدئویی، کاربرانی که به بازی‌های AAA عادت کرده‌اند، با تجربه‌ی Death Stranding احساس می‌کنند در خانه هستند، اما با ۳ الی ۴ ساعت بازی کردن آن به تفاوت‌های بارزش با دیگر عناوین مشابه پی خواهند برد.
بازیکنان می‌توانن انتظار آزادی عملی فراوان و گیم‌پلی بسیار پویا و غنی از این عنوان داشته باشند. کوجیما چندی پیش در خصوص متفاوت بودن این بازی نیز صحبت‌هایی داشت. همچنین وی اعلام کرد که ایده‌ی این عنوان کاملاً مناسب بازار بازی‌های ویدئویی خواهد بود. در ادامه مطلع شدیم که Death Stranding عنوانی «ترسناک» نیست و در آن شاهد موارد طنز آمیزی نیز هستیم که در سطح مناسبی قرار دارد و به اتمسفر خاص آن لطمه‌ای نمی‌زند.
بازی Death Stranding برای عرضه بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. مراحل ساخت این بازی مدت کوتاهی است که آغاز شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود؛ اگرچه تاریخ انتشار آن تاکنون مشخص نشده است. همچنین احتمالاً شاهد عرضه‌ی آن برای رایانه‌های شخصی نیز باشیم چراکه کوجیما در زمان رونمایی از آن در خصوص این احتمال صحبت‌های کرده بود.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دیداری با ناگفته‌ها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding White Beard 0 1,527 09-19-2019, 01:43 PM
آخرین ارسال: White Beard
  [مقاله] نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم White Beard 1 1,609 08-05-2019, 08:58 PM
آخرین ارسال: alisalar11
  Death Stranding و مات!(برسی نکات تریلر TGA 2017) mr_code 0 2,079 12-11-2017, 12:24 PM
آخرین ارسال: mr_code
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,755 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 28,389 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان