امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E3 2015: اطلاعات جدیدی از Uncharted 4 منتشر شد | رانندگی جیپ و جزئیات تریلر گیم پلی
#11
(06-17-2015, 04:45 PM)The Last Resort نوشته است:
(06-17-2015, 04:25 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:18 PM)Jon Snow نوشته است: فجیع منتظر این عنوانم!!!!!!!
واقعا با اون نمایش گیم پلی کف و خون قاتی کردم!!!!!!
خدا رو شکر نسخه های قبلیش هم برا ps4 میاد!!!!!!
ولی از نظر من، هنوز نتونسته به اون قولی که در E3 2014 داده بود عمل کنه ... شاید فقط یک بازار گرمی مسخره بود که خود N@uthy Dog هم توش موند ...
این گرافیک به هیچ وجه با اون گرافیک قابل قیاس نیست. تقصیر خودشونه! گفتند این تریلر CG هست، ولی گرافیک گیم پلی هم همین طوری خواهد بود. فعلا که به قولش ادا نکرده ... در کل نه این عنوان و نه Rise of Tomb Raider، نتونستند انتظارات من رو بر آورده کنند؛ نه فقط در بخش گرافیک فنی و بصری؛ بلکه در طراحی حرکات و انیمیشن ها هم اونجوری که باید و شاید می بودند (مثلا نسل هشت هست!)، نبودند ... هر دو عنوان 

اول بگم که برای مشخص شدن حرفام رنگ هر بخشو جدا کردم.

دقیقاً میتونم بپرسم چرا مث اون نمایش پارسال نبود؟ چون که تویِ شب و ماه چهارده نشون ندادن و پیرهن نیت هم خیس نبود تا نور بازتاب بشه؟

با شجاعت گفتن که تریلر تویِ PS4 کپچر شده و In-Engine هست. بله گفتن که بهش میرسن و احتمالا هم همین طور خواهد بود؛ چون بیشترین پیشرفت گرافیکی بازی های ناتی داگ تویِ دو، سه ماه آخر کار اتفاق میفته.

فعلا!

والا نمیدونم از آنچارتد چه انتظاری داشتین، اگه میتونین برین تریلر رو با بالاترین کیفیت (1080 گیمرساید) دانلود کنین و در همون ثانیه های اول قیافه سولی رو ببینین، برای تمامی بافت ها و عضلات صورتش طراحی انجام شده! خود ناتی داگ هم گفته بود که انیمیشن های صورت در این بازی 30 فریم بر ثانیه خواهند بود! یعنی یه انقلاب جدید توی طراحی عضلات و قیافه! بهتره بدونی که نسل قبل، فریم عضلات 10-15 بود!



نقل‌قول: هیچ معنایی پیدا نمیکرد ! اصلا همچین کلمه ای بوجود نمی اومد
خوشحالم که متوجه شدی D:
منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#12
نقل‌قول: درسته تو این تریلرا ناتان بدنش خیس نبود ولی باز هم بیاید قبول کنیم این تریلر جدید نسبت به قبلی گرافیکش ضعیف تره!

ولی اینجور که سابقه ناتی داگ به ما ثابت شده قطعا به قولش پایبند خواهد بود و اون گرافیک رو برای ما تو نسخه نهایی رقم خواهد زد!

والا اگه بخوایم مدل نیت رو حساب کنیم که بهتر هم شده!
تصویر زیر کاملاً گویاس:
[تصویر:  Uncharted-4_drake-surprised_1434429077.jpg]

بقیه چیزا رو هم نمیشه قضاوت کرد. تریلر امسال زمانش روز بود، برا پارسال، شب. محیط امسال توی شهر بود، تریلر پارسال، تویِ جنگل. توی تریلر امسال نورپردازی بر اساس خورشید بود، برایِ پارسال نور مهتاب. توی تریلر امسال داشتن رانندگی میکردن، توی تریلر پارسال، نیت روی زمین افتاده بود و دوربین بهش چسبیده بود (!)، تریلر امسال دوربین خیلی فاصله داشت و گیم پلی بود. توی تریلر امسال، نیت و سولی پشت فرمون بودن و همه چیز هم به سرعت رد میشد، ولی توی تریلر پارسال نیت چن لحظه به صورت آهسته راه رفت! خیلی تفاوت ها هست که نتونیم از لحاظ گرافیکی بین این دوتریلر به یه نتیجه ی مطلوب برسیم.

از همه ی قسمت هایِ تریلر دیروز که بگذریم، فیزیک و تخریب پذیری بازی رسماً انقلاب به پا کرده بود! هر چیزی توی بازی تخریب میشد.
پاسخ
#13
(06-17-2015, 05:06 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:45 PM)The Last Resort نوشته است:
(06-17-2015, 04:25 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:18 PM)Jon Snow نوشته است: فجیع منتظر این عنوانم!!!!!!!
واقعا با اون نمایش گیم پلی کف و خون قاتی کردم!!!!!!
خدا رو شکر نسخه های قبلیش هم برا ps4 میاد!!!!!!
ولی از نظر من، هنوز نتونسته به اون قولی که در E3 2014 داده بود عمل کنه ... شاید فقط یک بازار گرمی مسخره بود که خود N@uthy Dog هم توش موند ...
این گرافیک به هیچ وجه با اون گرافیک قابل قیاس نیست. تقصیر خودشونه! گفتند این تریلر CG هست، ولی گرافیک گیم پلی هم همین طوری خواهد بود. فعلا که به قولش ادا نکرده ... در کل نه این عنوان و نه Rise of Tomb Raider، نتونستند انتظارات من رو بر آورده کنند؛ نه فقط در بخش گرافیک فنی و بصری؛ بلکه در طراحی حرکات و انیمیشن ها هم اونجوری که باید و شاید می بودند (مثلا نسل هشت هست!)، نبودند ... هر دو عنوان 

اول بگم که برای مشخص شدن حرفام رنگ هر بخشو جدا کردم.

دقیقاً میتونم بپرسم چرا مث اون نمایش پارسال نبود؟ چون که تویِ شب و ماه چهارده نشون ندادن و پیرهن نیت هم خیس نبود تا نور بازتاب بشه؟

با شجاعت گفتن که تریلر تویِ PS4 کپچر شده و In-Engine هست. بله گفتن که بهش میرسن و احتمالا هم همین طور خواهد بود؛ چون بیشترین پیشرفت گرافیکی بازی های ناتی داگ تویِ دو، سه ماه آخر کار اتفاق میفته.

فعلا!

والا نمیدونم از آنچارتد چه انتظاری داشتین، اگه میتونین برین تریلر رو با بالاترین کیفیت (1080 گیمرساید) دانلود کنین و در همون ثانیه های اول قیافه سولی رو ببینین، برای تمامی بافت ها و عضلات صورتش طراحی انجام شده! خود ناتی داگ هم گفته بود که انیمیشن های صورت در این بازی 30 فریم بر ثانیه خواهند بود! یعنی یه انقلاب جدید توی طراحی عضلات و قیافه! بهتره بدونی که نسل قبل، فریم عضلات 10-15 بود!




نقل‌قول: هیچ معنایی پیدا نمیکرد ! اصلا همچین کلمه ای بوجود نمی اومد
خوشحالم که متوجه شدی D:
منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.
انیمیشن پرش تو آنچارتد 4 و تومب رایدر واقعا ضعیف هستش!!!!!!!!!
من خودم هرجور امتحان میکنم نمیتونم اینجوری بپرم!!!!!!!! :D
پاسخ
#14
(06-17-2015, 05:06 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:45 PM)The Last Resort نوشته است:
(06-17-2015, 04:25 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:18 PM)Jon Snow نوشته است: فجیع منتظر این عنوانم!!!!!!!
واقعا با اون نمایش گیم پلی کف و خون قاتی کردم!!!!!!
خدا رو شکر نسخه های قبلیش هم برا ps4 میاد!!!!!!
ولی از نظر من، هنوز نتونسته به اون قولی که در E3 2014 داده بود عمل کنه ... شاید فقط یک بازار گرمی مسخره بود که خود N@uthy Dog هم توش موند ...
این گرافیک به هیچ وجه با اون گرافیک قابل قیاس نیست. تقصیر خودشونه! گفتند این تریلر CG هست، ولی گرافیک گیم پلی هم همین طوری خواهد بود. فعلا که به قولش ادا نکرده ... در کل نه این عنوان و نه Rise of Tomb Raider، نتونستند انتظارات من رو بر آورده کنند؛ نه فقط در بخش گرافیک فنی و بصری؛ بلکه در طراحی حرکات و انیمیشن ها هم اونجوری که باید و شاید می بودند (مثلا نسل هشت هست!)، نبودند ... هر دو عنوان 

اول بگم که برای مشخص شدن حرفام رنگ هر بخشو جدا کردم.

دقیقاً میتونم بپرسم چرا مث اون نمایش پارسال نبود؟ چون که تویِ شب و ماه چهارده نشون ندادن و پیرهن نیت هم خیس نبود تا نور بازتاب بشه؟

با شجاعت گفتن که تریلر تویِ PS4 کپچر شده و In-Engine هست. بله گفتن که بهش میرسن و احتمالا هم همین طور خواهد بود؛ چون بیشترین پیشرفت گرافیکی بازی های ناتی داگ تویِ دو، سه ماه آخر کار اتفاق میفته.

فعلا!

والا نمیدونم از آنچارتد چه انتظاری داشتین، اگه میتونین برین تریلر رو با بالاترین کیفیت (1080 گیمرساید) دانلود کنین و در همون ثانیه های اول قیافه سولی رو ببینین، برای تمامی بافت ها و عضلات صورتش طراحی انجام شده! خود ناتی داگ هم گفته بود که انیمیشن های صورت در این بازی 30 فریم بر ثانیه خواهند بود! یعنی یه انقلاب جدید توی طراحی عضلات و قیافه! بهتره بدونی که نسل قبل، فریم عضلات 10-15 بود!





نقل‌قول: هیچ معنایی پیدا نمیکرد ! اصلا همچین کلمه ای بوجود نمی اومد
خوشحالم که متوجه شدی D:
منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.

یه سوال! داداش مطمئنی تو تریلر رو دیدی؟ دیدی چطوری از جمعیت رد شدن؟ حتی یک نفر به طور اتفاقی جلوی راهشون سبز شد و نیتن بهش یه چیزی گفت و نگهش داشت! و درگیری های تن به تن هم مثل همیشه عالی بودش! استفاده از محیط خیلی خوب بود! 
Battlefield 1

[تصویر:  2o3g_00048046932433769437.jpg]
پاسخ
#15
(06-17-2015, 05:09 PM)The Last Resort نوشته است:
نقل‌قول: درسته تو این تریلرا ناتان بدنش خیس نبود ولی باز هم بیاید قبول کنیم این تریلر جدید نسبت به قبلی گرافیکش ضعیف تره!

ولی اینجور که سابقه ناتی داگ به ما ثابت شده قطعا به قولش پایبند خواهد بود و اون گرافیک رو برای ما تو نسخه نهایی رقم خواهد زد!

والا اگه بخوایم مدل نیت رو حساب کنیم که بهتر هم شده!
تصویر زیر کاملاً گویاس:
[تصویر:  Uncharted-4_drake-surprised_1434429077.jpg]

بقیه چیزا رو هم نمیشه قضاوت کرد. تریلر امسال زمانش روز بود، برا پارسال، شب. محیط امسال توی شهر بود، تریلر پارسال، تویِ جنگل. توی تریلر امسال نورپردازی بر اساس خورشید بود، برایِ پارسال نور مهتاب. توی تریلر امسال داشتن رانندگی میکردن، توی تریلر پارسال، نیت روی زمین افتاده بود و دوربین بهش چسبیده بود (!)، تریلر امسال دوربین خیلی فاصله داشت و گیم پلی بود. توی تریلر امسال، نیت و سولی پشت فرمون بودن و همه چیز هم به سرعت رد میشد، ولی توی تریلر پارسال نیت چن لحظه به صورت آهسته راه رفت! خیلی تفاوت ها هست که نتونیم از لحاظ گرافیکی بین این دوتریلر به یه نتیجه ی مطلوب برسیم.

از همه ی قسمت هایِ تریلر دیروز که بگذریم، فیزیک و تخریب پذیری بازی رسماً انقلاب به پا کرده بود! هر چیزی توی بازی تخریب میشد.
البته محیط ها هم در گرافیکی که ما میبینیم تاثیر دارن!!!!
مثلا نمیشه دیویژن و متال رو باهم مقایسه کرد چون فضاهاشون کاملا متتفاوت هستن!!!!!!!!

ولی بازم به نظرم اونجا لباسش بهتر کار شده بود!
اونجا قشنگ لباسش چروک داشت و ولی تو این تریلر بعد این همه جنب و جوش یه چروک هم رو لباسش نیفتاد!!!!!
پاسخ
#16
نقل‌قول: منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.

والا من الان گیف (تصویر متحرک) ندارم تا نشونتون بدم که موقع راه رفتن، حتی شونه های نیت تکون می خورن! حتی انگشت هاشو هم موقع راه رفتن بعضی اوقات تکون میده، غیر عادی هم حرکت نمیکنه. پیشنهاد میکنم حتماًِ حتماً بالاترین کیفیتو ببینین، چون ممکنه که  از روی تریلر کم کیفیت، یجوری دییگه قضاوت کنید.
و اینکه شما انتظار داری نیت مثل ایدن راه بره قضیه ـش جداست! شخصیت این دوتا سرتاپا با هم دیگه فرق داره.


نقل‌قول: انیمیشن پرش تو آنچارتد 4 و تومب رایدر واقعا ضعیف هستش!!!!!!!!!

من خودم هرجور امتحان میکنم نمیتونم اینجوری بپرم!!!!!!!! [تصویر:  biggrin.png]
این ربطی به انیمیشن نداره.

نیت و لارا هر دوتاشون از بچگی ماجراجویی کردن و الان براشون عادیه! البته شاید شما هم وقتی تو موقعیت اونا قرار بگیرین همونکارو کنین. در ضمن باید یه فرقی بین بازی و واقعیت باشه دیگه.


نقل‌قول: البته محیط ها هم در گرافیکی که ما میبینیم تاثیر دارن!!!!

مثلا نمیشه دیویژن و متال رو باهم مقایسه کرد چون فضاهاشون کاملا متتفاوت هستن!!!!!!!!

ولی بازم به نظرم اونجا لباسش بهتر کار شده بود!
اونجا قشنگ لباسش چروک داشت و ولی تو این تریلر بعد این همه جنب و جوش یه چروک هم رو لباسش نیفتاد!!!!!
دیگه کاملا متوجه شدم شما تریلرو با کیفیت پایین دیدید!
پاسخ
#17
(06-17-2015, 05:09 PM)The Last Resort نوشته است:
نقل‌قول: درسته تو این تریلرا ناتان بدنش خیس نبود ولی باز هم بیاید قبول کنیم این تریلر جدید نسبت به قبلی گرافیکش ضعیف تره!

ولی اینجور که سابقه ناتی داگ به ما ثابت شده قطعا به قولش پایبند خواهد بود و اون گرافیک رو برای ما تو نسخه نهایی رقم خواهد زد!

والا اگه بخوایم مدل نیت رو حساب کنیم که بهتر هم شده!
تصویر زیر کاملاً گویاس:
[تصویر:  Uncharted-4_drake-surprised_1434429077.jpg]

بقیه چیزا رو هم نمیشه قضاوت کرد. تریلر امسال زمانش روز بود، برا پارسال، شب. محیط امسال توی شهر بود، تریلر پارسال، تویِ جنگل. توی تریلر امسال نورپردازی بر اساس خورشید بود، برایِ پارسال نور مهتاب. توی تریلر امسال داشتن رانندگی میکردن، توی تریلر پارسال، نیت روی زمین افتاده بود و دوربین بهش چسبیده بود (!)، تریلر امسال دوربین خیلی فاصله داشت و گیم پلی بود. توی تریلر امسال، نیت و سولی پشت فرمون بودن و همه چیز هم به سرعت رد میشد، ولی توی تریلر پارسال نیت چن لحظه به صورت آهسته راه رفت! خیلی تفاوت ها هست که نتونیم از لحاظ گرافیکی بین این دوتریلر به یه نتیجه ی مطلوب برسیم.

از همه ی قسمت هایِ تریلر دیروز که بگذریم، فیزیک و تخریب پذیری بازی رسماً انقلاب به پا کرده بود! هر چیزی توی بازی تخریب میشد.
خب مگه کیفیت افکت ها قرار هست با یک تغییر در شب و روز، از این رو به اون رو بشه؟ 
خب نمی تونیم با این مقایسه کنیم؟ تریلر گیم پلی Playstation Experience چی؟ هر دو در شب بود (هر چند عده ای میگن نه! در PE زمان سپیده دم بود!)، محیط جنگلی بود و ... در کل در فوق العاده بودن این بازی از لحاظ گرافیکی هیچ شکی نیست؛ به خصوص طراحی شخصیت ها کهبی نقص هست ولی هنوز کیفیت بافت ها و سطح برخی از جزئیات (چکه ی آب از سر و صورت Nathan) به اون تریلر E3 2014 نرسیده. همین!
سولی یا سالی؟

(06-17-2015, 05:15 PM)ragnar las borg نوشته است:
(06-17-2015, 05:06 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:45 PM)The Last Resort نوشته است:
(06-17-2015, 04:25 PM)Prince of Persia نوشته است:
(06-17-2015, 04:18 PM)Jon Snow نوشته است: فجیع منتظر این عنوانم!!!!!!!
واقعا با اون نمایش گیم پلی کف و خون قاتی کردم!!!!!!
خدا رو شکر نسخه های قبلیش هم برا ps4 میاد!!!!!!
ولی از نظر من، هنوز نتونسته به اون قولی که در E3 2014 داده بود عمل کنه ... شاید فقط یک بازار گرمی مسخره بود که خود N@uthy Dog هم توش موند ...
این گرافیک به هیچ وجه با اون گرافیک قابل قیاس نیست. تقصیر خودشونه! گفتند این تریلر CG هست، ولی گرافیک گیم پلی هم همین طوری خواهد بود. فعلا که به قولش ادا نکرده ... در کل نه این عنوان و نه Rise of Tomb Raider، نتونستند انتظارات من رو بر آورده کنند؛ نه فقط در بخش گرافیک فنی و بصری؛ بلکه در طراحی حرکات و انیمیشن ها هم اونجوری که باید و شاید می بودند (مثلا نسل هشت هست!)، نبودند ... هر دو عنوان 

اول بگم که برای مشخص شدن حرفام رنگ هر بخشو جدا کردم.

دقیقاً میتونم بپرسم چرا مث اون نمایش پارسال نبود؟ چون که تویِ شب و ماه چهارده نشون ندادن و پیرهن نیت هم خیس نبود تا نور بازتاب بشه؟

با شجاعت گفتن که تریلر تویِ PS4 کپچر شده و In-Engine هست. بله گفتن که بهش میرسن و احتمالا هم همین طور خواهد بود؛ چون بیشترین پیشرفت گرافیکی بازی های ناتی داگ تویِ دو، سه ماه آخر کار اتفاق میفته.

فعلا!

والا نمیدونم از آنچارتد چه انتظاری داشتین، اگه میتونین برین تریلر رو با بالاترین کیفیت (1080 گیمرساید) دانلود کنین و در همون ثانیه های اول قیافه سولی رو ببینین، برای تمامی بافت ها و عضلات صورتش طراحی انجام شده! خود ناتی داگ هم گفته بود که انیمیشن های صورت در این بازی 30 فریم بر ثانیه خواهند بود! یعنی یه انقلاب جدید توی طراحی عضلات و قیافه! بهتره بدونی که نسل قبل، فریم عضلات 10-15 بود!






نقل‌قول: هیچ معنایی پیدا نمیکرد ! اصلا همچین کلمه ای بوجود نمی اومد
خوشحالم که متوجه شدی D:
منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.

یه سوال! داداش مطمئنی تو تریلر رو دیدی؟ دیدی چطوری از جمعیت رد شدن؟ حتی یک نفر به طور اتفاقی جلوی راهشون سبز شد و نیتن بهش یه چیزی گفت و نگهش داشت! و درگیری های تن به تن هم مثل همیشه عالی بودش! استفاده از محیط خیلی خوب بود! 
دوست عزیز 
با دیدن چنین صحنه هایی زیاد ذوق نکن. این ها صحنه های از پیش رندر شده هستند که مشاهده شون در بازی های غیر Open World زیاد عجیب نیست ... اگر یک همچین چیزی در بازی های Open World دیده می شد، واقعا جای تحسین داشت ولی در این جور بازی ها، این مکانیزم ها به این شکل عمل می کنند که تنها یک راه برای عبور و پیشروی وجود داشته باشه تا انیمیشن مورد نظر که جزو انیمیشن هایی به حساب میاد که فقط در حد چند بار در کل بازی دیده میشن، درست و در زمان مناسب، اعمال بشه؛ پس بهتره زیاد ذوق نکنیم. البته در بزرگی این عنوان هیچ شکی نیست و بنده هم به هیچ وجه نمی خوام بکوبمش ...
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#18
نقل‌قول: خب مگه کیفیت افکت ها قرار هست با یک تغییر در شب و روز، از این رو به اون رو بشه؟ 

خب نمی تونیم با این مقایسه کنیم؟ تریلر گیم پلی Playstation Experience چی؟ هر دو در شب بود (هر چند عده ای میگن نه! در PE زمان سپیده دم بود!)، محیط جنگلی بود و ... در کل در فوق العاده بودن این بازی از لحاظ گرافیکی هیچ شکی نیست؛ به خصوص طراحی شخصیت ها که بی نقص هست ولی هنوز کیفیت بافت ها و سطح برخی از جزئیات (چکه ی آب از سر و صورت Nathan) به اون تریلر E3 2014 نرسیده. همین!
سولی یا سالی؟
بله باید عوض بشه! شما یه چیزی رو که در روز می بینی، با چیزی که در شب می بینی یکیه؟ مخصوصا این که نور مهتاب هم باشه و لباس ـت هم خیس باشه.
شما الان بیلد جدید بازی رو قبول دارین یا قدیمی؟ من الان بخوام در مورد قبلی بحث کنم بی فایدس چون تویِ این تریلر جدید بازی خیلی پیشرفت کرده بود و همینطور تا انتشار بازی مسلماً خواهد کرد. تریلر قبلی بیلدش پری-آلفا بود!

در ضمن روز (صبح) هم بود! :exclamation: :
[تصویر:  1417890273-x5.jpg]

شما تویِ این تریلر جدید جایی رو دیدید که آب از روی صورت نیت بچکه؟ اون هم از فاصله ی نزدیک؟

تلفظ صحیحش سولی ـه. یعنی یه چیزی بین «ا» و «و».
پاسخ
#19
دوست عزیز
صرفا جهت اطلاع:
تکسچر ها (یا بافت ها) همیشه از نظر کیفی و حالت ثابت اند و با تغییرات روز و شب، تنها دچار تغییرات بسیار کوچک و جزئی در رنگ آمیزی می شوند و نهایتا تغییر ساعات روز (به طبع شب) در جلوه گری بیشتر اون موثر هست ... مگر اینکه من در اشتباه باشم!
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#20
(06-17-2015, 05:39 PM)Prince of Persia نوشته است: دوست عزیز
صرفا جهت اطلاع:
تکسچر ها (یا بافت ها) همیشه از نظر کیفی و حالت ثابت اند و با تغییرات روز و شب، تنها دچار تغییرات بسیار کوچک و جزئی در رنگ آمیزی می شوند و نهایتا تغییر ساعات روز (به طبع شب) در جلوه گری بیشتر اون موثر هست ... مگر اینکه من در اشتباه باشم!

تکسچرها تغییر نمی کنن، درسته. ولی وقتی خیس بشن انتظار داری مثل همون حالت خشک بودنشون باشه؟ الان لباس نیت توی تریلر E3 پارسال خیس بود و نور مهتاب هم بهش می تابید! دوربین هم نزدیک به کاراکتر بود، همه چی آروم بود. ولی تویِ تریلر امسال همه چی فرق می کرد دوست من! دوربین تویِ حالت گیم پلی بود و از کرکتر هم فاصله داشت. لباس نیت خیس نبود، شب نبود، نور خورشید بهش می تابید و همه چی سریع بود. خیلی فرق داره.

در ضمن بافت با تکسچر خیلی فرق داره. بافت، همون طراحی بدن انشان و حیوانه. تکسچر، طراحی اشیا و پوشش گیاهی و درخت ها.

این گیف ـو لطفا ببینید تا متوجه تغییر تکسچر ها بشین:
http://gifyu.com/images/GIF23b547.gif
(این برا بخشیه که هنوز نمایش داده نشده)

تکسچرها به راحتی تاثیر محیطو می پذیرن!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  معرفی بازی ترسناک The Dark World: KARMA (تریلر و اطلاعات تکمیلی) novinspot 1 6,625 01-20-2024, 07:13 PM
آخرین ارسال: mahdi1717
  جزئیات جدیدی از شخصیت‌های بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد White Beard 0 1,351 10-18-2019, 09:32 PM
آخرین ارسال: White Beard
  به‌زودی آیتم‌های جدیدی به بازی Borderlands 3 اضافه خواهد شد White Beard 0 1,231 10-17-2019, 12:42 AM
آخرین ارسال: White Beard
  بتل‌پس رایگان بازی Rainbow Six Siege منتشر شد White Beard 0 1,390 10-17-2019, 12:34 AM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی Payday 3 زودتر از سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد White Beard 0 1,402 10-12-2019, 10:25 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان