ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
06-17-2015, 05:09 PM
(آخرین ویرایش: 06-17-2015, 05:09 PM، توسط Tyrion.)
نقلقول: درسته تو این تریلرا ناتان بدنش خیس نبود ولی باز هم بیاید قبول کنیم این تریلر جدید نسبت به قبلی گرافیکش ضعیف تره!
ولی اینجور که سابقه ناتی داگ به ما ثابت شده قطعا به قولش پایبند خواهد بود و اون گرافیک رو برای ما تو نسخه نهایی رقم خواهد زد!
والا اگه بخوایم مدل نیت رو حساب کنیم که بهتر هم شده!
تصویر زیر کاملاً گویاس:
بقیه چیزا رو هم نمیشه قضاوت کرد. تریلر امسال زمانش روز بود، برا پارسال، شب. محیط امسال توی شهر بود، تریلر پارسال، تویِ جنگل. توی تریلر امسال نورپردازی بر اساس خورشید بود، برایِ پارسال نور مهتاب. توی تریلر امسال داشتن رانندگی میکردن، توی تریلر پارسال، نیت روی زمین افتاده بود و دوربین بهش چسبیده بود (!)، تریلر امسال دوربین خیلی فاصله داشت و گیم پلی بود. توی تریلر امسال، نیت و سولی پشت فرمون بودن و همه چیز هم به سرعت رد میشد، ولی توی تریلر پارسال نیت چن لحظه به صورت آهسته راه رفت! خیلی تفاوت ها هست که نتونیم از لحاظ گرافیکی بین این دوتریلر به یه نتیجه ی مطلوب برسیم.
از همه ی قسمت هایِ تریلر دیروز که بگذریم، فیزیک و تخریب پذیری بازی رسماً انقلاب به پا کرده بود! هر چیزی توی بازی تخریب میشد.
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
06-17-2015, 05:20 PM
(آخرین ویرایش: 06-17-2015, 05:25 PM، توسط Tyrion.)
نقلقول: منظور بنده در بخش انیمیشن، انیمیشن صورت نبود، بلکه انیمیشن های حرکتی بدن بود. مثل راه رفتن، دویدن، پریدن، افتادن، مشت زدن و ... این بخش نیاز به کار بیشتری داره (از نظر من!) ... تو راه رفتن - از نظر من - انیمیشن طراحی شده برای Watch Dogs واقعا عالی بود، طوری آدم رو محو خودش می کردو من این مورد رو در Uncharted 4 ندیدم (تا الان). انیمیشن پریدنش که واقعا غیر طبیعی هست و در حد و اندازه های یک ابرشاهکار نیست.
والا من الان گیف (تصویر متحرک) ندارم تا نشونتون بدم که موقع راه رفتن، حتی شونه های نیت تکون می خورن! حتی انگشت هاشو هم موقع راه رفتن بعضی اوقات تکون میده، غیر عادی هم حرکت نمیکنه. پیشنهاد میکنم حتماًِ حتماً بالاترین کیفیتو ببینین، چون ممکنه که از روی تریلر کم کیفیت، یجوری دییگه قضاوت کنید.
و اینکه شما انتظار داری نیت مثل ایدن راه بره قضیه ـش جداست! شخصیت این دوتا سرتاپا با هم دیگه فرق داره.
نقلقول: انیمیشن پرش تو آنچارتد 4 و تومب رایدر واقعا ضعیف هستش!!!!!!!!!
من خودم هرجور امتحان میکنم نمیتونم اینجوری بپرم!!!!!!!!
این ربطی به انیمیشن نداره.
نیت و لارا هر دوتاشون از بچگی ماجراجویی کردن و الان براشون عادیه! البته شاید شما هم وقتی تو موقعیت اونا قرار بگیرین همونکارو کنین. در ضمن باید یه فرقی بین بازی و واقعیت باشه دیگه.
نقلقول: البته محیط ها هم در گرافیکی که ما میبینیم تاثیر دارن!!!!
مثلا نمیشه دیویژن و متال رو باهم مقایسه کرد چون فضاهاشون کاملا متتفاوت هستن!!!!!!!!
ولی بازم به نظرم اونجا لباسش بهتر کار شده بود!
اونجا قشنگ لباسش چروک داشت و ولی تو این تریلر بعد این همه جنب و جوش یه چروک هم رو لباسش نیفتاد!!!!!
دیگه کاملا متوجه شدم شما تریلرو با کیفیت پایین دیدید!
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
06-17-2015, 05:34 PM
(آخرین ویرایش: 06-17-2015, 05:35 PM، توسط Tyrion.)
نقلقول: خب مگه کیفیت افکت ها قرار هست با یک تغییر در شب و روز، از این رو به اون رو بشه؟
خب نمی تونیم با این مقایسه کنیم؟ تریلر گیم پلی Playstation Experience چی؟ هر دو در شب بود (هر چند عده ای میگن نه! در PE زمان سپیده دم بود!)، محیط جنگلی بود و ... در کل در فوق العاده بودن این بازی از لحاظ گرافیکی هیچ شکی نیست؛ به خصوص طراحی شخصیت ها که بی نقص هست ولی هنوز کیفیت بافت ها و سطح برخی از جزئیات (چکه ی آب از سر و صورت Nathan) به اون تریلر E3 2014 نرسیده. همین!
سولی یا سالی؟
بله باید عوض بشه! شما یه چیزی رو که در روز می بینی، با چیزی که در شب می بینی یکیه؟ مخصوصا این که نور مهتاب هم باشه و لباس ـت هم خیس باشه.
شما الان بیلد جدید بازی رو قبول دارین یا قدیمی؟ من الان بخوام در مورد قبلی بحث کنم بی فایدس چون تویِ این تریلر جدید بازی خیلی پیشرفت کرده بود و همینطور تا انتشار بازی مسلماً خواهد کرد. تریلر قبلی بیلدش پری-آلفا بود!
در ضمن روز (صبح) هم بود! :exclamation: :
شما تویِ این تریلر جدید جایی رو دیدید که آب از روی صورت نیت بچکه؟ اون هم از فاصله ی نزدیک؟
تلفظ صحیحش سولی ـه. یعنی یه چیزی بین «ا» و «و».
ارسالها: 644
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: Oct 2014
پلتفرم های شما:
دوست عزیز
صرفا جهت اطلاع:
تکسچر ها (یا بافت ها) همیشه از نظر کیفی و حالت ثابت اند و با تغییرات روز و شب، تنها دچار تغییرات بسیار کوچک و جزئی در رنگ آمیزی می شوند و نهایتا تغییر ساعات روز (به طبع شب) در جلوه گری بیشتر اون موثر هست ... مگر اینکه من در اشتباه باشم!
ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
06-17-2015, 05:52 PM
(آخرین ویرایش: 06-17-2015, 05:54 PM، توسط Tyrion.)
(06-17-2015, 05:39 PM)Prince of Persia نوشته است: دوست عزیز
صرفا جهت اطلاع:
تکسچر ها (یا بافت ها) همیشه از نظر کیفی و حالت ثابت اند و با تغییرات روز و شب، تنها دچار تغییرات بسیار کوچک و جزئی در رنگ آمیزی می شوند و نهایتا تغییر ساعات روز (به طبع شب) در جلوه گری بیشتر اون موثر هست ... مگر اینکه من در اشتباه باشم!
تکسچرها تغییر نمی کنن، درسته. ولی وقتی خیس بشن انتظار داری مثل همون حالت خشک بودنشون باشه؟ الان لباس نیت توی تریلر E3 پارسال خیس بود و نور مهتاب هم بهش می تابید! دوربین هم نزدیک به کاراکتر بود، همه چی آروم بود. ولی تویِ تریلر امسال همه چی فرق می کرد دوست من! دوربین تویِ حالت گیم پلی بود و از کرکتر هم فاصله داشت. لباس نیت خیس نبود، شب نبود، نور خورشید بهش می تابید و همه چی سریع بود. خیلی فرق داره.
در ضمن بافت با تکسچر خیلی فرق داره. بافت، همون طراحی بدن انشان و حیوانه. تکسچر، طراحی اشیا و پوشش گیاهی و درخت ها.
این گیف ـو لطفا ببینید تا متوجه تغییر تکسچر ها بشین:
http://gifyu.com/images/GIF23b547.gif
(این برا بخشیه که هنوز نمایش داده نشده)
تکسچرها به راحتی تاثیر محیطو می پذیرن!