07-21-2013, 12:10 AM
کارگردان عنوان THE EVIL WITHIN با همکاری بتسدا بار دیگر قصد دارد تا سبک وحشت را به کنسولها برگرداند.اما ادامه ی کار او بر روی بازیهای وحشتناک به این دلیل است که او نه تنها از ترساندن گیمرها خوشش می آید,بلکه عقیده دارد با گرافیکهای امروزی بازیهای کامپیوتری راحت تر میتوان مردم را ترساند.
در مصاحبه ای که ایشان با وبسایت EUROGAMER داشته است اعلام کرده:گرافیکهای امروزی و اضافه کردن انیمیشنهای بیشتر زمانی که کاراکتر در موقعیتهای مختلف قرار میگیرد ظرفیت ترساندن بیشتر را دارا هستند.میکامی حس میکند که بازیهای ترسناک از ادامه ها رنج میبرند, وبرای ادامه دادن تولید کنندگان مجبورند قسمت اکشن را به جای ترس به بازی اضافه کنند.ایشان همچنین اذعان کردن که ناتوان کردن کاراکتر بازی در زمان مناسب بهترین روش برای بایزیهای ترسناک است.زمانی که یک بازی ترسناک ادامه پیدا میکند شما میدانید که دشمنها به چه شکل در بازی خواهند بود.همین امر از ترس و وحشت بازی کم میکند.پس برای جذب مخاطبان بیشتر شما مجبورید بازی را به سمت اکشن ببرید.هرچقدر که این مهم افزایش یابد ترس نیز از بازی کاهش خواهد یافت.پس برای معرفی کردن ایده های جدید من میخواهم که سبک وحشت را دوباره به ریشه ی آن برگردانم.من میخواهم که ترس را دوباره تعریف کنم و آن حس غلبه شدن ترس را دوباره به به بازیها برگردانم.
این همان دلیلی است که من در حال ساخت THE EVIL WITHIN هستم.من این بازی را میسازم چون بسیار جذاب است که مردم را بترسانی.
میکامی حس میکند که بیشتر بازی های امروزی به حد خود رسیده اند و تولید کنندگان مستقل میتوانند این مشکل را برطرف کنند.ادامه ی صحبتهای ایشان:
من از بازیهای امروزی که دیگر به حد خود رسیده اند بسیار ناامید هستم.من عاشق بازیسازان مستقل هستم.این جوانان با بودجه های کم و ایده های بزرگ,شاید آنها بتوانند که نسل جدید را تعریف کنند.
بازی های با بودجه های زیاد باید نسخه ی زیادی از آنها به فروش برود که این خودش بسیار حرکت ریسکی ای است.و بعضی وقتها هم اعتماد به نفس سازنده جلوی راهش قرار میگیرد.
من فکر میکنم که بازی های کوچک و مستقل:اینجا جایی است که ما آینده را در آن پیدا خواهیم کرد.
THE EVIL WITHIN در سال 2014 برای PC-PS3-PS4-XBOX360-XBOX ONE خواهد آمد
منبعhttp://www.vg247.com/2013/07/20/the-evil-within-mikami-feels-sequels-are-a-big-problem-in-horror-entertainment/
در مصاحبه ای که ایشان با وبسایت EUROGAMER داشته است اعلام کرده:گرافیکهای امروزی و اضافه کردن انیمیشنهای بیشتر زمانی که کاراکتر در موقعیتهای مختلف قرار میگیرد ظرفیت ترساندن بیشتر را دارا هستند.میکامی حس میکند که بازیهای ترسناک از ادامه ها رنج میبرند, وبرای ادامه دادن تولید کنندگان مجبورند قسمت اکشن را به جای ترس به بازی اضافه کنند.ایشان همچنین اذعان کردن که ناتوان کردن کاراکتر بازی در زمان مناسب بهترین روش برای بایزیهای ترسناک است.زمانی که یک بازی ترسناک ادامه پیدا میکند شما میدانید که دشمنها به چه شکل در بازی خواهند بود.همین امر از ترس و وحشت بازی کم میکند.پس برای جذب مخاطبان بیشتر شما مجبورید بازی را به سمت اکشن ببرید.هرچقدر که این مهم افزایش یابد ترس نیز از بازی کاهش خواهد یافت.پس برای معرفی کردن ایده های جدید من میخواهم که سبک وحشت را دوباره به ریشه ی آن برگردانم.من میخواهم که ترس را دوباره تعریف کنم و آن حس غلبه شدن ترس را دوباره به به بازیها برگردانم.
این همان دلیلی است که من در حال ساخت THE EVIL WITHIN هستم.من این بازی را میسازم چون بسیار جذاب است که مردم را بترسانی.
میکامی حس میکند که بیشتر بازی های امروزی به حد خود رسیده اند و تولید کنندگان مستقل میتوانند این مشکل را برطرف کنند.ادامه ی صحبتهای ایشان:
من از بازیهای امروزی که دیگر به حد خود رسیده اند بسیار ناامید هستم.من عاشق بازیسازان مستقل هستم.این جوانان با بودجه های کم و ایده های بزرگ,شاید آنها بتوانند که نسل جدید را تعریف کنند.
بازی های با بودجه های زیاد باید نسخه ی زیادی از آنها به فروش برود که این خودش بسیار حرکت ریسکی ای است.و بعضی وقتها هم اعتماد به نفس سازنده جلوی راهش قرار میگیرد.
من فکر میکنم که بازی های کوچک و مستقل:اینجا جایی است که ما آینده را در آن پیدا خواهیم کرد.
THE EVIL WITHIN در سال 2014 برای PC-PS3-PS4-XBOX360-XBOX ONE خواهد آمد
منبعhttp://www.vg247.com/2013/07/20/the-evil-within-mikami-feels-sequels-are-a-big-problem-in-horror-entertainment/