EA و DICE در E3 2013 با انتشار یک تیزر تریلر رسما عنوان Mirror’s Edge را تایید کردند ولی اطلاعات دیگری از این عنوان منتشر نشد تا اینکه به تازگی سایت RocketChainsaw اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرد که نشان می دهد تیزر این بازی در E3 2013 که گمان می رفت CG باشد، کاملا رئال تایم بوده و از صحنه های درون بازی گرفته شده است.
- تیزر بازی در E3 2013 کاملا رئال تایم می باشد. تمامی صحنه های موجود در تریلر نظیر مبارزات کاملا واقعی می باشند و نمونه ی آن ها در بازی وجود دارد.این عنوان بر روی Xbox One، PlayStation 4، PC و سیستم عامل Mac منتشر خواهد شد.Mirror’s Edge یک ریبوت کامل است.هدف اصلی Mirror’s Edge از ریبوت، ایجاد یک جهان جدید و آزاد است، جهان آزادی که بتوان در آن به اکتشاف پرداخت.جهان آزاد این عنوان همیشه قابلیت آنلاین را دارا می باشد به طوری که هر لحظه بازیکنان دیگر می توانند به آن وارد شوند یا از آن خارج گردند و این بازیکن است که می تواند سطح تعامل خود با سایر بازیکنان را تعیین کند.در بخش چند نفره ی نفره ی بازی بخش های مختلفی نظیر co-op و time trials وجود دارد.ریبوت کامل این عنوان به معنای وجود دشمنان جدید می باشد. هر کدام از دشمنان دارای قابلیت های ویژه ای می باشند برای مثال برخی از آن ها سریع می باشند، برخی دیگر بسیار قوی هستند و برخی نیز اسلحه دارند اما شخصیت اصلی بازی یعنی Faith هیچ اسلحه ای نخواهد داشت و با دست خالی مبارزه خواهد کرد.DICE در بازسازی کامل این عنوان، نسل جدیدی از مبارزات را وارد آن کرده است. سیستم مبارزات بازی بر پایه سرعت و حرکت بنا شده است و در طول گیم پلی این دو عامل نقش اساسی را ایفا می کنند. تعامل با محیط نیز از دیگر ویژگی های تاثیر گذار بر مبارزات است. Faith می تواند به سرعت حر کت کند و در همین حین دشمنان را با استفاده با محیط اطراف خود کنار بزند مثلا آن ها را به شیشه، میز، یا دیوار بکوبد. تمامی این حرکات سریع و کشنده تنها با زدن یک دکمه امکان پذیر است و همین نکته است که روند بازی را بسیار سریع می کند.در برخی از صحنه ها نیز شاهد این خواهیم بود که دید بازی از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر می کند و با آهسته شدن زمان شاهد تمام کننده های زیبای Faith بر روی دشمنان می باشیم.با اینکه DICE تغییرات شگرفی در سیستم مبارزات Mirror’s Edge 2 پدید آورده است ولی تمرکز اصلی بازی بر مبارزات نیست. Mirror’s Edge 2 در واقع یک بازی رقابتی می باشد تا یک عنوان مبارزه ای به همین دلیل است که سرعت و حرکت دو عامل اصلی در گیم پلی بازی می باشند. حرکات متنوع پارکور که در این بازی وجود دارد نیز به دلیل جلوگیری از توقف روند آن شکل گرفته است. DICE تمایل دارد تا بخش مبارزات و سرعت و حرکت را یکپارچه سازد به همین دلیل است که بازیکنان حتی در هنگام مبارزه نیز در حال حرکت، پیشرفت و تعامل با محیط خود هستند.بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.