امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uncharted 4: A Thief's End | Official Thread
#1
[تصویر:  Uncharted_logo2.png]
عنوان : Unchated 4 : A Thief's End
سازنده : N@ughty Dog 
ناشر : Sony Computer Entertaiment 
نویسندگان : Neil Druckmann , Bruce Starely
سبک : Action Adventure / Third Person Shooter
تاریخ انتشار : 2015 ?
[ بیشتر ما Naughty Dog را با سری زیبای Uncharted می شناسیم ، این سری در سال 2007 توسط  Amy Henning و Bruce Straley خلق شد.
سال گذشته سونی اطلاعاتی در مورد نسخه ی جدید این سری به اشتراک گذاشت و یک تیزر کوتاه از آن منتشر کرد که ابهامات را چندین برابر کرد. به گفته ی بعضی ها این نسخه در مورد انتقام Dante ( یکی از شخصیت های نسخه Golden Abyss ) از Drake است. اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و چند ماه پیش بود که ND اعلام کرد Uncharted بعدی در سال 2015 منتشر خواهد شد. همچنین خانم Hennig از این استودیو جدا شد تا بر روی StarWars جدید کار کند ] 
فعلا هیچ اطلاعات خاصی از این عنوان در دسترس نیست ، این عنوان قرار است تاریک ترین نقطه از زندگی نیتن دریک را روایت کند . این نسخه از 2 سال پیش استارت زده شده

این تاپیک برای بحث و گفتگو در مورد این بازیست
 
پاسخ
#2
آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی

[تصویر:  dvv6ysg2mqo5nvey9xjo.png]
نام: Uncharted 4: A Thief's End
ناشر:Sony Computer Entertainment
سازنده: ناتی داگ استدیو
پلتفرم: PS4
تاریخ انتشار: احتمالا 2015
بدون شک همگی شما با سری بازی محبوب Uncharted آشنایی دارید. سونی پس مدت زیادی سکوت دست به معرفی قسمت چهارم این بازی پرآوازه در مراسم E3 زد که البته این معرفی شامل یک تریلر کوتاه بود.تریلر بازی یک تریلر سینماتیک و خیره کننده بود که گویا با موتور گرافیکی بازی رندر شده و چنین گرافیکی قرار است در خود بازی نیز وجود داشته باشد. شخصیت Sully درا ین تریلر عبارت ” برای آخرین بار” را به زبان می آورد و از سوی دیگر چهره ی زخم خورده نیتن در این تریلر خبر از یک بازی تاریک را می دهد. طبق اعلام تیم سازنده بازی با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد و برای مدل سازی هر یک از شخصیت ها بیش دو برابر چند ضلعی ها به کار رفته در شخصیت جوئل در عنوان The Last of Us به کار رفته است.
در نسل هشتم نیتن دریک به سمت واقعی و رئال شدن رفته است و این بدین معنی است که نیتن مجبور است بار دیگر وارد جهان دزد ها شود. در این ماجراجویی او به دنبال گنجینه ای افسانه ای از دزدان دریایی می باشد. این بزرگ ترین ماجراجویی او تا کنون می باشد و شرایط فیزیکی و عزم و اراده او بسیار زیاد است و در نهایت او حاضر است برای نجات دادن کسانی که دوستان دارد، فداکاری کند.
نکته ی جالب در مورد این تریلر به نمایش در آمده آن بود که تمامی صحنه های آن درون بازی بوده و توسط موتور اصلی بازی رندر شده بود. یکی از افراد پشت صحنه ی این بازی، که به کمک هنر خود به این بازی زیبایی بخشیده است، Christian Gyrling می باشد. وی در اکانت توئیتر خود در مورد این عنوان توئیت هایی منتشر کرد. بیشتر این توئیت ها در مورد علاقه ی وی به این عنوان پر طرفدار و کنسول جدید شرکت سونی است. وی در اولین توئیت خود نوشته است:
“من واقعا…. واقعا عاشق این سخت افزار هستم.”
او در ادامه در مورد هدف استودیو برای این بازی سخن گفت:
“هدف ما این است که بازی نهایی از آنچه که دیده اید بهتر بشود. هدف ما رسیدن به آسمان ها است. ”
او همچنین در یک توئیت به بازی سازان نصحیتی کرده است. به نظر می رسد که این نصیحت بسیار ساده و در عین حال واقعی باشد. او در این توئیت نوشته است:
“اگر شما مشکل پیچیده ای دارید، کد ساده ای برای حل آن بنویسید. اگر شما مشکل ساده ای دارید، کد ساده ای برای آن بنویسید. این را به یاد داشته باشد و همه چیز را تا بیشترین حد ممکن ساده نگه دارید.”
 
بعد از گذشت مدتی معلوم شد که Uncharted 4: A Thief’s End از حدود ۲ سال قبل در دست ساخت بوده  که با در نظر گرفتن این موضوع که بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه می شود، می توان گفت که Uncharted 4 طولانی ترین زمان در دست ساخت بودن در سری بازی Uncharted را به خود اختصاص داده است. البته این اطلاعات از سوی ناتی داگ اعلام نشده است. آقای Richard Lemarchand از کارکنان سابق این استدیو که دو سال پیش ناتی داگ را ترک کرد، جدیدا اذعان داشته که در زمان حضورش در استدیو بر روی قسمت های مقدماتی Uncharted 4 کار کرده است. وقتی که از ایشان پرسیده شد که آیا Uncharted 4 آخرین بازی از این سری خواهد بود یا خیر، ایشان این گونه جواب داد : 
امیدوارم این طور نباشد
طرفداران این سری بازی علاقه مند بودند تا از اتمسفر و محیط کلی این قسمت مطلع شودند که ناتی داگ آن ها را منتظر نگزاشت و طی مصاحبه ای که با یوریو گیمیر داشت گفت:
    Uncharted کاملا یک فرانچایز متفاوت است و به دلایل متفاوتی به مخاطب عرضه می شود. من فکر نمی کنم که تمام بازی های آینده ما راه The Last of Us را در پیش بگیرند (فضای تاریک و ترسناک داشته باشند). Uncharted هم چنان فضای شادی خواهد داشت. در واقع ما از تجربیات خود در The Last of Us استفاده می کنیم تا Uncharted را بهبود ببخشیم.
 
 
همچنین استراتژیست ارشد این استودیو یعنی Arne Meyer در مصاحبه ی تازه ی خود اظهار داشته است که کار آن ها بر روی The Last of Us : Remastered، به آن ها کمک کرده است تا نقاط قوت PS4 را بهتر درک کنند و از این تجربه ها در Uncharted 4 استفاده کنند :
چیز های زیادی ما را به این بازسازی تشویق کرد زیرا می خواستیم موتور خود را روی PS4 را امتحان کنیم. ما این سوالات را با خود مطرح کردیم که تا چه حد می توانیم این کار را انجام دهیم؟ آیا می توانیم به ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه دست یابیم؟ ما همیشه می خواستیم این کار را انجام دهیم اما در این زمان کیفیت ۷۲۰p و ۳۰ فریم در ثانیه نیز قابل قبول بود اما به نظر ما این مقدار کافی نبود و در نتیجه تمام تلاش خود را کردیم تا به کیفیت بیشتری دست یابیم و این یک چالش بزرگ بود. من فکر می کنم این چیزی است که ما می خواهیم در این نسل جدید انجام دهیم. این تفکر از زمانی که بر روی یک موتور ویژه برای PS4 کار می کردیم، به وجود آمد. بنابراین تصمیم گرفتیم که ببینیم می توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر و به همین دلیل The Last of Us : Remastered را برای اینکار انتخاب کردیم و موفق شدیم. پس چرا در Uncharted 4 به این کیفیت دست پیدا نکنیم و هدف خود را رسیدن به این کیفیت قرار ندهیم ؟
آقای Shuhei Yoshida مدیر کل Sony برخی صحبت ها در رابطه با عنوان تازه معرفی شده Uncharted 4: A Thief’s End دارد و از انتظارات خود از این بازی می گوید. همچنین نظر ایشان را در رابطه با بازی-فیلم هایی که سونی به آن ها توجه می کند، در ادامه مطلب بخوانید. ایشان در رابطه با این بازی مصاحبه ای با Gamereactor انجام داده است که به شرح زیر است:
بازی هایی که مانند فیلم می باشند بسیار جالب و حذاب‌اند. در این بازی ها دو عنصر گیم پلی و داستان بر یکدیگر اثرگذار می باشند و این بسیار مهم است که بازی بر بازیباز اثر بگذارد. این گونه بازی ها به خوبی از پس این رسالت بر می آیند. بازی هایی مانند Tha Last of Us و Uncharted این گونه اند؛ ناتی داگ به سختی تلاش می کند تا بخش داستانی بازی و گیم پلی بازی از هم جدا نشوند. در واقعیت هم گیم پلی و داستان به صورت بی سیم با یکدیگر ارتباط دارند و با هم در آمیخته اند. این نکته قابل توجهی است که مردم و طرفداران آن را بسیار دوست می دارند و لا آن ارتباط بر قرار می کنند
همچنین از او سوال شد که آیا توقعی از ناتی داگ در Uncharted 4: A Thief’s End دارد یا خیر که این گونه پاسخ دادند:
من فقط می خواهم بگویم “بازی فوق العاده بسازید” و می دانم که آن ها بازی فوق العاده ای خواهند ساخت. من خیالم کاملا راحت است. علاقه ای به کسب اطلاع از روند ساخت بازی ندارم و حتی دوست ندارم که بدانم بازی در حال ساخت است چرا که تجربه مرا خراب می کند. این بخش خوب یا بد کار من است: من زود تر از دیگران به بازی در حال ساخت دسترسی دارم و به نظر خودم این لذت تجربه‌ای که دیگران دارند را از من می گیرد.
یکی از خبر های بدی که برای طرفداران این بازی منتشر شد این بود که این قسمت چهارم آخرین قسمتی از سری بازی Uncharted می باشد. جناب آقای Nolan North،صدا گذار شخصیت نیتن دریک در سه نسخه ی قبلی، در این نسخه نیز به جای او سخن می گوید. او در مصاحبه ای تازه با IGN اعلام کرد که این نسخه احتمالا آخرین نسخه ی این سری خواهد بود :
من اعتقاد دارد که این آخرین نسخه ی این سری خواهد بود که ناتی داگ روی آن کار می کند البته هنوز هیچ چیز تایید نشده است ولی فضای حاکم بر داستان بازی به نوعی این مسئله را تایید می کند. در کل من خوشحالم که بار دیگر به جای شخصیت نیتن دریک صحبت می کنم و کس دیگری جایگزین من نشده است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین کار خود را به اجرا در آورم.
همچنین شرکت سونی در آخرین مصاحبه ای که با آقایان Neil Druckmann و Bruce Straley از استدیو ناتی داگ داشت متنی را در PS Blog منتشر کرد. آقای Straley می گویند:
ما هر چیزی را که از Uncharted 2 فرا گرفته ایم خواهیم آورد، آن را با The Last of Us متوحل می کنیم و محصول نهایی بازخواهد گشت در عین حال اصالت بازی باید حفظ شود و داستان تمامی شخصیت ها در لحظه رخ بدهد.
آقای Druckman افزودند:
از دید یک شخصیت بخواهیم نگاه کنیم، تکنولوژی جدید امکانات بسیاری را برای ما فراهم کرده است و بخشی از عملکرد آن را در تریلر E3 2014 بازی خود شاهد بودیم. چقدر ما می توانیم درد و عبوس بودن یک شخصیت را به تصویر بکشیم یا برای مثال زمانی که Drake ابروی خود را بالا می برد خون از حالت چهره کنار گذاشته می شود. تمامی این ریزه کاری ها باعث خواهد یک شخصیت واقع گرایانه، هر چه بیشتر توسط مردم باورپذیر باشد.
همچنین در آخرین اخبار منتشر شده از این بازی آقای Corrinne Yu، کسی که بر روی کد‌نویسی گرافیک و انیمیشن‌های Uncharted 4 کار می‌کند، نظرش را راجع به گرافیک Uncharted 4 و چیز‌های مهم در این رابطه گفته است. اگر از علاقه مندان به بخش گرافیک هستید، حتما می‌دانید که تعداد زیاد پالیگان‌ها چه قدر اهمیت دارد و یک مدل گرافیکی تنها زمانی خوب به نظر می‌رسد که پالیگان‌های زیادی داشته باشد. اما Corrinne Yu می‌گوید که:
    تعداد بسیار زیادی پالیگان برای هر مدل وجود دارد اما چیزی‌های دیگری نیز اهمیت بالایی دارند. همانند پوست و ماهیچه‌های شخصیت و البته سایه‌زنی که بر روی پالیگان‌ها قرار می‌گیرند نیز بسیار مهم هستند. به خاطر این که چه چیز یک شخصیت با تعداد بالای پالیگان اما نداشتن عمق واقعی خوب است؟ این گونه او تبدیل به یکی شخصیت کسل کننده می‌شود.
طبق اعلام تیم سازنده بازی با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.
گیمفا

 


 

 
[تصویر:  5b7th9dl7afci0p5zblo.jpg]
پاسخ
#3
Thanks To Mr.Rocksteady Himself [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
من پست اول ـو دیگه تغییر نمیدم ( ب جز اطلاعات پایه )
همینجوری خوب ـه
پاسخ
#4
در Uncharted 4: A Thief’s End نقش آفرینی خواهد کرد[تصویر:  date.png] شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳| ۰۱:۰۶ [تصویر:  user.png] محمدسعید خزایی [تصویر:  1377035567-bpfull.jpg&w=48&id=7782&random=1408345912] [تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-250x140.jpg]
همانطور که در جریان می باشید هر چند وقت یکبار اطلاعات پراکنده ای پیرامون بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر می شود. حال و در تازه ترین اتفاق پیرامون این بازی مشخص شده است Warren Kole  بازیگر  CBS تلویزیون در Uncharted 4 نقش  آفرینی می کند. همچنین وی از ماه July سال جاری در بخش صدا به همکاری با استودیو ناتی داگ پرداخته است.
هچنین بر اساس تصویر منتشر شده Warren Kole در موچن کیچر نیز به ناتی داگ کمک می کند زیرا در این تصویر وی با پوشیدن لباس مخصوص این امر را نشان داده است. افزون بر این Kole سابقه ی ایفای نقش در فیلم های سینمایی و سریال های محبوبی همچون The Avengers, 24, NCIS: Los Angeles, The Following و White Collar را در کارنامه ی خود دارد. البته هنوز اطلاعات خاصی از نقش وی در  Uncharted 4: A Thief’s End. مشخص نمی باشد. در پایان شما تصویر منتشر شده از Warren Kole را در این زمینه می توانید ملاحظه کنید.
[تصویر:  Bwny6HuCUAArgGf.jpg]
...CRYSiS
[تصویر:  crysis_wallpaper_by_sfv666-d6av2wf.jpg]
پاسخ
#5
تصویر جدیدی از شخصیت Uncharted 4: A Thief’s End لیک شد [تصویر:  date.png] مهر ۵ام, ۱۳۹۳| ۱۸:۰۷ [تصویر:  user.png] مهرشاد ابراهیمی [تصویر:  1411828609-bpfull.jpg&w=48&id=12514&random=1411828609] 
[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-250x140.jpg]
در E3 2014 بود که بالاخره بازی Uncharted 4 توسط ناتی داگ در کنفرانس سونی برای کنسول نسل هشتمی PS4 معرفی شد و تریلر حیرت انگیز از آن به نمایش در آمد. در حال حاضر ناتی داگ بر روی این بازی در حال کار است و قرار است آن را در سال ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای PS4 عرضه کند.شخصیت اصلی Uncharted 4: A Thief’s End همانند نسخه های قبلی Nathan Drake محبوب و شوخ است. مسلما در چهره این فرد در نسخه جدید سری بازی پیشرفت بسیاری از نظر گرافیکی را شاهد هستیم و دیگر با چهره ای مات و صاف رو در رو نیستیم. حال امروز پس از مدت بسیاری از معرفی بالاخره اولین تصویر از بازی منتشر شد. همچنین می توانید تصویری از تکامل Nathan Drake از نسخه اول تا چهارم را در زیر مشاهده کنید. چند روز پیش سالگرد سی سالگی ناتی داگ را شاهد بودیم.
[تصویر:  ByhCsGVIgAEInvu.jpg]
[تصویر:  Zu4dEOY.jpg]
 بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی PS4 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی زیادی از بازی در دسترس نیست.
WWI In Action FPS

[تصویر:  battlefield_1_squads-wallpaper-1920x1080.jpg]


پاسخ
#6
آرت ورک های جدیدی از بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد 
[تصویر:  date.png] مهر ۹ام, ۱۳۹۳| ۱۰:۰۷ [تصویر:  user.png] مهرشاد ابراهیمی [تصویر:  1411828609-bpfull.jpg&w=48&id=12514&random=1411828609] 

[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-250x140.jpg]

در E3 2014 بود که بالاخره بازی Uncharted 4 توسط ناتی داگ در کنفرانس سونی برای کنسول نسل هشتمی PS4 معرفی شد و تریلر بسیار زیبا از آن به نمایش در آمد. در حال حاضر ناتی داگ بر روی این بازی در حال کار است و قرار است آن را در سال ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای PS4 عرضه کند.امروز ناتی داگ کمیک بوک این بازی را به صورت رسمی عرضه کرد و به دنبال آن کسانی که این کمیک بوک به دستشان رسیده بود آرت هایی از روی کمیک بوک را که درباره بازی است، بر روی اینترنت پخش کردند. با توجه به این آرت ورک ها قهرمان ما یعنی ناتان دریک، چالش های سختی را در سفر خود پیش رو خواهد داشت و باید مثل همیشه آن ها را یک یکی پشت سر بگذارد. به عنوان مثال در چند تصویر ناتان را در سواحل طوفانی مشاهده میکنید.بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی PS4 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی زیادی از بازی در دسترس نیست.تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید. البته باید بگوییم تصاویر کیفیت پایینی دارند و با گوشی های موبایل گرفته شده اند:

[تصویر:  concept-art-1.jpg]
[تصویر:  concept-art-2.jpg][تصویر:  concept-art-3.jpg][تصویر:  concept-art-4.jpg][تصویر:  concept-art-6.jpg]

 

 
پاسخ
#7
به زودی اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی Uncharted 4 اعلام می شود 

[تصویر:  date.png] مهر ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۱۱:۰۷ [تصویر:  user.png] محمد زمانی [تصویر:  1410255386-bpfull.jpg&w=48&id=20640&random=1410255386] 

[تصویر:  uncharted_4_a_thiefs_end_3-250x140.jpg]

در کنفرانس شرکت سونی برای نمایشگاه E3 2014، یکی از بزرگ ترین بازی های انحصاری این شرکت که توسط استودیو ناتی داگ ساخته می شود یعنی Uncharted یک نمایش کوتاه اما بسیار خیره کننده داشت. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.بعد از آن تریلر که بر اساس گفته های استودیو ناتی داگ in-game و in-engine بوده است، ما هیچ گونه نمایش یا اطلاعات خاصی از بازی را ندیده ایم. اما به تازگی آقای Evan Wells از سوی استودیو ناتی داگ در گفت و گو و مصاحبه ای با وب سایت GameCrate در پاسخ به وضعیت کنونی ساخت بازی Uncharted 4 گفت:
نقل‌قول: ساخت بازی به صورت بسیار عالی در حال طی شدن است. ما از زمان E3 تا حالا به سختی در حال کار کردن بر روی بازی هستیم، و تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که ما تصمیم داریم به زودی چیز هایی از بازی را به شما نشان دهیم.
همچنین ایشان تاکید زیادی کردند که بسیار زود اطلاعات از بازی را نشان شما می دهیم. با این خبر احتمال دارد که نمایشی از بازی در نمایشگاه VGX ببینیم البته با وجود این که VGX چند ماه دیگر برگزار می شود ممکن است اطلاعاتی زودتر از بازی منتشر شود. در هر حال طرفداران برای  اطلاعات جدید باید صبر کنند.بازی Uncharted 4 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه می باشد. استودیو ناتی داگ قبلاً اعلام کرده بود که بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا خواهد شد. همچنین بر اساس شابعات به نظر می رسد این نسخه آخرین نسخه این سری محبوب است و پس از آن ماجرا های نیتن دریک دوست داشتنی تمام خواهد شد، البته این مسئله تایید نشده است و احتمال دارد اشتباه باشد.

 
پاسخ
#8
تصویر جدیدی از مدل شخصیت اصلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد 

[تصویر:  BzoL-ODIgAAmd2F-670x376-250x140.png]


در E3 2014 بود که بالاخره بازی Uncharted 4 توسط ناتی داگ در کنفرانس سونی برای کنسول نسل هشتمی PS4 معرفی شد و تریلر بسیار زیبا از آن به نمایش در آمد. در حال حاضر ناتی داگ بر روی این بازی در حال کار است و قرار است آن را در سال ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای PS4 عرضه کند.حال امروز ناتی داگ بالاخره پس از سکوت های طولانی، تصویری جدید از مدل شخصیت اصلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد. همچنین به همراه انتشار این تصویر این شرکت شما را به یک رویداد در Alhambra, California دعوت کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رویداد تیم هنری ناتی داگ درباره چگونگی ساخت تریلر بازی در E3 2014 صحبت میکنند و روند ساخت آن را توضیح می دهند. در زیر می توانید برنامه کاملی که آن ها برای این رویداد بزرگ ترتیب دیده اند را مشاهده کنید:
  • ۱:۳۰ – ۲:۴۵pm – ویدئویی از ساخت مدل کارکتر در نمایش
    ۲:۴۵ – ۴:۰۰pm- ویدئو ۳D Printer
    ۴:۰۰ – ۴:۳۰pm- Q&A
    ۴:۳۰ – ۵:۱۵pm – نمایش ویدئویی از سالگرد ۳۰ سالگی ناتی داگ
در زیر می توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید. واقعا جزعیات در شخصیت بسیار عالی کار شده است:

[تصویر:  BzoL-ODIgAAmd2F-670x376.png]


بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی PS4 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی زیادی از بازی در دسترس نیست.
 
پاسخ
#9
Bruce Straley : ناتی داگ ایده های جذابی برای Uncharted 4 دارد | مصاحبه با کارگردان بازی 


[تصویر:  date.png] مهر ۲۶ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۷ [تصویر:  user.png] مهرشاد ابراهیمی [تصویر:  1411828609-bpfull.jpg&w=48&id=12514&random=1411828609] 


[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-Game-Wallpaper-250x156.jpg]


در E3 2014 بود که بالاخره بازی Uncharted 4 توسط ناتی داگ در کنفرانس سونی برای کنسول نسل هشتمی PS4 معرفی شد و تریلر بسیار زیبا از آن به نمایش در آمد. در حال حاضر ناتی داگ بر روی این بازی در حال کار است و قرار است آن را در سال ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای PS4 عرضه کند.حال امروز طی مصاحبه ای که با یکی از دو کارگردان بازی یعنی Bruce Straley (دستیار کارگردان) صورت گرفت، او اشاره کرد که ایده های ناب و جذابی برای بازی در حال پیاده سازی هستند. در این مصاحبه که توسط GameCrate به مناسبت تولد ۳۰ سالگی ناتی داگ صورت گرفت، بیشتر درباره بازی Uncharted 4: A Thief’s End صحبت شد. همچنین او در ادامه در رابطه با مسیری که این استودیو برای این بازی انحصاری PS4 پیش گرفته است “واقعا واقعا هیجان زده” است.
نقل‌قول:
ما هنوز در تلاش برای کشف ایده های جدیدی برای این بازی هستم و در عین حال من به تیم ایمان دارم، من به پروژه ای که انجام می دهیم ایمان دارم. من می توانم بگویم واقعا واقعا هیجان زده هستم که همچین مسیری را انتخاب کردیم و دوست دارم آن (بازی) را به شما نشان دهم. تنها می توانم بگویم بازی عالی خواهد بود. من بسیار هیجان زده هستم و شما هم باید همینگونه باشید. مسلما ناتی داگ سابقه درخشانی در بازی سازی دارد و من تنها می تونم با بازی کاملا متفاوتی در طرف هستید.
متاسفانه، ایشان هیچگونه اطلاعاتی را از این ایده های جدید به اشتراک نگذاشتند و تنها صحبت های بالا را در پاسخ به این مصاحبه ارائه دادند. مسلما در PlayStation Experience در ماه دسامبر شاهد نمایش بازی و انتشار اطلاعاتی از آن خواهیم بود.بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتمی PS4 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی زیادی از بازی در دسترس نیست.
 
پاسخ
#10
سازندگان Uncharted 4 درباره عملیات ساخت این بازی صحبت می کنند 


[تصویر:  date.png] آبان ۱۲ام, ۱۳۹۳| ۱۵:۰۸ [تصویر:  user.png] رامین مبشری [تصویر:  1408296120-bpfull.jpg&w=48&id=15576&random=1408345916] 


[تصویر:  uncharted-4-670x375-250x139.jpg]

اخیراً استودیو بازی سازی ناتی داگ پرسش و پاسخی با Teagan Morrison، کارگردان فنی بازی Uncharted 4، و Erich Pangilinan، کارگردان هنری بازی به همراه طراح محیط این بازی، Todd Foster، برگزار کرده است که هدف از این پرسش و پاسخ فراهم کردن اطلاعاتی برای دانش آموزانی است که علاقه مند به فعالیت در صنعت بازی سازی و به ویژه کار در استودیو پرطرفدار بازی سازی سونی یعنی ناتی داگ هستند.خلاصه ی پاسح های داده شده توسط هر یک از این سازندگان به صورت زیر است.

 Todd Foster – طراح محیط بازی Uncharted 4


در استودیوی ناتی داگ، تیم طراحی محیط بازی به صورت مساوی بین دو دسته مدل سازهای محیط و طراحان بافت های محیط تقسیم می شوند.
طراحان محیط بازی مدام با ایده پردازان بازی کار می کنند و همچنین ایده پردازان بازی همکاری نزدیکی با طراح های بازی دارند.
مدرک تنها عاملی نیست که باعث شود یک نفر سازنده بازی شود. اگر کسی توانایی ساخت بازی دارد، می تواند وارد صنعت بازی سازی شود و در این صورت مدرک دانشگاهی به او کمک می کند تا توانایی خود را بیش تر شکوفا کند.
طبق صحبت های Foster، طراحی محیط طی مراحل زیر انجام می شود:
ساخت محیط و استفاده از اشکال ابتدایی برای به دست آوردن ایده از محیطی که در حال طراحی است. ایده پردازی. تکرار. تکرار. تکرار. تکرار سریع تر. بهینه سازی.
Foster از معماری ها و کتاب های طراحی برای ساخته های خود الهام می گیرد و همچنین علاقه مند است تا با توجه به بازی که در حال کار بر روی آن است از آثار تخیلی یا واقعی استفاده کند. برای مثال او در ساخت بازی The Last of Us از فیلم The Road استفاده کرده است.
برای طراحی محیط آن ها از جستجو در Flickr و Google Earth گرفته تا هزاران کتاب و فیلم و دیگر موارد تا لوکیشن مورد نظر خود را در دنیای واقعی پیدا کنند.
ساخت محیط ها ممکن است به زمان های مختلف زیاد یا کمی نیاز باشد. طراحی مراحل زمان طولانی به طول می انجامد. برای یک ساعت از گیم پلی بازی The Last of Us حدود یک سال زمان نیاز بود.

 Erick Pangilinan – کارگردان هنری بازی Uncharted 4


مهم ترین المان هایی که یک فرد برای کاندید شدن باید داشته باشد، چشم های خوب هنری و نقطه نظر هوشمندانه و خوب برای مطابقت داشتن با فرهنگ ناتی داگ است.
Erick از فیلم ها، سفرهایی که انجام می دهد، دیگر طراحان و تیم ایده پردازان ناتی داگ برای کارهای خود الهام می گیرد.
ایده پردازی و طراحی با استفاده از اشکال ابتدایی می توانند از یکدیگر الهام بگیرند. این عملیاتی است که مدام تکرار می شود.

 Teagan Morrison – کارگردان فنی بازی Uncharted 4


هنرمندانی که در کار طراحی و ساخت صورت Nathan Drake در بازی Uncharted 4: a Thief’s End مشارکت دارند همچنان در حال بهتر کردن و بالاتر بردن سطح کیفی آن هستند. سال هاست که به دست آوردن نتیجه مناسب برای این موضوع زمان می برد.
طبق صحبت های Morrison، عملیات توسعه و ساخت یک محیط با ایده پردازی شروع می شود و سپس طراحی سطوح با استفاده از اشکال ابتدایی صورت می گیرد و مجدداً با ایده پردازی ادامه می یابد و هنرهای محیطی روی آن پیاده سازی می شود. معمولاً این کار اتفاقی صورت می گیرد.
داشتن نمونه کارهای عالی مهم تر از داشتن تجربه است.همچنین رویداد PlayStation Experience در تاریخ ۶ و ۷ دسامبر برگزار خواهد شد و با این وجود می توان انتظار داشت در آن رویداد اخبار و اطلاعات بیشتری از یکی از مورد انتظارترین انحصاری های PlayStation 4 برای طرفداران این بازی منتشر شود. 

 
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,807 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 28,603 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 101,010 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,917 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 2,035 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان