ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
In The Name Of God
بسم الله الرحمن الرحیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی از بزرگترین مشکل منتقدین و نویسنده ها این هستش که آثارشون قدیمی میشه.البته نه آنچنان قدیمی اما دیگه فرصت خودش رو برای بازدید از دست میده.پس باید حداقل برای تایپیک های که ۱ ماه ازش می گزره یک مرور کوتاهی کنیم.همان طور که برای خبر مروری کوتاه می کنند تا دوباره دیده و به مخاطب گفته شود.نقد ها هم باید دوباره و هر ماه مانند اخبار در چین شده و دوباره بهترین آنها به مخاطب معرفی شود.زیرا برای یک نقد وقت زیادی میرورد و حتی گیمفا هم این کمک را میکند تا نقد ها دیده شوند و به فراموشی نروند...پس من هر ماه یک تایپیک با نام مرور بهترین نقد ها ماه را میزنم تا ...:In The Name Of God
بسم الله الرحمن الرحیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱:نویسنده احساس نکند که یک ماه گذشته و حداقل برای ۱ بار دیگر هم که شده فرصت کند تا نقد هایش دیده شود..
۲:این نقد ها بهترین از نظر شخص نویسنده است و به گیمفا و انجمن آن مربوط نمیباشد و نظر شخصی است .( بر اساس تعداد بازدید و زیبایی کار مقاله )
در هر سال بر اساس نظر سنجی بهترین منتقد سال در انجمن معرفی میشود...با کمال تشکر...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:فرهان حسینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عده ی کمی اند که او را نشناسند.مردی متاهل و اهل ژاپن است.شینجی میکامی، متولد ۱۱ آگوست ۱۹۶۵طراح ژاپنی بازیهای رایانهای است که از گذشته تا به امروز افتخارات زیادی داشته که باعث مشهور شدن او شده است. به او لقب پدر رزیدنت ایول دادهاند.و همچنین بعضی او را پدر سبک ترس و بعضی پدر ترس نیز می دانند.در ژاپن او را با نام بایوهازارد میشناسند. وقتی که Playstation عرضه شد تحولی شگفت انگیز در صنعت بازیسازی به وجود آورد. دستگاهی وارد بازار شده بود که بر خلاف دیگر کنسول های مشابه که از کارتریج استفاده میکردند از CD پشتیبانی میکرد. این تحول برای بازیسازان پیامد مثبت و مطلوبی دربر داشت. در همان زمان بود که شینجی میکامی موقعیت پیدا کرد تا وارد صنعت گیم شود و هنر خود را به همگان نشان دهد و به جهان نشان دهد که معنای واقعی ترس چیست و هر فرد ترس را با ذره ذره وجودش حس کند.پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه Doshisha در سال 1990 به عنوان یک طراح بازی ( Game planner ) کار خود را در شرکت Capcom شروع کرد>>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>منتقد:فرهان حسینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:نیکان صبوری
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شینجی میکامی در 11 آگوست 1965 (چهارشنبه، 20 مرداد 1344) در ژاپن به دنیا آمد و در سال 1990 از دانشکده بازرگانی Doshisha فارغ التحصیل شد و کپکام برای امور تجاری خود، میکامی را استخدام کرد. میکامی با کار کردن و رسیدگی به امور تجاری بازی های کپکام، خود شیفته بازی شد و برای ورود به شغلی برای دنیای گیم داوطلب شد چندی طول نکشید که به در بازی ناموفق Capcom Quiz: Hatena? no Daibōken به عنوان نقشه کش خود را رونمایی کرد.او در سال 1991 در بازی Who Framed Roger Rabbit? باز به عنوان نقشه کش دوباره حضور یافت ولی به نظر میرسد که تنه ای هم به عنوان طراح هم زده.
او در سال 1992 وارد تیم بازیسازی Disney شد و در بازی Super Lap و در 1993 و در بازی Aladdin که فروش 1.75 میلیونی داشت، دوباره به عنوان نقشه کش شناخته میشد. Aladdin اولین بازی موفق او بوده است>>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:علی گیتی پور
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نسخه جدید کمی با نسخه های قدیمی متفاوت است و با داستان و روایتی جدید بازگشته است و داستان بازی سر آغازی بر تمام عنوان های این مجموعه است .بگذارید ابتدا کمی از داستان نسخه اول بازی را با هم مرور کنیم . کریتوس که یک فرمانده شکست ناپذیر بود در یکی از جنگهایش با حریفی روبرو شد که او را به کام مرگ می کشاند او برای رهایی از این موقعیت خدای جتگ را صدا زد با وی عهد و پیمانی بست قدرت بینهایت در مقابل خدمت به خدای جنگ یعنی Ares . از این پس کریتوس باید برای خدای جتگ مبارزه می کرد و اسیر او بود فردی که دیگر نیمه انسانی خود را فراموش کرده بود و غرق در پیروزی و تشنه خون بود به طوریکه با حقه اربابش یعنی خدای جنگ به طور دیوانه بازی همسر و فرزندش را به قتل رساند و اما خاکستر آنها بر بدن کریتوس نقش بست و کریتوس تصمیم به انتقام و نابودی خدایان گرفت >>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:کاربر آدینه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تازه احساس راحتی و رهایی از دست زامبی های شرور رو می کنید که ناگهان با مشکل بزرگ تری مواجه می شوید،مغزتان را شستشو می دهند و با بی تفاوتی رهایتان می کنند،ناگهان بی خبر از خوابتان بر میخیزید که ناگهان متوجه می شوید تنها شده اید!دوستانتان رهایتان کرده اند،دری به سوی شما باز می گردد و شما سراسیمه از کشتی خارج می شوید،معلوم نیست چه خبر است ولی بنظر میرسه که کشتی به دست زامبی های افتاده!و تازه کار اصلی شما آغاز می شود >>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>منتقد:کاربر آدینه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نویسنده:فرهان حسینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:کاربر m.m.pkblog
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:فرهان حسینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Grid توانسته یک بازی عالی را در سبک Racing به وجود بیاورد...نتیجه کار این گروه واقعا خوب به نظر میرسد و گرافیک پر از زیبای اش همه را از DiRT به سوی این عنوان کشاند و همه را محو در خود کرد و وادار کرد که بازی را بازی کنند و نگذاشت در چند روز اول عنوانی در فروشگاه ها باقی بماند.عنوانی که در هر سالی که عرضه شود.Need For Speed هیچ توانی برای رقابت نداشت >>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:فرهان حسینی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
The Elder Scrolls V: Skyrim یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که توسط شرکت معروف Bethesda Game Studios ساخته شده است و کار انتشار آن را بر عهده Bethesda Softworks بود. The Elder Scrolls به معنی کتیبه کهن است و کلمه Skyrim نام سرزمینی است که بازی در آن رخ میدهد و معادل فارسی نام بازی می شود:کتیبه های کهن 5:اسکایریم این بازی برای 3 پلتفرم اصلی تولید شده که نسخه 5 از این سری بازی است.این بازی در 11 نوامبر سال 2011 انتشار یافته . Skyrim یک موفقیت تجاری بود و نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرده و آمار فروش فوق العاده ای داشته و توانست در 48 ساعت اولیه انتشار 3.5 میلیون نسخه به فروش برساند. همچنین در هفته اول 7 میلیون نسخه روانه بازار شد که نصف این مقدار در دو روز اول به فروش رسید.(!) برای اولین بار در سری بازی دارای یک زبان است که خلق آن 1 سال طول کشیده و به زبان اژدها معروف است.بازی Skyrim یکی از قدرتمند ترین بازی در دوران خود بود.آنقدر قدرت داشت که توانست جایزه بهترین بازی سال و چندین جایزه دیگر را از آن خود کند.از موسیقی حماسی زیبایش که توسط آقای جرمی سول (Jeremy Soule) خلق شد تا سرزمین های وسیعش.آنقدر حسن دارد که نقد این بازی ساعت ها طول می کشد.سرزمین Skyrim آنقدر وسیع است که اگر بخواهید کاملا آن را به اتمام برسانید به ماه ها زمان نیاز دارید.شهر ها در بازی بسیار زیاد تر شده اند و در بالای کوه ها برف پراکنده است.جنگل های بسیار وسیع شده اند.حیوانات فراوان اند و....>>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:کاربر آدینه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* بدون عکس *
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:نیکان صبوری
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیوید د گروتلا ملقب به دیوید کیچ در 9 جون 1969 (دوشنبه،19 خرداد 1348) در مولهیوس شهری واقع در فرانسه به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان کودکی پر استعداد، احساساتی و باهوش بود همین امر مادرش او را با موسیقی آشنا کرد. کیچ مدارک عالی موسیقی دارد و پیشرفت زیادی در دوران جوانی کرد و تصمیم گرفت پیشرفت کند به همین دلیل گروه موسیقی به نام Totem Interactive که جمع کوچک و دوستانه ای بین کیچ و چند تا از دوستان اش که در موسیقی مهارتی داشتن تشکیل داد. به سرعت پیشرفت کردند تا حدی که از سوی تلویزیون و سینمای فرانسه برای کار دعوت شد >>>برای دیدن این مطلب کلیک کنید>>>* بدون عکس *
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتقد:نیکان صبوری
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ