Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
جدیدترین اطلاعات از The Witcher 3: Wild Hunt – وجود بهینه ساز روز اول تایید شد

  آرش سعادتمند ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۰

نویسندگان مجله Gamestar اخیرا موفق به تجربه بازی The Witcher 3: Wild Hunt شده اند و در این میان آنها متوجه نکات و جزئیات مختلفی در این عنوان شده اند که از به اشتراک گذاشتن آنها هم دریغ نکرده اند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا جدیدترین جزئیات را مرور کنیم.

اطلاعات منتشر شده در ۲ بخش تقسیم شده اند که عبارتند از گیم پلی و مباحث فنی. ابتدا با بخش گیم پلی شروع می کنیم:
  • این بازی دارای ۴ درجه است که عبارتند از: آسان – متوسط – سخت و تاریک. در بین این درجات سختی، میزان سلامتی شما فرقی نخواهد کرد و فقط مهارت های مختلف هر هیولایی که به آنها روبرو می شوید فرق می کند.
  • بعد از اینکه شکار هیولا خود را با موفقیت به پایان رساندید، می توانید سر مبلغ جایزه با یک مینی گیم، چانه زنی کنید بلکه پول بیشتری بدست آورید.
  • مراحل فرعی بسیار طراحی خوبی دارند و نویسندگی و شاخه بندی آنها هم عالی کار شده است.
  • استفاده از معجون ها در سطوح بالاتر بسیار حائز اهمیت می باشد. شما هر معجون را فقط یک نیاز است که بسازید و از دفعات بعد، اگر الکل کافی داشته باشید، می توان آن را خیلی راحت پر کرد. معجون ها همچنین برای افزایش قدرت نیز قابل ارتقاء هستند اما این مهم باعث خواهد شد تا اینکه میزان مسمومیت شما افزایش یابد.
  • Novigrad و No Man’s Land هر دو یک نقشه هستند و قطعا اندازه آنها از Skyrim بزرگتر می باشد. جزایر Skellige نیز بخش بزرگ دیگری را از بازی تشکیل می دهند. علاوه بر اینها، شما شاهد ۵ تا ۶ مکان دیگر نیز خواهید بود.
  • دشمنان بعد از مرگ دوباره ظاهر نخواهند شد و سیستم respawn آنچانی در کار نیست. حتی اگر چنین اتفاقی هم بیفتید، خیلی به ندرت است.
  • بهترین آیتم های درون این بازی را باید خودتان بسازید.
  • افرادی که این بازی را تجربه کرده اند بسیار از شاخه بندی داستان رضایت دارند و روایت آن را طوری توصیف کرده اند که همیشه نتیجه کاملا آشکار نیست. درست کردن اشتباهات شما در تصمیماتی که می گیرید، با لود کردن مجدد بازی، شاید غیر ممکن نباشد اما بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.
  • بر خلاف بازی هایی که توسط استدیو Bioware ساخته می شوند، انتخابات شما به شکل کاملا واضحی خوب یا بد نیستند بلکه خودتان باید از عواقب آنها سر دربیارید.
  • بازی کارتی Gwent بسیار مورد استقبال نویسنده قرار گرفته است و طراحی خوب آن تمجید شده است.
  • این بازی دارای ۲ شهر بسیار بزرگ است که عبارتند از: Novigrad و Oxenfurt. آنها بسیار شلوغ و زنده توصیف شده اند.
  • سرزمین No Man’s Land دارای ۲۵ شهرک کوچک است که اندازه برخی آنها از Flotsam در The Witcher 2 بزرگتر می باشد.
  • Geralt می تواند از مردم دزدی کند منتهی این سیستم بیش از حد آسان طراحی شده است و باید بیشتر روی آن کار شود.
  • نویسنده که دارای سطح ۷ بوده، با یک دشمن از ۲۴ برخورد داشته است که این مهم خبر از هم سطح نبودن دشمنان با شما می دهد.
  • مراحل داستانی Ciri بین ۵ تا ده ساعت طول می کشد و بیشتر جنبه سبک اکشن ماجرایی دارند تا اینکه نقش آفرینی باشد.
  • شما با ساخت خورجین برای اسب خود، می تواند میزان حمل وسایل خود را افزایش دهید.
  • تمامی آیتم هایی که برای شخصیت خود انتخاب کرده اید، بر روی بدن Geralt در حین بازی مشخص خواهند بود.
  • دعوا با مشتان خالی بازگشته است اما اینبار خبری از QTE نیست.
  • دنیای این بازی هیچ وقت حس خالی بودن را القا نکرده است.
  • نویسنده با هیچ گونه هر فرعی سطحی برخورد نداشته است.
حال میرسیم به نکات فنی:
  • رابط کاربری خودتان را می توانید کاملا شخصی سازی کنید.
  • نویسنده هیچ وقت متوجه شخصیت های غیر قابل بازی، با ظاهری کاملا مشابه هم نشده است.
  • بازی کردن با کنترلر لذت بسیار بیشتری داشته است تا به کار با ماوس و کیبورد.
  • درهای اعصاب خوردن کن The Witcher 2 دیگر وجود ندارند. شما با حرکت به سمت درها بدون زدن هیچ گونه دکمه ای، به صورت خودکار آنها را باز می کنید. همچنین دیگر هیچ گونه زمان بارگزاری در این کار وجود ندارد.
  • این بازی یک بسته بهینه ساز روز اول برای دانلود دارد.
  • رزولوشن این عنوان بر روی Xbox One روی ۹۰۰p قفل است.
  • ریش Geralt به مرور زمان بلند می شود.
  • جابجایی بین کنترلر و ماوس (برای حرکت در منوی بازی) هیچ گونه مشکلی ندارد و راحت صورت می گیرد.
  • این بازی دارای پویاترین سیستم آب و هوایی در کلیه عناوین امروزی است.
  • نویسندگان با باگ های خیلی خیلی کمی مواجه شده اند.
  • تنظیمات Ultra تاثیر بسزایی بر روی گیاهان محیطی و چهره های شخصیت ها دارد.
  • صحنه های خشن و پر از خونریزی از The Witcher 2 بیشتر هستند.
The Witcher 3 در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.


The Witcher 3: Wild Hunt – اسکرین شات جدیدی از بازی منتشر شد
  مبین احمدی ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۲

چندی پیش اسکرین شات جدیدی از بازی سبک RPG خود را در مجله ی وب سایت Gamestar منتشر کرد. شاید بپرسید که چرا وب سایت Gamestar؟ برای گرفتن جواب خود به ادامه مطلب رجوع کنید.

چند روز پیش عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در اختیار یکی از نویسندگان Gamestar قرار داده شد تا نظر خود را درمورد بازی اعلام کند. چند روز پیش هم اطلاعات جدیدی درمورد سیستم موردنیاز برای اجرای بازی در حالت Ultra منتشر گشت.
حال می توانید این تصویر جدید را با کیفیت بالا از اینجا تماشا کنید:

[تصویر:  10845644_10152843064559331_6541388496103939919_o.jpg]
[font=yekan, Arial]The Witcher 3: Wild Hunt – اسکرین شات های جدید بازی منتشر شد + نقشه بازی

[font=yekan, Arial][img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/23598/1425651931-bpfull.jpg&w=48&id=23598&random=1425651931[/img]مبین احمدی۳ فروردین ۱۳۹۴[/font]
[/font]



اخیرا CD Projekt RED دارد به سرعت اسکرین شات ها و اطلاعات جدید از بازی جدید خود یعنی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر می کند. اگر اسکرین شات های قبلی را دیده باشید، به گرافیک خیره کننده ی بازی و جزئیات تصاویر به خوبی پی برده اید! حال این استودیو، چند اسکرین شات جدید از بازی سبک RPG خود منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.



پس اطلاعات و تصاویر روز گذشته، امروز ما شما را به شما سه اسکرین شات جدید و هم چنین تصویری از نقشه ی بازی دعوت می کنیم. لذت ببرید!
 
 
تصویر نقشه ی بازی:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/Sna3kJe.jpg[/img]
باز هم تصاویری جدید از The Witcher 3: Wild Hunt لو رفت



[font=yekan, Arial][img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/16607/1423843245-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1423843245[/img]آرش سعادتمند
۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۹
[/font]

[تصویر:  witcher3_poster_bonusLG-250x136.jpg]


طی این چندروزه مسلما شما نیز متوجه شده اید که تصاویر مختلفی از The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده اند. حال ۷ تصویر جدید دیگر نیز در حال حاضر در دسترس هستند که لو رفته اند و کیفیت خیلی بالایی ندارند. برای تماشای آنها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
مجددا تکرار میکنیم که این عکس ها لو رفته هستند و کیفیت کاملی را ارائه نمی کنند. پس با این تصاویر در رابطه با گرافیک بازی قضاوت نکنید.


The Witcher 3: Wild Hunt داستان شخصیتی به نام Geralt of Rivia را به یک جمع بندی و پایان خواهد رساند که در دو عنوان قبلی، ما با او کاملا آشنا شده بودیم. وقایع آن پس از The Witcher 2 دنبال می شود و آن دسته افرادی که از Geralt of Rivia سوء استفاده کرده بودند، هم اکنون دیگر حضور ندارند. این بار ما شاهد یک داستان خصوصی تر برای قهرمان داستان هستیم و این در حالی است، که نظم جهانی دچار تغییراتی خواهد شد. ماموریت Geralt اینبار به مقابله با نیروهای ارتش ماورا الطبیعه ای به نام Wild Hunt گره خورده است؛ ارتشی مرگبار که به امپراطوری شمالی حمله کرده و قتل عام بزرگی را به راه انداخته اند. ظاهرا تنها راه پایان دادن به این حملات، مداخله Witcher است.
The Witcher 3 در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.
دو اسکرین شات جدید از The Witcher 3 منتشر شد

ارسال شده توسط: مبین احمدی ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۹

چند روز است بحث اسکرین شات های جدید The Witcher 3 خیلی داغ شده است. مرتب از بازی اسکرین شات جدید منتشر می شود و کاربران را بیش از پیش برای تجربه ی بازی تشنه می کند. اما همانطور که خودتان هم دیدید برخلاف بقیه روزها دیروز تصویری از بازی منتشر نشد. اما چند ساعت پیش دو اسکرین شات جدید از بازی به بیرون درز کرد که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده کنید. پس با گیمفا همراه شوید.

فکر می کنم گفتن اینکه «تصاویر بازی گرافیک بازی را به رخ می کشند» دیگر تکراری شده باشد چون واقعا گرافیک The Witcher 3 عالی است. CD Projekt RED، سازنده ی بازی، قول گرافیکی عالی را برای بازی داده بود و به نظر می رسد که توانسته به قول خودش وفا کند.
سرزمین No Man’s Land در بازی دارای حدود ۲۵ شهر است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید پس می دانید که برای تجربه ی نسخه ی کامپیوتری بازی The Witcher 3 به سیستمی فوق العاده قدرتمند نیاز دارید. در ادامه می توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:
 
[تصویر:  igrashka.org_14272306796.jpeg]
به دور دست بنگرید! جزئیات بی نظیر هستند …

[تصویر:  igrashka.org_14272306785.jpeg]
حتی بازی در شب هم عالی به نظر می رسد

عنوان The Witcher 3 برای انتشار در ۱۹ مه سال جاری برنامه ریزی شده است
تصویری جدید با کیفیت ۱۰۸۰p از The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

ارسال شده توسط: مبین احمدی ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۳:۴۷

اخیرا CD Projekt RED دارد به سرعت اسکرین شات ها و اطلاعات جدید از بازی جدید خود یعنی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر می کند. اگر اسکرین شات های قبلی را دیده باشید، به گرافیک خیره کننده ی بازی و جزئیات تصاویر به خوبی پی برده اید! حال این استودیو، یک اسکرین شات جدید از بازی سبک RPG خود منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

باید اعتراف کنیم که CD Projekt RED به صورت بسیار هوشمندانه ای دارد از بازی جدید سبک RPG خود اطلاعات جدید منتشر می کند. چند روز متوالی است که این استودیو تصاویری از بازی منتشر می کند و گرافیک بازی را به رخ همگان می کشد. طبق روال چند روز گذشته، امروز ما تصویر جدیدی از عنوان The Witcher 3: Wild Hunt را با کیفیت عالی ۱۰۸۰p به شما نشان می دهیم. این تصویر «گرالت» را در بالای سر فردی مرده، نشان می دهد. در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید:
 
[تصویر:  11045437_10152855508184331_2030897357474280762_o.jpg]
چاقوی های روی میز نشانه ی خوبی ندارند! این فرد کشته شده؟

وقایع The Witcher 3: Wild Hunt پس از The Witcher 2 دنبال می شود و آن دسته افرادی که از Geralt of Rivia سوء استفاده کرده بودند، هم اکنون دیگر حضور ندارند. این بار ما شاهد یک داستان خصوصی تر برای قهرمان داستان هستیم و این در حالی است که نظم جهانی دچار تغییراتی خواهد شد.
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در ماه مه برنامه ریزی شده است.

اسکرین شات جدیدی از The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

[font=yekan, Arial][img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/23598/1427269669-bpfull.jpg&w=48&id=23598&random=1427269669[/img]مبین احمدی
۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۵۵

[/font]



[img=250x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2013/04/600x3381-250x140.jpg[/img]


CD Projekt RED چند ساعت پیش اسکرین شات جدیدی با جزئیات گرافیکی عالی را از بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد. برای دیدن این اسکرین شات جدید به ادامه مطلب بروید.
مدت زمان آن چنانی تا انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt نمانده است و CD Projekt RED، طبق سنت روزانه، اسکرین شات جدیدی را از بازی جدید سبک RPG خود منتشر کرده است.
روز نوزدهم ماه مه می توانید این عنوان را تجربه کنید.
در ادامه می توانید این تصویر جدید را مشاهده فرمایید:



[تصویر:  11084039_10152857455279331_1443135500132415127_o.jpg]
آن سرباز را نگاه کنید! به طرز وحشتناکی کشته شده. گرالت به دنبال چیست؟
اطلاعات جدیدی از The Witcher 3 منتشر شد | با بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی سرگرم شوید

  مبین احمدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۱ 

Damien Monnier ، کسی که به عنوان طراح ارشد بازی The Witcher 3 در استودیو CD Projekt Red کار می کند، به تعدادی از سوال های کاربران در صفحه ی توییتر رسمی خود پاسخ داد. او گفت که کاربران می توانند تا هفته ها با بازی The Witcher 3: Wild Hunt سرگرم شوند. برای دیدن جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

ایشان گفت که قایق های موجود در بازی The Witcher 3: Wild Hunt انهدام پذیر هستند! به عبارتی، می توانید آن ها را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که می توانید در اطراف سنگ ها مانور دهید! در حال حاضر تمام اعضای تیم CD Projekt Red سخت در حال کار بر روی The Witcher 3 هستند و طرفداران عنوان Cyberpunk باید فعلا منتظر باشند. ایشان در پاسخ به کاربرانی که درمورد اطلاعات جدید از بازی سوال کرده بودند گفت:
نقل‌قول: خوب گفتنش سخت است، اگر تمام چالش های موجود در بازی را به اتمام برسانید به جرئت می گویم که بازی بیش از ۲۰۰ ساعت گیم پلی دارد!
— Damien Monnier (در جواب به Bacon_is_life) روز ۲۹ مارس ۲۰۱۵
علاوه بر این، استودیوی سازنده ی بازی یعنی CD Projekt Red قبلا اعلام کرده بود که بازی The Witcher 3 با رزولوشن عالی ۱۰۸۰p بر روی کنسول PlayStation 4 اجرا می شود. کاربران Xbox One مجبور هستند بازی را با کیفیت ۹۰۰p تجربه کنند. البته کیفیت بازی بر روی Xbox One از ۷۲۰p، که قبلا CD Projekt Red اعلام کرده بود، بهتر است.
عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در نوزدهم ماه مه برنامه ریزی شده است.




استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد

  امیرحسین اعتمادیان
۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱:۳۷

از همان روزهای اول که بازی The Witcher 3 معرفی شده بود مادسازها میخواستند بدانند که آیا این بازی هم مانند نسخه قبلی خود از قابلیت مادسازی پشتیبانی میکند یا خیر که به نظر میرسد جواب مثبت است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.


مطمئنن افرادی که فعالیت حرفه ای در بخش مادسازی دارند از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد زیرا استودیوی CD Projekt Red رسما تایید کرد که بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد. آقای Marcin Iwinsk از استودیو CD Projekt Red در طی مراسمی در این باره عنوان کرد:” بله بله، بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد و ویرایشگر ویژه ای برای بازی وجود خواهد داشت. این ویرایشگر برای بازی The Witcher 2 اندکی دیر عرضه شد اما برای بازی The Witcher 3 این اتفاق نمی افتد و ما سعی میکنیم ابزار ویرایشگر این عنوان را سریعتر در اختیار مادسازان قرار دهیم.”
گفتنی است که ابزار مادسازی برای بازی The Witcher 2 با نام اختصاصی REDkit دو سال پس از عرضه بازی بصورت رسمی منتشر شد، آقای Iwinsk بصورت دقیق اعلام نکرد که این ابزار برای بازی The Witcher 3 چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت چرا که هم اکنون تیم سازنده مشغول کار بر روی قسمت های مهم‌تر بازی هستند در واقع تیم سازنده میخواهند مطمئن شوند که مراحل ساخت بازی در تاریخ از پیش برنامه ریزی شده به پایان میرسد و بازی دچار تاخیر اجباری در زمان عرضه نمیشود.
اعضای استودیوی CD Projekt Red می‌خواهند بازی جدیدشان برای گیمرها نمایش بسیار عالی داشته باشد، آقای Iwinsk در این باره برای مثال به بازی Skyrim اشاره کرد، به گفته او:” به بازی Skyrim نگاه کنید، آخرین بسته بروزرسانی تقریبا دو سال پس از عرضه بازی منتشر شد، ما می‌خواهیم که گیمرها نهایت لذت و هیجان را در بازی تجربه کنند و من مطمئنم که تیم سازنده ما به این هدف درخشان دست پیدا خواهد کرد. افراد تیم از نهایت وقت خود استفاده می‌کنند تا همه چیز بازی هنگام عرضه به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
او در ادامه صحبت هایش توضیح داد که چرا تصمیم ندارند سیستم قفل امنیتی DRM را به اجبار به گیمرها تحمیل کنند و اینکه استودیو آنها قصد دارد حمایت از گیمرها را همیشه در اولویت خود قرار دهد، به گفته او:” قفل DRM برای ما هیچ کارایی ندارد زیرا از چیزی محافظت نمی‌کند. در موارد این چنینی گیمرهایی که از نسخه‌های کپی استفاده می‌کنند معمولا تجربه بهتری به دست می‌‌آورند و ما نمیخواهیم بین طرفداران خود از این طریق تفاوتی قائل شویم، اگر گیمرها از ساخته ما خوششان آمد مطمئنن با خرید نسخه اورجینال بازی جواب زحمات ما را میدهند و ما را در همه شرایط حمایت خواهند کرد. بعضی از شرکت ها این سیاست های سخت گیرانه را در اولویت خود قرار میدهند اما ما ترجیح میدهیم رابطه دوستانه ای با طرفداران خود داشته باشیم

تصاویر جدیدی از مراحل ساخت Witcher 3 منتشر شد

  علیرضا قاسمیان مقدم
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۵


ساختن بازی های جهان باز کار سختی می باشد. نه تنها به خاطر پیچیدگی جهان بازی بلکه به خاطر اینکه بعضی از اوقات مواردی را در بازی قرار می گیرد که مشکلات زیادی را پدید می آورد  و بعد از آنکه دنبال دلیل مشکل می گردید، به راحتی پیدا نمی شود. حال در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از تصاویر مراحل ساخت The Witcher 3: Wild Hunt دیدن فرمایید و از مشکلاتی که سازندگان این بازی با آن روبرو بوده اند، اطلاع یابید.


هنرمند فنی ارشد استودیو CD Projekt RED در طی کنفرانسی در GDC بعضی از مشکلات بازی های جهان باز را به بیان کرد.
بعضی از این مشکلات عبارتند از: اشیایی در بازی به درون زمین کشیده می شوند، بعضی از اشیا که هندسه ی بازی را به هم می ریزند و غیره.
به طور مثال تصویر زیر نشان دهنده ی آشیانه ی هیولایی می باشد ولی همین طور که دیده می شود این آشیانه بهینه نشده است.

[تصویر:  image10-250x121.jpg]
آتش و کشتی پایینِ آن به درون زمین کشیده شده اند.

[تصویر:  image11-105x200.jpg]
[تصویر:  image13-171x200.jpg]
[تصویر:  image14-228x200.jpg]
برای برطرف کردن مشکلات CD Projekt RED یک نرم افزار برای پیدا کردن مشکلات درون بازی طراحی کرده است. این تصاویر نشان دهنده ی نقشه ی بازی نیز می باشد.

[تصویر:  image15-197x200.jpg] [تصویر:  image16-250x128.jpg] [تصویر:  image17-202x200.jpg]
تصاویر زیر نشان دهنده ی یک کمان می باشد که در زمین گیر کرده است و چند مورد از انسان های بازی که دچار مشکل شده اند.

[تصویر:  image18-250x164.jpg]
[تصویر:  image19-250x127.jpg]
با خود تصور کنید اگر تمامی این مشکلات برطرف نمی شدند شما برای بازی کردن عنوان مورد علاقه ی خود با چه مشکلاتی روبرو می شدید.


اطلاعات جدیدی از عنوان The Witcher 3 منتشر شد | جزیره به جزیره شنا کنید!

مبین احمدی

۱۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۷

CD Projekt RED، سازنده ی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt، طی خبری اطلاعات جدیدی را از این عنوان منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازیکنان The Witcher 3 علاوه بر اینکه می توانند در سرزمین اصلی بازی برگردند، می توانند از جزیره ای به سمت دیگری شنا و یا حتی کشتیرانی کنند. برای خواندن اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب رجوع کنید.

آقای Jakub Szamałek، نویسنده ی بازی The Witcher 3، طی مصاحبه ای که با یکی از رسانه های روسیه ای انجام داده است، گفته است در این بازی هر جزیره اسرار مربوط به خود را دارد. ایشان در ادامه افزود که در بازی حدود ۵ جزیره ی بزرگ و تقریبا به همان تعداد جزیره ی کوچک وجود دارند که گشت و گذار را برای شما جذاب می کنند. از ویژگی های بخش شنای بازی هم این است که شما می توانید حتی در زیر آب هم شنا کنید. ایشان توضیح می دهد:

نقل‌قول:
علاوه بر اینکه می توانید در The Witcher 3 با قایق ها و کشتی ها دریا ها را بپیمایید، می توانید در زیر آب هم شنا کنید. با شنای زیرآبی می توانید به محل هایی بروید که در زیر آب قرار دارند و در خشکی غیر قابل دسترسی هستند.

ما پنج جزیره ی بزرگ و به همان مقدار جزیره ی کوچک را برای بازی طراحی کرده ایم. البته هنوز هیچ تصویر یا اطلاعاتی را از آن ها به مردم نشان نداده ایم.
شما مکان های زیادی را در بازی خواهید دید که یکی به یکی می توانید آن ها کشف کنید. از جمله ی این مناطق می توان به ویرانه های باستانی، ساختمان های خالی از سَکَنه، غارها و … اشاره کرد. هر یک از این مناطق طراحی جذاب و منحصر به فردی دارند و این کار را برای بازیکنانی که می خواهند به آن جا بروند جذاب می کند.

بسیاری از این مناطق با داستان «گرالت» مرتبط هستند، در حالی که در پشت بسیاری از آن ها رازهای نهفته ای وجود دارد. به طور کلی هر منطقه ای داستان به خصوصی دارد. تیم ما دنیای گرالت را به خوبی ساخته است. مطمئن باشید با عنوانی جذاب رو به رو هستید.

علاوه بر این، استودیوی سازنده ی بازی یعنی CD Projekt Red قبلا اعلام کرده بود که بازی The Witcher 3 با رزولوشن عالی ۱۰۸۰p بر روی کنسول PlayStation 4 اجرا می شود. کاربران Xbox One مجبور هستند بازی را با کیفیت ۹۰۰p تجربه کنند. البته کیفیت بازی بر روی Xbox One از ۷۲۰p، که قبلا CD Projekt Red اعلام کرده بود، بهتر است.

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در نوزدهم ماه مه برنامه ریزی شده است.
اطلاعات تازه ای از دوربین داخل بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

علیرضا قاسمیان مقدم

۱۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۸

The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بزرگترین عنوان هایی می باشد که در سال ٢٠١۵ منتشر می شود. CD Projekt RED ،توسعه دهنده ی این بازی، این چند وقته درباره ی امید ها و هدف هایشان برای این بازی سخن های زیادی را بیان کرده است. این سازنده اعلام کرده بود که این بازی صنعت بازی را به سطح جدیدی وارد می کند. طبق گفته ی این سازنده، The Witcher 3: Wild Hunt از گرافیک بسیار بالایی  برخوردار می باشد. حال در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از اطلاعاتی که از دوربین درون این بازی منتشر شده است، اطلاع یابید.


آقای Marcin Momot به تازگی به سوال یکی از طرفداران در توییتر جواب داده است.

بعضی از سوال هایی که توسط این طرفدار منتشر شده است درباره دوربین درون این بازی می باشد.

در جواب این سوالات آقای Marcin Momot چندین بیانیه درباره ی دوربین درون بازی The Witcher 3: Wild Hunt در توییتر منتشر کرده است.

او در این باره اینطور می گوید:

نقل‌قول: کنترل ها و راه های مختلفی برای انجام دادن کارهای مختلفی مثل اسب سواری، کشتی سواری و دیگر موارد وجود دارد.

و ادامه می دهد:


نقل‌قول: این نحوه های مختلف کنترل به صورت  خودکار تنظیم می شوند.

طبق این دو بیانیه برای هر فعالیت شکل به خصوصی از دوربین مورد نظر گرفته شده است و به طور مثال دوربین های کشتی سواری و اسب سواری متفاوت می باشد.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49